Mera blogcandy!

Har hittat ännu mer underbart candy HÄR!

bloggodisjuni hos papper o sånt

Kika in där du också och prova lyckan, Lycka till!

Kram Susanne

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Lene Kristensen
    Jun 29, 2009 @ 07:37:48

    Godmorgon min vän!
    Tack det har varit underbart att vara i Halmstad en vecka. Brunbränt och pigg har jag nu kommit hem.
    Tack snälla för dina snälla ord hos mig, jag blev jätteglad!
    Jag ser att du hittat några fina blogcandy, ska kanske försöka vara med i dem då jag ju inget nytt har att lägga ut!
    Ha det skönt i värmen!
    massor av kramar från lene
    PS: Pärlspröten köper jag i en affär där de säljer grejer till blommarangemang!

Kommentera

