Fina födelsedagsgåvor!!! :-)

Har ni sett vad mycket fint jag fick i present när jag fyllde år för ett tag sedan!

Allt det här fina kom med posten idag från underbara, snälla och supergoa LENA!!!

 Kort mm. i present från Lena B E

Ber om ursäkt för den dåliga skanningen, men det gick tyvärr inte att göra bättre än så här. Titta vilket tjusigt kort hon gjort och med en fin vikning och allt det uppstämplade och de fina bradsen hon skickat till mig! TACK än en gång snälla LENA!!! Du är för go du!!! 🙂

Det här fina kortet fick jag av LENA tidigare och jag är lite osäker om jag har visat det förut, om inte annat så får ni se det en gång till. 😉

 Grönt kort ,Du gör mig glad, av Lena B E

  Grönt kort, Du gör mig glad, insidan från Lena B E

Fick jättefin present av Inger också när jag fyllde år (förlåt Inger att jag inte lagt ut det tidigare), ett helt underbart kort i typisk ”Ingerstil” 😉 och en helt underbar väska!!! Hade önskat mig en sån och så fick jag en av henne, TACK snälla underbara och goa INGER!!! Nu har jag också en sån väska som jag kan njuta av!!! 🙂

 Kort o väska i present från PysselInger, framsida av kort och väska, lila o brunt

                           Insidan av kortet och baksidan av väskan

 Kort och väska i present från PysselInger,insidan av kortet o baksidan på väskan, lila o brunt

Datumet är fel, den 2 Juni ska det vara men det gör inget alls Inger, det är ju tanken som räknas, eller hur? 🙂

Det här kortet fick jag för ett tag sen av en vän från sb.com. Riktig vårkänsla får man av de fina färgerna.

Kort från Jannike tillsammans med kardborrebanden, Maj-09

Ha en trevlig kväll alla mina vänner i det ruggiga vädret! Men inget ont som inte har nåt gott med sig, perfekt väder för att sitta inne och scrappa, eller hur!?

                            Ny signatur

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena J
    Jun 15, 2009 @ 19:51:17

    Såååå himla fina saker du fått i din låda. Visst är det roligt att få så fina saker. Grattis i efterskott. Bättre sent än aldrig eller hur! Ha det gott. Kram Lena

  2. Lena B E
    Jun 16, 2009 @ 00:31:29

    Varsågod min kära vän! Vilken supersnygg väska och kort du fått från snälla Inger, kanonfint!! Kortet du fått från din vän på sb. är också jättefint och i härliga vårfärger dessutom!! Massor med kramar från Lena

  3. Pernol
    Jun 16, 2009 @ 16:51:44

    Ååå vad fina saker du har fått! Grattis i efterskott! Vad roligt att få så fina saker!

    Ha det bra!

    kramis Pernilla

  4. TesaB
    Jun 18, 2009 @ 09:18:18

    Åh vad fantastiskt mycket fint du fått! KUL!!! Jag önskar dig och familjen en riktigt, riktigt härlig midsommar!!!
    Kram Tesa

  5. Lena B E
    Jun 18, 2009 @ 09:20:39

    Sorry orkar nog inte maila nu, är dunderförskyld. Blä!! 😦
    Trevlig midsommar min vän. Kramar från Lena

  6. Anonym
    Jun 18, 2009 @ 18:30:15

    Jag kikade in för att önska dig en trevlig midsommar! Ät inte för mycket sill och därtill nu!

    kramis Pernilla

Kommentera

