KAOS-awarder x 2! :-)

Hej på Er och en god fortsättning på tisdagskvällen!

Har ni sett vad jag har fått av underbara, goa och snälla Inger!? En KAOS-award!!! TACK snälla och goa Inger, den värmer djupt i mitt hjärta ska du veta, den rörde mig till tårar att du tycker att jag är värd den!!! 🙂 Den speglar verkligen din stil och det är ju precis vad den ska göra också, TACK än en gång min gulliga och goa vän!!! *KRAM*!!!

Min andra KAOS Award går till min vän Sussie med följande motivering:

Du är en mycket godhjärtat, snäll och omtänksam vän som betyder mycket för mig. Du har det svårt själv med värk och annat men tänker alltid på andra människor ändå å har alltid så mycket fint och gott att saga till andra. Du är en vän som jag är så glad att jag har och som jag inte vill vara utan är så glad att du finns!!! Under tiden som jag har lärt känna dig så har ditt pysslande utvecklas hela tiden!
Massor med hälsningar och kramis från din vän
Lilla Inger

kaos-awards-fyra-stk-002_47990087 från PysselInger

Sen så har jag haft lyckan att få en till KAOS-award av underbara och snälla Karina! TACK min underbara vän för den! Blir djupt rörd av att du vill förära mig en sån fin och speciell award, TACK än en gång snälla, goa Karina! *KRAM*!

Motiveringen tredje awarden lyder:

Denna KAOS ska du ha för att du är en riktig vän och en fantastisk scrappare. Att titta in till dig är en fröjd var gång.
Den går till dig Sussie.

KAOSaward från Karina Sussie

Vet inte om jag tycker att jag har förtjänat dem men det värmer mig djupt i hjärtat att få så fina och speciella awarder av er, Inger och Karina och de betyder långt mer än ni kan ana och långt mer än jag kan beskriva med ord! Det ger mig enorm inspiration att fortsätta mitt skapande trots att jag under större delen av sommaren har haft scrapblock och det jag har skapat har tagit en enorm tid för mig. Jag vet att jag är en slowscrapper men nån måtta får det vara på långsamheten, eller hur?! 😉 Det här får mig förhoppningsvis att sätta lite fart när jag scrappar så jag får mer gjort snabbare och ni därmed får mer att titta på här hos mig än en massa andra tråkiga inlägg. 😉

Detta är KAOS Awarden!
KAOSens skapare är ingen mindre än Yoli. KAOS är (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje) . En levande logga som sänds till någon man uppskattar. Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga Scrapverk och skickar dessa vidare. Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar. Awarden heter ju som sagt KAOS ovasett vem som gjort dem. Och på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med. Varje KAOS -award innehåller: Titel: KAOS – Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje. Skaparens eget namn. Storlek: 10 x 15 cm. Sedan ska man ju givetvis fota / scanna awarden och blogga om den också. På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man fysiskt kan spara och titta på. I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare. Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara länka till dem.

Som sagt var så ska man utnämna tre personer som ska få KAOS-awarden i sin tur och det är alltid så himla svårt att välja ut vem man ska ge dem till. Jag måste ta mig en funderare och återkommer senare med vilka jag har utnämnt.

TACK också till Yoli som skapat denna fantastiska award!!!

Ny signatur

7 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lilla pyssel Inger
    Aug 05, 2009 @ 05:23:41

    Hej på dig vännen:) DU ÄR SÅ VÄL VÄRD DEN SKA DU VETA:) Å ar du GLAD så blir jag glad så enkelt är det. Ett stort GRATTIS till den andra fina KAOS Awarden också den var superfin:) Självklart så får du låna bilden hos mig fattas bara och själva KAOS Awarden legs på lådan i dag så har du tur så har du den i morgon torsdag eller senast fredag! Tack för mailet min vän jag lovar att svara dig sen orkar inte skriva så mycket just nu hoppas det är ok! TACK FÖR ATT DU FINNS OCH ÄR MIN VÄN:) Ha en underbar dag och var rädd om dig, kramis i massor från lilla vännen Inger:)

  2. Lena J
    Aug 05, 2009 @ 06:28:38

    Grattis till dina KAOS. Så fina och jätteroligt att få. Du är värd dom, så känn dig stolt. Ha en bra dag. Kram Lena

  3. Lena B E
    Aug 05, 2009 @ 12:41:30

    Stort jätteGRATTIS till båda awarderna!! Ett fyrfaldigt leve! Hurra, hurra osv…! Du är verkligen värd dessa och många fler för du är sååå jätteduktig på att göra Lo´s och kort mm.!! 😀 Oh så snygga dom är!! Verkligen tjusiga och speglar deras stil perfekt 🙂 Oooooh så roligt!! 😀 Kan tala om att jag var bra nervös när jag skulle göra mina, men det gick bättre än jag trodde det skulle göra. Och roligt att göra dem var det verkligen!! Så nu har du nåt kul att se fram emot. 😉 Hoppas allt är bra med dig idag? Här värker huvudet å benet som vanligt så idag blir inte mycket gjort, måste ta det lugnt så kanske det går över snart, hoppas jag iaf. Jag kanske kan sätta mej och leka med mina nya distressdynor som kom igår. Tänk att det är så roligt att leka fast man är så gammal. 😆 Ha en underbar dag min goa vän! Massor med grattiskramar från Lena

  4. Lena B E
    Aug 05, 2009 @ 18:27:12

    Hej på dig igen min vän 🙂
    DU HAR NÅGOT ATT HÄMTA HOS MIG, sköt om dig och ha en riktigt trevlig kväll. Kramar från Lena

  5. Lena B E
    Aug 05, 2009 @ 19:42:40

    Du är så väl värd KAOS awarderna så det var självklart att du skulle ha en av mina. Du är en sån duktig scrappare och jag gillar att titta in i din blogg och se vad du skapat.
    Så kul att du blev glad för din! Jag trodde som dig att jag inte heller skulle få någon, men jag har ju fått hela tre stycken. Hur det nu gått till… 😉 Jag är mycket förvånad över att jag fått så många.
    Jo just det… den läggs på lådan imorgon.
    Ha det så bra vännen.
    Kramar från Lena

  6. Busan
    Aug 06, 2009 @ 09:26:28

    Ett STORT GRATTIS till dina KAOS-awarder – du är jätteduktig så jag förstår så väl du får två stycken på en gång!!! 🙂 Och så fina de är!!! Och du har verkligen förtjänat dem!!! Du är ju jätteduktig och så snäll och go – självklart är du värd dem!!!
    Tack snälla själv för att du lämnar så fina kommentarer – det värmer så… Ska försöka vila ett tag men är just nu så mycket att jag får vänta lite med att ge min KAOS-award vidare men det gör nog inte så mycket. Gäller passa på och njuta av sommaren när den väl tittar fram och idag är det SOL här – tänka sig!!! 😉 Hoppas du med får lite sol idag och att du har det så bra du bara kan!
    Sommar-kramar Busan

  7. Lena B E
    Aug 06, 2009 @ 20:00:48

    Hej min goa & kära vän! Hur mår du idag? Jag hoppas det är bra med dig! Tänk i dag har det äntligen varit strålande solsken och varmt, så himla skönt. På grund av den höga luftfuktigheten så har det ju varit svettigt, puh!! men, men… ska inte klaga nu när det för en gångs skull är sol. 😉 Jag satte mig ute på altan med distressdynorna, (det blev inget av med det igår) men idag så har jag lekt och haft kul!! 😀 Öppnade alla fönster där ute så det fläktade så skönt. Å roligt har jag haft, det vill jag lova. 😛 Hoppas du också haft ett strålande väder?! 🙂 Jag har fortfarande en väldig värk i nacke, huvud och rygg å ben, attans!! Ja, ja… Det ger väl med sig snart hoppas jag.
    Ha en skön kväll vännen!
    Bauta kramar från Lena

Kommentera

