En KAOS-award till! :-)

Gokväll alla!

Vilket underbart väder vi har haft här ett par dar! Mycket sol och värme, såååå skönt! Precis så som en riktig sommar ska vara, perfekt!

Med posten igår fick jag en helt bedårande och jättesöt KAOS-award till, min tredje denna vecka! Den kommer från min underbara och goa vän Lena BE!  TACK gumman för den otroligt fina awarden och jag blev alldeles rörd och varm i hjärtat av att du vill förära mig med den och att du tycker att jag är värd det, Tack än en gång vännen!!!

Dessa ska man ju skicka vidare också så nu har jag hela 9 stycken att göra vilket kommer att ta lite tid då jag har en hel del andra projekt inbokade som måste göras först, men sen ska jag ta itu med KAOSerna också och dessutom så får jag ju då lite extra tid att fundera på vilka jag ska ge dem till. Skulle vilja ge en till alla goa och härliga vänner som besöker min blogg och lämnar så oerhört fina och snälla kommentarer, men det skulle aldrig gå så det blir en funderare på vilka jag ska ge dem till.

Här är Lena’s motivering till varför hon vill ge mig denna KAOS-award;

Vi blev dom bästa vänner på väldigt kort tid. Du är en
mycket duktig scrappare och det är alltid så kul att se
vad du hittat på. Dina mail är alltid långa och
innehållsrika, och det är lika roligt varje gång de kommer.
Jag är väldigt glad att jag har dig som vän
& du har en speciell plats i mitt hjärta.
Massor med kramar från Lena

Kaos 1-6 003från Lena BE

Visst är den helt bedårande söt med den ugglan? ÄLSKAR den liksom de andra två awarderna!!!

Kanske ugglan ska symbolisera att jag är en riktig nattuggla, vem vet?? 😉

Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredagkväll!

Ny signatur

7 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Busan
    Aug 07, 2009 @ 22:20:13

    Ett STORT GRATTIS

  2. Busan
    Aug 07, 2009 @ 22:25:23

    Hm… det blev lite fel… en av katterna kom och gick förbi på tangentbordet men jag gör ett nytt försök… 😉

    Ett STORT GRATTIS till din tredje KAOS-award – den är sååå fin – ugglan och färgerna… ja, bara så härligt!!! Och en jättefin motivering till dig också!!! Hoppas du får många mysiga pysseltimmar när du ska göra dina KAOS-awarder sen. Jag får också vänta med att göra mina lite men längtar redan… 🙂 Har fått min första beställning – på två dopkort – och har kommit igång nu och är jättekul men också så pirrigt… 😉 Det där självförtrodent ska jag ju få hjälp med som väl är i höst.
    Önskar dig en skön helg med sol och värme och ha det så gott du bara kan. Här är så varmt och gott igen – inte för varmt än så njuter massor. Ha det så bra du bara kan!!!
    Sommar-kramar Busan

  3. Lisa-olsi
    Aug 08, 2009 @ 00:16:49

    GRATTIS!
    Fint ”uggelkort” och fin motivering.
    Kram Lisa

  4. Pernol
    Aug 08, 2009 @ 01:42:46

    GRATTIS till KAOSen!!! Den är du väl värd! Jättefint kort med gullig motivering!

    kram Pernilla

  5. Lilla pyssel Inger
    Aug 08, 2009 @ 08:21:22

    GRATTIS GRATTIS vännen KAOS Awarden från Lena är super fin och motiveringen också forstår att du blev glad:) Men du är väl värt detta min vän så ta åt dig, jag har också haft en sådan himla tur att få en sådan super fin KAOS Award i brevlådan av Lena:) Tycker att detta var den roligaste Awarden att få för nu på länge så har man fått två vackra skapelser i sin brevlåda istället för bara tråkigheter! Sen är det kul att göra dessa KAOS Award för man får ge något till någon som man tycker mycket om å som man får visa sin uppskattning till:)
    Är GLAD för att höra att min KAOS Award till dig har kommit fram vad roligt!!!
    Tack snälla gulliga vännen nog en gång för jättefina goa ord om pyssel jag gjort du är jo så himla god och gör mig så himla GLAD ska du veta:) Har inte glömt bort ditt mail jag lovar att svara dig snart!!!! Önskar dig en riktigt bra dag och hoppas att solen lyser på dig, LYCKA TILL MED DINA KAOS Awards det ska bli så himla kul och se vad skapar:) Kramis i massor fån lilla vännen Inger:)

  6. Lena J
    Aug 08, 2009 @ 08:55:58

    Hej Sussie!
    Så jättefin KAOS du har fått av Lena. Visst blir man glad! Jag fick en fin en jag med du! Så roligt. Ja det är härliga dagar nu. Så skönt att det äntligen blev lite sommar efter allt regnande. Hoppas att ni får en bra helg med mycket sol.Kram Lena

  7. Lena B E
    Aug 11, 2009 @ 11:49:03

    Hej vännen! Nu är jag förhoppningsvis tillbaka igen, har inte alls mått bra i helgen. Denna jä*la nacke och huvud tar kål på mej!! 😦 Nu känns det iaf. lite bättre. Varmt och skönt har vi också haft i helgen så himla härligt!! 🙂
    Jasså du har listat ut att det var en uggla från en nattuggla till en annan nattuggla. hi hi 😉
    Så kul att du tyckte om den, det glädjer mej. 🙂
    Ha det så bra vännen och lycka till med dina awarder när du får tid att göra dom.
    Massor med kramar från Lena

Kommentera

