Mer blogcandy! :-)

Gokväll alla goa vänner!

Satt och bloggade runt lite och hittade det här jättefina candyt, och några till, hos en svensk tjej bosatt i Kuala Lumpur, kika in hos Nilla och ta chansen du också. 🙂

Nilla's blogcandy

Här finns en jättesöt blogcandy, du hittar den HÄR!

Blogcandy GorjussGirls3

Bev har en enorm blogcandy som man bara inte kan missa, kolla in den!!!

Blogcandy bevs-candy_thumb[1]

Hos Jacqui hittar man detta fina candy!

BlogcandyIMG_1531

Gör ett besök hos den här tjejen och fira hennes födelsedag den 15/8 med ett jättesött blogcandy!

BlogcandyAugust 2009 c

Sarita firar 1 år med sin blogg och lottar ut ett jättefint blogcandy!

blog candy 2

Det här finns hos Carole, ta en titt hos henne du oxå!

candy-1

Till sist så hittade jag detta candy hos Claire!

Blogcandy hos ClaireDSC06012

För övrigt så har dagen varit något bättre idag med mindre huvudvärk men fortfarande sååå trött. Har somnat till och från på soffan ett par ggr. idag och då är jag trött, för det brukar jag vanligtvis inte göra även om jag känner mig trött och skulle behöva en stunds vila, har helt enkelt inte ro att göra det. Fick sova bättre inatt så nu hoppas jag att jag får sova inatt också så kanske jag inte är lika trött imorrn och kanske jag slipper huvudvärken också, hoppas, för den är verkligen inte kul att ha!

Har pysslat med ett kort till min syster som jag skrev i förra inlägget om och idag har jag gjort ena halvan av insidan och sen blev det block igen, suck! Fattar inte varför jag inte får till detta kort, jag menar att jag är nöjd med det hittills och har inspirationen men ändå blir det stopp… kanske det är tröttheten. Tyvärr så kan jag inte visa det här på bloggen förrän efter den 20:e då hon har fyllt år för jag vet att syrran kikar in här nu och då och det vore ju synd om hon skulle ha sett det i förväg, eller hur?

Men jag har gott om ”gammal skåpmat”, som jag inte har visat här så ni får hålla tillgodo med det så länge.:-)

En dag på tågstationen

Elinsteaterlayout001_1En dag på tågstationen lo, Elin, blå&vit

Ber om ursäkt för den dåliga bildkvalitén! Den här layouten var bland de fem första jag gjorde och då var jag så nöjd med den men hade jag gjort den idag så hade den helt klart varit annorlunda. Som ni ser så ÄLSKAR jag blått!!! 🙂 Fångade upp den färgen i Elin’s scarf på fotona.  Inför den här föreställningen så hade de tränat hela vintern och  föreställningen blev fantastisk  och det bjöds på många skratt. 🙂 Känns inte som det var 4 år sen och hon gick ut 6:e klass då, tänk vad tiden går fort… Nu börjar hon 2:a året på gymnasiet!!!

Nu blir det sängen för min del, godnatt på er och sov så gott!

Ny signatur

9 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lilla pyssel Inger
    Aug 13, 2009 @ 18:57:23

    Hej på dig min vän:) Vad tokigt att du inte mår bra så himla tråkigt när man inte får sova å blir så trött och ork lös. Det går utöver humöret och så mycket annat också som blir tokigt tyvärr. Jag hoppas hoppas verkligen att du mår bättre nu att du har blivet av med huvudvärken och att du har fått sovit bra så att du snart är mer på gång igen. Jag tänker på dig min vän och lovar hålla alla tummar och tår för det:)
    WOW WOW WOW vad många fina blogg candy´s du har hittat och delar med dig av det var verkligen inte illa:) Jag kan aldrig vara med på sådant då jag är så himla dum när det gäller datorn! Jag vet inte hur man länkar min dotter har hjälpt mig med det förut men nu har hon flyttat till Stockholm hon har fått jobb där! Får VERKLIGEN se till att hon lär mig det nästa gång hon är hemma och hälsar på:)
    Vad kul att se en av dina första LO´s vad fin den är men när man ser på den och dina senare arbeten så har du VERKLIGEN utvecklas min vän jag tycker det i alla fall:) Dina detaljer och själva sättet på layouten har utvecklas så mycket Sussie du är så duktig:)
    Du är jo så himla söt, tack snälla för din kommentar och ditt besök hos mig. Du skriver ALLTID så himla mycket fint och gulligt på min blogg och jag blir så GLAD så ska du veta min vän:) Självklart ska du göra en egen mini väska ska forsöka göra en mall och lägga ut på bloggen när jag orkar! Den är mycket lättare en den andra väskan och den är så gullig tycker jag:)
    Sköt nu om dig min vän så hörs vi snart igen och krya på dig, massor med STORA BAMSE KRAMIS från din lilla vän pyssel Inger:)

  2. Lena B E
    Aug 14, 2009 @ 12:54:43

    Hej vännen!
    Vilken härlig Lo å blååå också!! Snyggt!!
    Visst är blått en väldigt fin färg? 😉
    Så fint färgerna matchar Elins scarf, super!!
    Jag gillar denna lo mycket, särskilt att du ramat in Elin på fotona, det är jättesnyggt!! 🙂
    Hur mår du idag då vännen? Bättre hoppas jag!
    Kom mitt mail fram igår? Eller for det vilse igen?!
    Ha det så bra och krya på dig nu. 🙂
    Kramar från Lena Skogstroll 😉

  3. Lilla pyssel Inger
    Aug 15, 2009 @ 08:43:22

    Hej på dig underbara vän:) Ville bara säga att jag tänker på dig och hoppas att du får en underbara skön helg utan massa plågor:) Kramis i massor från din lilla vän Inger:)

  4. Lena B E
    Aug 15, 2009 @ 10:33:40

    Hej min kära vän! 🙂
    Hoppas du är lite piggare nu iaf.
    Såg du revyn på tv´n igår? Visst är dom rolig! 😀 Jag skrattar lika mycket fortfarande åt dom där tokarna fast jag sett revyn flera gånger, dom är bara sååå rolig!! 😆
    Minns du den ”konstiga/knäppa” tjejen på puben som vi pratade med en stund? Hon har gängat sig med en av Kjells arb.kompisar… :O usch!
    Torbjörn om du kommer ihåg honom, det var inte han som sa att han ville titta på dina…hmrm din tatuering. 😉 😆 Jaadu jisses!!! Men det varar nog inte så länge antar jag. Ha en härlig helg, hälsa alla. Bauta Kramar från Lena

  5. Leanne
    Aug 16, 2009 @ 09:23:15

    Thank you for entering my gorjuss girls blog candy – good luck!

    Hugs
    Leanne

  6. Petra/Paradise
    Aug 17, 2009 @ 00:40:26

    Hejsan vännen!
    tack för dina ord inne hos mej! ‘glad*
    Såklart du får lifta!! Skulle vara roligt å få se ditt resultat om du nu får för dej att göra något liknande någongång =)
    Ha en bra vecka!
    STOR KRAM Petra

  7. ScrapKia
    Aug 17, 2009 @ 00:48:29

    OJ, vilken candy!!!

    Såå superfina layouter du gjort!! 🙂

    Japp, jag har fyndat, snaps stamps från Karen Foster som inte längre finns att köpa. 75 kr. Stampin up stämplar för 100 kr, kostar över 350kr. Cs för 22 kr. Penny black och whipper snapper stämplar för över halva priset!!!
    Ja, just det, köpte en förvaring, som jag blev ännu mer förtjust i när jag kom hem. Skulle vilja köpa två stycken till. 50 kr kostade den, ett verkigt fynd!!

    Vad gjorde du för fynd? 🙂

    kram
    Kicki

  8. Lilla pyssel Inger
    Aug 17, 2009 @ 10:22:39

    Hej på dig vännen:) Ville bara säga hej till dig och säga att jag tänker på dig. Jag hoppas att du får en toppen dag och en toppen vecka,sköt nu om dig:) Kramis i massor från lilla vännen Inger:)

  9. Lena B E
    Aug 17, 2009 @ 20:15:08

    Hejsan trollvännen min!
    Joodå nacken blev lite bättre så i helgen har det känts skapligt, men nu är den mycket sämre igen för jag har varit fastbunden vid datorn känns det som! 😉 Johoo mailet kom fram det, tack, har bara inte kunnat svarat på ditt mail än och nu orkar jag bara inte mer idag. Jag är så lessen att jag inte orkar skriva, får hoppas det går bättre imorrn. Tänker ju på dig vännen!! 🙂
    Den där killen som pladdrade om tatueringen heter Ulf. 😉 skrattar fortfarande när jag tänker på det. 😆 Titta in i min blogg om du har lust, jag har fått en till kaos! :o: Jisses vad svårt det är att välja ut dom som ska få av mej, jag har ju snart slut på listan över tänkbara. 😉 Jo just det, la ut ett kort också… men nästa gång måste det väl ändå vara Mickeys tur! 🙂 tror jag iaf. ja du vet minnet-vad är det för nåt??? 😉
    Ha det så bra vännen! 🙂
    Bauta stora kramar från Lena

Kommentera

