Migrän och blogcandy…

Hej alla!

Idag har det inte varit nån bra dag,  sov bara runt 2 timmar inatt,  suck! Som ni kanske har förstått så är jag en nattuggla, gillar att sitta uppe när de andra lagt sig och snusar gott och då allt är tyst och lugnt.  Det är dom stunderna jag är mest kreativ och det var jag igårkväll.  Pysslar med ett kort till min yngsta syster som snart fyller jämnt och hade ett bra flyt med framsidan men när jag kom till insidan så tog det tvärstopp och det är det fortfarande, har ingen aning om hur jag ska fortsätta… men det lossnar nog snart, brukar ju göra det till slut. När jag väl kom isäng så var det stört omöjligt att somna fast jag var jättetrött! Har just nu mycket värk i nacke och en axel och höft så det är väl en anledning till att det är svårt att somna och sova en hel natt,  sen så är det lite andra bekymmer också och så visste jag ju att klockan skulle ringa 06 då Elin’s första körlektion på körskolan var 07.25. Annars delar min man och jag på handledningen för henne och det har gått jättebra för henne att övningsköra nu i sommar men vi kände att det kunde vara bra att ta en lektion på körskolan och få lite tips och så, blir ju lätt att man lägger sig till med ”ovanor” när man haft körkortet länge och så känns det bra att få veta om det är rätt det man lär ut. Hon var jättduktig och körläraren sa att det märktes väl att hon hade kört en del så nu blir det till att träna stopp/start i backe och krypkörning, ska bli kul. 🙂

Kände redan under förmiddagen att det här skulle bli en dag med tilltagande huvudvärk och så blev det mycket riktigt. Har haft migränen hela kvällen och varit supertrött hela dan men kan ändå inte sova nu så det fick bli en liten stund vid datorn innan jag gör ett nytt försök att sova.  Maken kommer snart hem från sitt kvälls/nattskift så kanske det går lättare att somna då.

Under min blogrunda så hittade jag en underbar blog som är gjord av en blott 13-årig tjej som är en helt sagolikt duktig kortmakare och där blev jag kvar en lång stund, helt förundrad över allt vackert hon har skapat. Dessutom så har hon en liten utlottning nu som varar till den 18/8. Det är väl värt ett besök hos denna duktiga tjej som heter Hanna. 🙂

Godnatt, sov gott och dröm sött!

Ny signatur

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena J
    Aug 12, 2009 @ 08:06:42

    Hej Sussie!
    Hoppas att du känner dig piggare idag och slipper migränen. Vilken duktig tjej Hanna är. Där kan man stanna ett tag och titta. Ha det bra. Kram och Krya På Dig! Lena

  2. Lena B E
    Aug 12, 2009 @ 16:15:35

    Hej min goa vän! 🙂
    Så himla tråkigt att du också fått den förbenade migränen 😦 det är inte jag som skickat upp den till dig, så denna gången är jag helt oskyldig för jag har den kvar här. hi hi 😉 Hoppas att du blir av med den snart iaf, min har suttit i ovanligt länge denna gången och det är nog för den förb*skade tandläkarn hade så himla bråttom så jag fick inte en chans att vila den i en sekund en gång. Fick inte ens hosta, hon var väldigt knepig den där människan, har nog aldrig varit med om värre tandläkare. Jag ska ju dit igen och då du!! Tror du vet vad jag menar. 😉 Nu måste jag laga mej lite mat och sen ska jag kika in till tjejen du tipsar om, ska bli kul att se hennes alster! 🙂
    Ha det så bra och krya på dig vännen!
    Massor med bauta bamse kramar från Lena

  3. Hanna
    Aug 12, 2009 @ 21:12:49

    Hej!

    Fy vad tråkigt att du inte mår bra. 😦 Hoppas du kryar på dig snart!

    Vad roligt att du ville vara med i mitt lilla lotteri! 🙂
    Och tusen tack för dina söta kommentarer inne hos mig, blir såå glad för dom! 😀

    Har kikat runt här på din blogg – fastnade här en lååång stund! – och jag säger bara WOW så mycket fint du gör! 😀

    Länkar till dig från min blogglista – hoppas du inte har något emot det!

    Ha det bra,
    stora kramar från Hanna

Kommentera

