Blogcandy!

Här hittar ni ännu ett spännande blogcandy hos FannyDesign.  Prova lyckan du också.

Kram Susanne

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Karina
    Jul 27, 2009 @ 14:30:38

    Hej vännen.
    Tack för titten hos mig. Hoppas att allt är bra med dig.
    Ja, kan du fatta hur glad jag är? Både KAOS och SLICE maskinen.
    Nu blir det svårt att besluta vem som ska få mina KAOS awarder;O)
    Men det är ett roligt nöje.
    Än så länge har jag bara Basic 1 kortet och det blir inget nytt förränn tills nästa lön har jag lovat min man 😉
    Tänk att en sådan här liten apparat kan ge en så mycket glädje och nöje.
    Ha nu en underbar dag. Kramar Karina

  2. Lilla pyssel Inger
    Jul 28, 2009 @ 10:13:02

    Hej och god morgon min underbara vän:) TACK TACK TACK och tusen TACK för alla dina fina, goa och underbara kommentarer hos mig du är jo för god min vän:) Man blir ALLTID så GLAD när du har hälsat på och lämnat spår efter dig:) Hoppas att du har fått kryat på dig lite nu och att du mår bättre, tänker på dig ska du veta:) Själv så var min kära sambo och jag ensam i väg i helgen som var på sjön det var underbart väder å så himla skönt och avkopplande:) Vi var helt slut båda två när vi kom hem och somnade i var vår enda av soffan utan att packa upp mycket frisk luft ha ha ha Känner att jag har fått ta igen mig lite nu också och det känns bättre så det är en underbar känsla:) Önskar dig en underbar dag och sköt om dig underbara vän, bästa hälsningar och kramis i massor från lilla pyssel Inger:)

  3. Lena B E
    Jul 28, 2009 @ 16:07:15

    Hej vännen! Hoppas du mår bättre nu och att får bli frisk snart! Du har 2 awarder till att hämta i min blogg. Idag har vi iaf. lite bättre väder så jag ska passa på och gå ut en stund nu innan det är dags att börja med maten. Det är visserligen mulet, men varmt och skönt är det, hurra äntligen!! Men det är väl för att K´s semester är slut förstås. 😉 Hälsa alla! Kramar från Lena

Kommentera

