Mer blogcandy!:-)

P1010972

Det här generösa blogcandyt hittar du HÄR!

Det här fina blogcandyt finns HÄR!

KristineMB_kristineskort_blogspot_com_BlogCandy_May09

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena B E
    Maj 19, 2009 @ 21:22:40

    Oj så generösa blogcandyn!! Hoppas din dag varit bra min vän? Min har åtminstone varit ganska lugn, jag har inte orkat gjort något idag mer än lagat maten, fick ju den förbenade nackmigränen igår, så huvet å nacken värker som sjutton!! Fy fadderullan!! Tidningarna som jag beställde kom idag så jag har haft något att titta i iaf. he he… Sen ikväll ska vi se på Gordons ”hells kitchen” brukar du titta på det med? vi missade förra veckan, klantisar som vi är, men vi satt där bänkade båda två minsann på måndan och väntade, när det aldrig blev nåt så kom vi på till slut att det var fel dag. Klantigt va? 😆 Nu måste jag svara på flera mail, får bli korta idag för annars blir jag ju aldrig bätte i skallen. 😦 Kramar till dig trollet från Lena skogstroll 😉

  2. Lena B E
    Maj 21, 2009 @ 00:54:52

    Hej min vän! Hur är det idag? Skallen är lite bättre på mej iaf. men inte mycket… Jämmer!! Har skippat datorn nästan helt idag, duktigt va? 😆 å ägnat mej åt att scrappa!! Så kul så!! Ska snart natta så kanske det blir ännu bättre, kan ju hoppas iaf. 😉 Har du nån kille att göra kort till så passa på nu, när Marit har en utmaning i sin blogg. Jag håller på med ett kort till min systerson, han fyller år i juli, strunt samma, jag gör kortet nu iaf. 😀 Massor med kramar till min trollvän från Lena

  3. Lena B E
    Maj 21, 2009 @ 15:05:11

    Hej vännen! Vart har du tagit vägen?? 😮
    Skynda dig till scrapgalen, där tar dom upp förbeställningar på Martha Stewart stansar, med en massa hål i 😉 kanske finns det sån som du vill ha!! Här är en länk dit;
    http://scrapgalen.se/?category_id=285
    Så kan du kika själv!! 😀
    Kramar från Lena

Kommentera

