Semester! :-)

                                              Hej på Er!

Nu var det några dar sen jag gjorde en uppdatering här. Dagarna har varit fylld av andra sysslor såsom, tvätt, strykning, packning och lastning av vår husvagn inför vår årliga husvagnstripp. Den här gången styr vi kosan mot Östersund och där tänkte jag passa på att göra ett besök IRL för första gången hos Brunkullan, ska bli kul. 🙂 Sen bär det iväg till lillsyrran i Forse för att träffa deras nya familjemedlem, en 9 v. liten söt Bichon frisé. 🙂 Ni kommer garanterat att få se foton när jag kommit hem igen. 🙂 Sen ska vi hälsa på en mycket kär blogvän till mig för första gången IRL, nämligen snälla, goa och rara Lena. Det ska bli sååå himla roligt att få träffa dig vännen på riktigt! Tänk vad vi ska surra och scrappa, om vi nu får tid över till det mellan allt surr, hehe! 😉

Så nu blir det ingen uppdatering här på minst 1½ vecka. Till dess så får ni hålla till godo med en gammal layout som jag gjorde för ca. ett år sen. Har visserligen gjort swapkort men kan inte lägga upp dem här förrän alla har fått sina, får bli när jag är hemma igen.

                                  Elin, 2 år… vår lilla Solstråle!

                        Hopsatt 2 halvor av layouten; Solstråle (panorama i Image zone)_redigerad

Minns inte riktigt om jag visat denna tidigare, men isåfall så får ni se den en gång till. 😉

Ta hand om Er allihop och hoppas ni andra också har och får en riktigt skön semester!

                                                VI SES!

Ny signatur

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Annica H
    Jul 06, 2009 @ 22:14:26

    Vilken söt lo! 🙂
    Ha det så skönt på din resa!

    Kram Annica

  2. Pernol
    Jul 14, 2009 @ 02:16:31

    Ha en skön semsester!!!

    kraaaam Pernilla ♥

  3. Lena B E
    Jul 16, 2009 @ 20:38:20

    Hej vännen! Vad tomt det blev sen ni åkte 😦 Det var så roligt att ha er här å mycket surr blev det! eller hur? 😆 Vilken jättefin Lo!! Har ni kommit hem nu? eller är ni fortfarande på resande fot? Hälsa hela familjen! 🙂 Massor med kramar från Lena

  4. Karina
    Jul 17, 2009 @ 21:13:56

    Hej Kul att du blev glad för kortet.
    Jag har ingen aning om vas ”sassy” betyder. Men det är säkert något fint (hoppas jag iallafall)
    Hoppas att ni får det bra på er semester. Själv har jag semester tills Tisdag och vi har bara varit på lite dagsutflykter för att vi tänkte resa en runda till hösten. Vi får se vart man hamnar;)
    Ha nu en fortsatt trevlig helg.
    Många kramar Karina

Kommentera

