Swapkort mm.

                                                     Hej på Er!

Hoppas Er helg har varit bra med soligt och varmt vårväder! Här uppe i norr så har vi haft sol i dagarna två, blåsigt och lite småkyligt igår, men idag har det varit kanon! 🙂 Gick en stund med vovvarna på vår strand utan att frysa och solen värmde min ömmande kropp riktigt skönt faktiskt. Vovvarna sprang som vanligt omkring som yra ”höns”, Jira jagandes pinnar som jag kastade och hon t.o.m. tog ett dopp i havet i jakt på en pinne. 🙂 Puzzel jagade kottar som kastades som vanligt och nu är hon överlycklig när all snö är borta och sanden är varm och mjuk igen för då kan hon gräva sina sedvanliga gropar ”enda till Kina”! Hon är en riktig liten baddare på att gräva djupa gropar som hon själv försvinner ner i med målet att gömma en kotte för att på nytt hitta den och sen fortsätta att gräva ned den djupare och djupare och om och om igen!!! Det är en verklig  fröjd att se dem springa omkring och göra sånt som vovvar älskar och de kan verkligen höja humöret om man är lite nere nån dag! 🙂 LOVE THEM!!! ♥♥♥

Idag har dotra varit på hårstyling och koreografiträning från tidig förmiddag till sena kvällen inför Örnexpo mässan som börjar nu på onsdag den 20/5. Hon kom hem nyklippt och med färgat hår, riktigt snyggt blev det och jag ska fota henne imorrn när det är bättre ljus så ni får se hennes nya frisyr, om hon tillåter det dvs., man vet aldrig med tonåringar! 😉

Nu ikväll blev jag äntligen klar med swapkorten till den swapgrupp som jag är med i inne på sb.com. Den här gången var det fiskrecept och jag gjorde ”Torsk i foliepaket” och korten blev enkla och utan foton den här omgången. Hoppas de blir glada över dem ändå!  Kan inte visa er dem ännu förrän de har nått mottagarna, men nån gång under veckan ska jag nog kunna lägga in dem här så ni får se dem.

Nu väntar sängen på mig så det är dags att jag kryper dit nu då det blir en tidig morron imorrn.

                               GODNATT PÅ ER ALLA & SOV SÅ GOTT!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena B E
    Maj 18, 2009 @ 09:41:06

    Hej min vän!
    Jag har en utmaning till dig…
    Kramar från Lena

  2. Lena B E
    Maj 18, 2009 @ 10:34:08

    Vi har fått tillökning i våran swapgrupp, det har tillkommit en tjej som Karina är bekant med. Hoppas det är ok för dig!
    Kramar från Lena

Kommentera

