Swapkort

Tänkte jag skulle visa er de swapkort jag gjorde för ett tag sen i den receptswap jag är med i på sb.com. Vi skulle göra fiskrecept och jag gjorde ett recept på en snabb och enkel fiskmåltid, Torsk i foliepaket.

Korten är i samma stil allihop med små skillnader.

               Swapkort, Torsk i foliepaket, nr1och2    

               Swapkort, Torsk i foliepaket, nr.3och4

               Swapkort, Torsk i foliepaket, nr 5och6

På tre av korten har jag använt silverpapper för att symbolisera folien som används i receptet, tyvärr så räckte det inte till alla korten så då blev det silvermetallic cardstock på resten. Det understa lagret på blomman är gjort av runda foliebitar från en chokladask och nätet är helt sonika vanlig gasväv.

                                 Ha en fortsatt trevlig kväll!

                                              Susanne

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Annica H
    Jun 11, 2009 @ 23:02:54

    Kolla in så snygga de blev! 🙂 Det betvivlade jag aldrig att de skulle bli heller! Fiskarna är pricken över i!

    Kram Annica H

  2. Lene Kristensen
    Jun 12, 2009 @ 13:36:56

    Jättesnygga Sussie. Du lägger ner så mycket jobb på dina swapkort, det är kul att se.
    Ha en skön helg!
    Kram lene

  3. Lena B E
    Jun 12, 2009 @ 21:02:17

    Så läckra kort du gjort!! 🙂 Jag gillade de där metallblommorna å fiskarna!! Kramar från Lena

Kommentera

