Vackra kort i gåva! :-)

                                    Gokväll på er alla vänner!

Kom just på att jag inte har visat er de underbara kort som jag har fått för ett tag sen av två helt underbara tjejer, nämligen goa och snälla Karina och goa och underbara Tesa!

                              grönt kort, Sweet & Sassy från Karina Torell, Juli-09

Det här underbara och vackra kortet har Karina skickat till mig och jag blev sååå glad och överraskad när jag såg det i lådan! TACK snälla, goa Karina för det vackra kortet! Du är en toppentjej!!! 🙂 Inuti kortet har hon dessutom skrivit några fina ord till mig. 🙂 Gillar färgerna, designen, den embossade klockan och scalloprutorna som hon satt fast med 3D kuddar, snyggt kort!

                     Husvagnskort från Tesa B, Juli-09

Det här läckra och söta kortet har jag fått av Tesa, en underbar tjej som jag lärde känna genom sb.com när jag nyss hade börjat med denna härliga hobby! Det roliga kring det här kortet är att, för det första så är Tesa en superduktig scrappare och en stor inspirationskälla för mig och en underbar vän och för det andra så är jag en stor beundrare av hennes alster. I en kommentar på hennes blog skrev jag att det skulle vara kul och en stor ära att få äga ett kort som hon har gjort. 😉 Efter det så åkte vi iväg på vår husvagnssemester och när vi kom hem så fann jag det här underbara och roliga kortet i lådan, snacka om att jag blev överraskad!!! 🙂 Visst är det ett härligt kort med husvagn och  allt?! TACK gulliga Tesa för det underbart söta kortet du gjorde till mig!!! 🙂

Idag har jag påbörjat ett litet minnesalbum som min kära granne Mona, från Italien ska få. Förra våren gick hennes första älskade lilla barnbarn, lilla Martina bort i plötslig spädbarnsdöd, bara 4 månader gammal.Förra sommaren blev en svår period för dem och även hela hösten, KRAM Mona! I januari i år så kom glädjen tillbaka till familjen i form av lilla Matteo, Martina’s lillebror. 🙂 Har visat foto på honom i ett tidigare inlägg i somras, en helt underbar liten gosse som alltid är go och glad!  Så det här albumet är svårt att göra och jag hoppas att det blir bra till slut och att Mona uppskattar att få ett litet minnesalbum där hon kan sätta in foton på lilla Martina och skriva om henne. Det kommer nog att ta ett tag att göra albumet då jag vill vara så noga som möjligt och göra allt på rätt sätt, om ni förstår vad jag menar. Men när det är färdigt så ska ni få se det och det blir ju utan foton eftersom jag inte har några foton på henne och så får hon sätta in de foton hon vill ha.

Nu är jag så trött så ögonen går i kors och jag knappt hittar bokstäverna när jag ska skriva, även en nattuggla blir trött ibland, hihi!!! Så nu är det dags att krypa till kojs, gonatt på er och sov så gott!

Stora kramar till er!

Susanne

 

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Busan
    Aug 20, 2009 @ 08:35:31

    Vad snäll och omtänksam du är som gör ett minnesalbum till Monas Martina. Vi behöver ju så mycket minnas de som inte längre finns bland oss. Förstår du vill göra på rätt sätt och det gör väll inget om det tar lite tid… vissa saker behöver växa fram bara efterhand.
    Vilka fina kort du fått av Karina och Tesa – de är så duktiga båda två också liksom dig!!!
    Hoppas du mår så bra du bara kan och att du får en bra dag. Sommar-kramar Busan

  2. Lena B E
    Aug 20, 2009 @ 12:03:51

    Hej nattugglan! 😉 Åh så fint kort du fått av snälla Karina!! Jättevackert är det!! Så vackert med dom där scalloprutorna och klockan!!
    Nästa kort, ja men titta! där är ni ju! hi hi… bara Anders och vovvarna som fattas, men dom kanske var ute å gick? Så himla läckert kort!! Vad hon är duktig Tesa, vilket roligt och annorlunda kort, verkligen snyggt!!! Hoppas allt är bra vännen? Min burk är fortfarande knäpp så Kjell ska titta på den i dag om han får tid, det är nåt vajsing på bilen också… bara trubbel här… ja, ja, det löser sig väl. Ha det så bra min goa vän! Hälsa alla! Kramar från Lena

  3. Lilla pyssel Inger
    Aug 21, 2009 @ 09:58:16

    Wow vilka underbara kort du har fått min vän:) Men måste säga att en sådan underbar person som du är så är du väl värd dom min vän:) Kramis i massor från din lilla vän Inger:)

Kommentera

