Blogcandy – igen!!! :-)

Om ni kikar in till den här tjejen så får ni se ett helt underbart blogcandy! Det enda du behöver göra är att bli en ”follower” av hennes blog och länka i din blog till hennes candy, enkelt va?!!!

blogcandyfinal

Jag hittade även denna härliga blogcandy HÄR! Det du behöver göra för att vara med är att bli medlem där. Kika in du också och upptäck en härlig sida!

SSBlog_Candy

LYCKA TILL!

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ulrica
    Maj 29, 2009 @ 12:00:16

    Hej vännen!

    Jag är så oerhört tacksam & glad för att du läser om mitt lilla liv & alltid lämnar gulliga hälsnngar! Jag har ngt till dig i min blogg bara för att just du är du! 😉

    Hoppas att du/ni får en trevlig helg, kramar Ulrica

  2. Lena B E
    Jun 02, 2009 @ 17:56:18

    Hej min kära vän! 🙂
    GRATTIS det är din dag!! 🙂
    Jag lovar att skicka ett mail under dagen men måste jag först vila lite grann.
    Hoppas allt är bra med dig?!
    Jag har något till dig i min blogg!
    Ha det så skönt i sommarvärmen och sköt om dig.
    Kramar från Lena

  3. Lena B E
    Jun 07, 2009 @ 16:43:36

    Hej min kära vän! 🙂 Nu är det bara en månad kvar ungefär tills det är juli!! TJOHO vad jag längtar!!! 😀 Vi ska ha så kul vännen, eller hur?
    Hoppas allt är bra med dig?! Vi hörs, nu ska jag sätt mig å scrappa en stund. Nu när äntligen lusten har kommit tillbaka. Var tydligen bra med vilan som jag hade, nu är allt så kul igen. 😉
    Massor med kramar från Lena Skogstroll 😉 😆

Kommentera

