Awarder igen!:-)

Har ni sett vad jag har fått? Två jättefina awarder till av söta, goa, och underbart snälla Lena! TACK gumman, du är bäst, vet du det?!!

award från Lene award Från Lene

Sen ska man ju skicka dem vidare till andra duktiga bloggare, men det är alltid lika svårt och den här gången tänker jag inte göra det. Naturligtvis så sänder jag dem tillbaka till min govän Lena som varit så underbart go och snäll och förärat mig hela fyra awarder på två dagar!!! TUSEN TACK goaste, sötaste, snällaste och underbaraste Lena!!! Istället då för att dela ut dem till tolv andra så ger jag dem till alla underbara människor som kikar in här hos mig och är så gulliga och goa med att lämna så fina och uppmuntrande kommentarer både när det är positivt och också när det är mindre positiva inlägg jag skrivit. Livet är ju så, det går upp och ner och ibland är det mycket nedåt en period och då är det så uppmuntrande och läkande att få läsa era goa och snälla kommentarer. TACK snälla ni för att ni finns!!! Ta med er dessa awarder och vårda dem ömt för de betyder så himla mycket för mig!

Stor KRAM till er alla!

Susanne

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lilla pyssel Inger
    Jul 29, 2009 @ 06:41:06

    Vad ska man säga annat en att du verkligen är värd alla awards du får min goa, söta, underbara och omtänksamma vän så GRATTIS GRATTIS GRATTIS på dig och njut av dom:) Å du är jo så himla god vilken fin kommentar om min nya väska du måste vara min största supporter och man blir himla GLAD varje gång man läser något i från dig:) Min kära dotter har nu flyttat till Stockholm och tänka sig med alla stackare som söker en massa jobb och är arbetslösa länge så fick hon FÖRSTA JOBBET hon sökte så i dag skriver hon kontrakt och på måndag börjar hon jobba. Är verkligen JÄTTEGLAD för hennes skuld men det känns konstigt för nu är båda min barn ut flyttade hemifrån! Himla tur då att man fortfarande har två stk fina styv barn som fortfarande bor hemma och som kommer bo hemma ett tag till och som man kan njuta ut av.
    Så det som jag pysslar med i mellan nu är förvaring i alla dess slag för jag ska få min dotters rum till ”mitt egna pyssel rum”. Min kära sambo har fullt upp med att bygga / glasa in ny ute plats just nu men har lovat att någon gång innan jul så ska vi fiksa till mitt rum. Vi ska också ha en säng där så att vi även kan ha det som ett gäst rum när man får fint besök som av t.eks Lene:) Önskar dig min underbara vän en toppen dag och hoppas att du får må jättebra:) Massor med kramis från din lilla vän Inger:)

  2. Busan
    Jul 29, 2009 @ 12:07:45

    Stort GRATTIS till dig Sussie till dina awarder – du är så väl värd dem!!! Tack för dina ord på min blogg också – det värmer här med och tänk vad livet är bättre med vänner!!! Säger samma som dig – tack för att du finns och ha en bra dag!
    Grattis-kramar Busan

  3. Lena B E
    Jul 30, 2009 @ 15:34:24

    TACK för att du finns min goa, snälla & underbara vän!! 😀 Flera kramar från mej 😉

Kommentera

