Blogcandy!

Kika in hos Nicole så hittar ni ett väldigt fint och generöst blogcandy! 🙂

 blogcandy from Nicole (tysk)

Hoppas att ni alla haft en underbar sommardag i det vackra vädret! Här har vi solat på vår fina strand nu i flera dagar och idag tog jag faktiskt mitt första dopp i havet på flera år, 18½ grader!!! Visst var jag duktig?? 😉 Känner mig iallafall duktig då jag alltid har varit en badkruka som legat och svettats på stranden medan de andra badat. Men i år tänkte jag, va f…n, nu ska jag bara i då det blev nästintill outhärdligt varmt och det var sååå skönt att få svalka av sig en stund!

Kramis Susanne!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Mia
    Jun 28, 2009 @ 17:33:13

    Tar en paus i allt solande o badande och jag hittade in till Dej =) sommar i all ära men ibland måste jag söka mej till skuggan 😉

    Nu tar jag ett sommaruppehåll i bloggen och passar på att önska Dej en härlig fortsättning på sommaren!

    Sommarkram//Mia

Kommentera

