Fantastisk blogcandy!!!

Kika in hos Kamilla och ta chansen att vinna detta helt otroligt fantastiska och underbara blogcandy!

Kamillas blogcandy

Ha en bra fortsättning på dagen!

Många kramar!

Susanne

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lilla pyssel Inger
    Aug 04, 2009 @ 17:25:49

    Hej på dig vännen:) Hoppas att du har haft en riktigt bra dag. DU HAR NÅGOT ATT HÄMTA HOS MIG:) Ha en riktig trevlig kväll och sköt om dig:) Kramis i massor från lilla vännen Inger:)

  2. Lena B E
    Aug 04, 2009 @ 22:01:04

    Stort GRATTIS själv min goa vän 😀 jag säger inte till vad, för du kanske inte har sett det än. 😉 Joodu nu har jag sk*tont i nacken å huvudet sen jag var till tandis, det blir lika varje gång jag går dit, man får ju ligga så tokigt med nacken där och det är inte alls bra för mej med dom besvär jag har. Det blir ju lite bättre med kuddarna dom har men inte är det till så stor hjälp inte. Dessutom har jag fortfarande den där värstingvärken i benet, har alltid så när det är hög luftfuktighet. Brukar du ha det också? Så nu ska jag bomma igen datorn för idag och titta på tv´n istället.
    Sköt om dig du också gumman, love ya too!!
    Vi hörs!
    Bautakramar från din vän Lena

Kommentera

