Vinst!!! :-)

Titta här vad jag vunnit hos söta och gulliga Ulrica! 🙂 Är överlycklig över vinsten då jag aldrig brukar ha turen med mig i utlottningar! 🙂 Men denna gång vann jag, jippie!!!!! 🙂 🙂

TACK snälla, söta och goa Ulrica!!! KRAM på dig min vän!!! :-)♥

Tyvärr så har jag inte lyckats få till nån bild på vinsten (dessa krånglande datorer, suck!) men klicka gärna på länken så kommer ni till Ulrica där ni kan se den fina vinsten.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Josef Boberg
    Jun 28, 2009 @ 19:57:25

    Grattis ❗

  2. Annica
    Jun 29, 2009 @ 20:44:58

    Stort grattis till dig! 🙂

    Kram Annica

  3. TesaB
    Jul 03, 2009 @ 12:38:33

    Wohooo!!! GRATTIS!!! Det är så jäkla kul när man någon gång har lite tur, och det var du så himla väl värd!
    Ha en underbar helg!!!

  4. Lena B E
    Jul 03, 2009 @ 18:41:30

    Stort GRATTIS vännen!! Så himla kul att du vann!! 😀 Stämlarna är jättefina, såg de förrut inne hos Ulrica.
    Massor med kramar från Lena
    pst. vi syns snart! 😉 Oj så kul det ska bli!!! 😀

Kommentera

