Hemma igen!

Hej på Er!
Jaha, då var vi hemma igen då från vår husvagnssemester. Skönt att vara hemma igen och återgå till de gamla rutinerna, borta bra men hemma bäst, det stämmer verkligen. Har varit en semester fylld av roliga saker men också av supertrist väder de första dagarna då regnet fullkomligen öste ner över oss och kallt. Först besökte jag Brunkullan IRL, vilka underbara tjejer som jobbar där! De hade egentligen bara öppet på onsdagar men öppnade enbart för mig på tisdagen, det kan man kalla service! 🙂 Tyvärr så var det ganska utsorterat i butiken men jag fick iallafall med mig en hel del godsaker därifrån. Lyckades också hitta papper, dekos mm. på uppdrag åt underbara och goa Lena där jag fick fria händer, men guuu så svårt det var, men hon blev nöjd med det jag hittade och det är det viktigaste. Sen åkte vi till min yngsta lillasysters sommarstuga som vi inte har sett tidigare och för att träffa deras nya familjemedlem, lilla ISA, en underbart söt liten 9-veckors Bichon frisé valp. Helt bedårande och full av energi, gissa vem som hade svårt att åka därifrån?! Våra små vovvar kom förvånansvärt bra överens med henne, så det blev ett lyckat besök och första möte med en ny familjemedlem.:-)

Sen så styrde vi kosan söder -och österut för att hälsa på goa och underbara Lena och hennes man. Men vad roligt vi hade den helgen!!! 🙂 Galej, surr, lite scrappande och mera, ja, mycket mera surr och massor av skratt! Tror aldrig jag skrattat så mycket på en helg! 😉 Tror att barnen också hade skoj och de var så snälla och satt och stansade ut blommor mm. från Lenas och mina  spillpapper till henne och Elin vävde jättefint av Lenas spillpapper. Jag gjorde några egna blommor som jag sen fick låna snälla Lenas glimmermist att spraya på dem, blev faktiskt ganska nöjd med dem. Visar upp dem sen när jag gjort några fler.  TACK Lena för allt, den goda middagen, er gästfrihet och den roliga och mysiga stämningen som ni bjöd på! Hälsar gärna på er igen!

På hemvägen kunde man ju naturligvis inte hoppa över IKEA och Birsta city i Sundsvall med ett besök på Panduro där jag hittade underbara papper mm. enbart på rean, super!

Kommer att visa lite foton från semestern i ett senare inlägg men under tiden så bjuder jag på lite underbart bloggodis som ni kan hitta HÄR!

Blogcandy hos Yoli

Har även hittat detta underbara bloggodis HÄR!

blogcandy hos lillblomman

Hoppas att Ni alla får en underbar dag med sol och värme!

Ny signatur

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Annica H
    Jul 18, 2009 @ 16:46:59

    Va härligt du verkar ha haft det! Jag blir rakt avundsjuk… 😉
    Jag börjar min semester poå måndag, så NU ska jag njuta! 🙂
    Kram Annica H

  2. Lena B E
    Jul 18, 2009 @ 19:44:18

    Hej svejs min underbara goa vän! 🙂 Vet du vad vi glömt berätta? Joo om våran strålande sånginsatts på den lokala puben!! 😉 hi hi 😆
    Hoppas du kommer ihåg att skicka kortet till mej med, du vet det som T tog på oss då vi gapade för full hals. 😆 Nu vet jag en till sak jag ska skicka till dig, mailar det alldeles snart. Hoppas Panduro har rea till veckan också, vi kanske far dit vi med då, gubben gav nyss klartecken. 😉 Var det mycket utplockat där i birsta? Hoppas jag också hittar nåt kul där. Självklart blev jag nöjd över allt det fina du handlade åt mej, det var ju supersnygga papper mm. mm.!! 🙂 Nu ilar jag till mailen. 😉 Ha det så toppenbra min vän!
    Massor med kramar från Lena

Kommentera

