Publicerad! :-)

Hej och trevlig söndag!

Jag måste bara få berätta en rolig sak… nämligen att… jag har… blivit publicerad i scrapbooking-butikens galleri, JIPPIE!!! Om ni följer länken här ovan så kommer ni direkt till galleriet. Där ser ni först Lena’s alster och sen mina. Vi är sammanlagt 3 tjejer som har alster i galleriet. Jättekul, första gången jag blivit publicerad nånstans sen jag började med denna underbara hobby!

Min signatur

13 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena B E
    Aug 23, 2009 @ 17:48:06

    Stort GRATTIS vännen!! Kram Lena

  2. Lena J
    Aug 23, 2009 @ 17:55:56

    Stort Grattis säger jag med. Roligt att se er båda där. Kram Lena

  3. Cina
    Aug 23, 2009 @ 19:30:12

    Hej, vilken ära att bli publicerad – grattis!
    Och ja tack du får jättegärna höra av dig ifall du ser stämplarna någonstans !!!
    Ha en bra söndagskväll 🙂
    /Cina

  4. Lena B E
    Aug 23, 2009 @ 20:52:12

    Hej igen vännen! Du kan tro att jag hade det mysigt när gubben var borta!! Ingen gubbe i huset och såå scrappingen mitt för ögonen! Hi hi… Så nu är jag snart klar med det jag måste få färdigt just nu, skönt! Sen ska jag börja med mina kaosar som står på tur! På onsdag kommer Nettan från scrapbooking 4you hit, med lite påfyllning till den redan smockfulla hyllan som jag har mina scrapsaker i. Undrar vart 17 jag ska stuva in allt det nya som jag har köpt av henne. 😉 *skrattar* Det ska bli jättekul att äntligen få träffa Nettan, vi har kännt varandra i ett par års tid men aldrig setts! Så det ska bli sååå roligt!! 😀 Hoppas allt är bra med dig?! PS. det var hon som var in i din blogg tidigare idag, om du undrar vem Anette var. Massor med kramar från Lena

  5. Pernol
    Aug 23, 2009 @ 21:07:32

    GRATTIS till publiceringen!!! Så jättekul att bli publicerad! Det är ni väl värda båda två! Ni är ju så duktiga!!!!!!!

    kjaaaaam Pernilla

  6. Lisa-olsi
    Aug 24, 2009 @ 00:11:32

    GRATTIS! Så roligt för dig. Du har ju gjort så fina alster så det är ju inte konstigt att dina saker blev publicerade. Kram Lisa 🙂

  7. Lena J
    Aug 24, 2009 @ 06:27:26

    Hej på dig!
    Ja, den där Maribel stämpeln är jättefint. Jag såg att Brunkullan Scrap väntar hem stämpeln. Jag tror att dom är de enda i Sverige som säljer den. Det är skönt med några stämplar som man inte behöver färglägga. Ha en bra dag. Kram Lena

  8. Lilla pyssel Inger
    Aug 24, 2009 @ 08:05:12

    JÄTTESTORT GRATTIS TILL DIG VÄNNEN DET ÄR DU VERKLIGEN VÄRD:) Måste vara så himla kul att få visa upp sina skapelser på sådant sätt och det är du så värd för du är jo så duktig:) Tack snälla för dina ord om min nya gröna ask du är jo så himla snäll och god å jag blev JÄTTEGLAD:) Ja i morgon kommer Lene och då blir det Lene tid och ingen data på några dagar men jag kommer tillbaka sen jag lovar:) Massor med kramis från din lilla vän Inger:)

  9. Busan
    Aug 24, 2009 @ 12:42:27

    Stort GRATTIS till dig!!!! Är så glad för din skull och skickar massor med sommar-kramar till dig. Är inte förvånad både du och Lena BE är med – ni är jätteduktiga båda två. 🙂
    Ska vila nu men ville bara skriva en liten hälsning för jag blev så glad för din skull!!!
    Sommar-kramar Busan

  10. Karina
    Aug 25, 2009 @ 08:09:25

    Hejsan vännen. Hoppas att allt är bra. Här går det framåt iallafall och det är ju det hållet det ska gå.
    GRATTIS till din publisering. Så kul. Är det inte konstigt att se sina alster på någon annans sida? Jag tyckte det när jag såg mitt kort här hos dig. Jag blev riktigt stolt.
    Så roligt du och Lena verkar ha haft. Hon är så rar vår lilla Lena.
    Nu är det frukost som gäller här för mig.
    Ha en underbar dag.
    Kramar Karina

  11. Lena J
    Aug 25, 2009 @ 14:06:32

    Hej Sussie!
    du har något att hämta inne hos mig. Kram Lena

  12. Annica
    Aug 25, 2009 @ 21:17:06

    Stort Grattis! Va roligt! 🙂
    Kram Annica H

  13. Mia
    Aug 31, 2009 @ 08:59:39

    Grattis vad skoj =)
    Kramiz//Mia

Kommentera

