Awards & blogswap

Hej på er!

Det har varit glest mellan inläggen här ett tag nu, men det ska bli bättring, lovar! Som ni vet så har jag inte varit så pigg de senaste veckorna, egentligen enda sedan jag hade lunginflammationen. Har varit orkeslös och enormt trött, går inte att beskriva den tröttheten men den är förlamande. Har knappt orkat scrappa, och då är jag trött!!! Sedan projektet med bröllopskuben, som var jätterolig att göra, så rann all inspiration bort. Förmodligen berodde det på att jag blev så stressad att hinna få den klar innan mottagarna skulle åka hem till Sthlm, gillar absolut inte att stressa när jag ska scrappa då jag är enormt stresskänslig för allting. Nu håller jag på med ett litet minnesalbum som min kära granne ska få, och hon hann tyvärr  åka tillbaka till Italien för vintern innan den blev färdig, men det finns ju snigelpost också, som tur är. 🙂 Det här albumet tänker jag inte stressa med, utan det vill jag att det ska få ta den tid det tar då det är mycket känslor med och jag vill så gärna att det ska bli rätt. Hoppas att min granne blir nöjd med det, det är det viktigaste.

Har också ett gäng swapkort som ska bli färdiga till i mitten av september. Men sen tänkte jag att jag skulle göra nåt jag aldrig gjort förut, nämligen att utmana mig själv att delta i så många utmaningar jag hinner och orkar i ett Bloggparty som pågår mellan 31/9 – 4/10, för mer information, kika in hos den här talangfulla tjejen, Tesa! Kanske det vore nåt för dig också!


award-fran-lena-kreativ-blogger


Award (öga) FRN_HA~1


De här awarderna har jag fått av Lena BE , fick dem också av både Busan och Pernol. TACK underbara tjejer, ni är väl för goa alla tre!!! Visst är den undre awarden väldigt vacker!!!

Den här gången tänker jag inte ge dem vidare då jag har sett att de flesta redan har fått dem, men jag ger dem tillbaka till de goa tjejerna som gav mig dem och alla ni andra som kikar in här får ta dem med er om ni vill då jag tycker att alla är så duktiga och kreativa och har så fina bloggar. Egentligen skulle jag vilja ge dem till alla men då skulle det bli ett låååångt inlägg och det skulle ta mig halva natten, så ta dem med er och njut av dem för de är så fina.

Jag kom på att jag inte har visat er korten från blogswapen där deadline var i mitten på augusti. Temat den här gången var efterrätter och alla korten blev underbara och alla med smarriga recept, mums!!! 🙂

Blogswappkort (efterrätter) Pernilla M aug-09 Blogswappkort (efterrätter) Lisan aug-09

Överst är Pernilla M’s kort

Andra kortet har Lisan gjort

Blogswappkort (efterrätter) Lene aug-09 Blogswappkort (efterrätter) Lena J aug-09

Tredje kortet är Lene’s

Fjärde är Lena J’s kort

Blogswappkort (efterrätter) Lena BE aug-09 Blogswappkort (efterrätter) Karina aug-09

Jordgubbskortet är gjort av Lena BE

Sjätte kortet har Karina gjort

Blogswappkort (efterrätter) Pernol aug-09

Det här har Pernol gjort

Sist ut är det kort som jag gjorde

Blogswappkort (efterrätter) Mitt kort aug-09 (Honungsäpplen)

Hoppas att ni har en trevlig kväll och att morgondagen blir underbar med fint sensommarväder och kanske lite pyssel!

Sköt om er och många kramar från Susanne!




15 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Pernol
    Sep 02, 2009 @ 05:09:19

    Nu har jag anmält mig till träffen i oktober. Så då kan vi träffas!!! 😀 Kul va!

    Hoppas du mår bättre nu!
    kjaaaam Pernilla

  2. Lilla pyssel Inger
    Sep 02, 2009 @ 07:31:12

    Tråkigt att höra att du har varit så himla ork lös vännen men vet tyvärr hur det kan vara har det själv mellan varven!!! Du får ta en dag i tagit och sen så kommer dagen när du känner dig piggare och redo igen jag håller tummarna för dig:)
    STORT GRATTIS till alla dina fina awards som du är så väl värd måste kännas roligt att få dom eller hur!
    Vilka underbara Swap kort du bjuder på helt underbara och jag blir så sugen och hungrig:) Lycka till med din utmaningen och jag hoppas att du får en riktigt trevlig dag min vän. Tänker på dig, kramis från lilla vännen Inger:)

  3. Lena J
    Sep 02, 2009 @ 07:44:28

    Lycka till med utmaningarna Sussie. Jag vet också hur förlamande trött man kan bli efter en lunginflammation. Jag hade en i vintras och det gick åt 3 kurer med antibiotika innan den gav sig.Förlamande trött i flera mån efter det.
    Grattis till alla utmärkelser du fått. Du är då värd dom alla. Ha en bra dag. Kram från Lena

  4. Lena B E
    Sep 02, 2009 @ 11:09:50

    Hej vännen! Vila nu så du blir piggare nån gång, försök att inte tänka på allt som ska göras utan låt det få bli sen när du är piggare igen. Det är ingen panik med kuben m.m. som du sa det är bättre att det blir bra & rätt, och det finns ju snigelpost. 😉 Vill bara tala om att du har blandat om kortmakarna på swapkort nr 2 och 4. 😉
    Jag gjorde mitt allra första kondoleanskort igår, och jag är lite osäker, jag använde iaf. en frames från ett av papprena som du köpte till mej.
    Idag ska jag ta itu med några kaos kort igen, så här är det full rulle om jag ska få allt klart tills i slutet på okt och sen är det ju julkortkorten också, usch blir trött bara jag tänker på det. Men det ordnar sig nog. Ha det så bra vännen och krya på dig nu, kom ihåg att vila mycket!! 🙂
    Massor med kramar från Lena Skogstroll 😉

  5. Lene Kristensen
    Sep 02, 2009 @ 19:55:23

    hej vännen!
    Hoppas din trötthet snart ska gå över, inte kul att ha det så!
    Sänder dig många varama kramar!
    Din vän Lene

  6. Busan
    Sep 02, 2009 @ 20:49:37

    Grattis till dina awarder och förstår hur trött du är tror jag…. har orkat pyssla i två dagar nu men det var inte roligt – bara så trött att jag helst vilat men kände jag behövde få det gjort när jag inte lärt mig säga nej. Ja, jag får skylla mig själv och jag var ju inte sämre än att det gick. Det jag vill få fram är att jag förstår att du kan vara sååå trött och jag önskar så att du snart blir piggare igen. Vet hur det är att vara så trött att man i andras ögon inte orkar någonting och knappt i ens egna ögon heller men vi har ju inte valt våra sjukdomar själv – och vi kämpar ju så gott vi bara kan – till och med för mycket i mellanåt…
    Var rädd om dig och hoppas du kan vila så krafterna vänder åter och att du kan tänka på dig själv. Vet hur svårt det är… är mycket lättare att skriva än genomföra.
    Imorgon när jag sovit ut så ska jag börja så smått på mina KAOS-awarder. Har gjort en och den var sååå rolig i och med att den är till goa pysselvänner och det inte är så stort format och bara en sida – inte fyra som i vanliga kort.
    Ha det så bra du kan!!!
    Varma höst-kramar Busan

  7. Lilla pyssel Inger
    Sep 03, 2009 @ 09:18:57

    Hej på dig vännen:) Blev så GLAD så när du hade hälsat på tack snälla gumman, jag forstår precis hur du har det med din orkeslöshet jag har haft sådana perioder jag med och det är skit jobbigt! Tänk på dig själv och känn ingen måste å ta en timma en dag i tagit sen så får det ta den tid det tar. Jag lovar jag finns här och forsvinner inte, när jag sist inte orkade blogga runt och hälsa på då var du mig trofast med dina uppmuntrande inlägg hela tiden så självklart så ställer jag upp på dig när du har det jobbigt fattas bara det är det vänner är till för!
    Vad roligt att du gillade mitt lilla tejp pysslet blev mycket nöjd själv och mest glad för att jag kan göra något åt alla mina tomma tejp rullar:)
    Jag håller tummarna för dig att du snart ska få orken och allt annat tillbaka min vän under tiden så ska du tänka på dig själv:) MASSOR TUSEN KRYA PÅ DIG KRAMAR FRÅN DIN LILLA VÄN Inger:)

  8. Lena B E
    Sep 04, 2009 @ 19:12:45

    Hej vännen!
    Hoppas allt är bra?! & att du är lite piggare?!!
    Här har det regnat eller snarare vräkt ner i ett dygn och jag har sån värk i mina ben!! 😦
    Tittar bara in för att önska dig en trevlig helg!
    Nu har jag gjort klart mina kaosar iaf. finns att kika på i min blogg om du vill se.
    Kramar från Lena

  9. Busan
    Sep 05, 2009 @ 14:57:39

    Hej vännen!
    Hur har du det? Hoppas du vilar och snart är lite piggare för misstänker att du inte mår bra när du inte bloggat. Krya på dig så mycket du kan och var rädd om dig så hoppas vi du snart är bra nog att du kan pyssla lite igen. Ha det så bra du bara kan och var rädd om dig.
    Varma höst-kramar Busan

  10. Lena B E
    Sep 05, 2009 @ 16:54:07

    Tack för MMSet 😀 din toka 😉 😆
    Har du lust att shoppa utomlands? Jag har hittat en butik med massor av fina charms och en ynka fp med blommor som passar till julkorten. 🙂
    Kramar från Lena

  11. Pernol
    Sep 06, 2009 @ 03:49:34

    Ja vi kan sitta tillsammans på träffen. Så kul! Jag har heller aldrig varit på nån storträff. Jag har faktiskt aldrig varit på nån träff överhuvudtaget. Vad bör man ta med sig?

    kjaaaaam Pernilla

  12. Busan
    Sep 09, 2009 @ 23:58:24

    Hej vännen! Hoppas du har det så bra du bara kan!!! Har något till dig här som du kan se i min blogg… men jag behöver din adress om du vill lämna ut den så jag kan skicka den till dig… min mail adress är trottis88@hotmail.com så du kan maila den om du vill.
    Varma höst-kramar Busan

  13. Lilla pyssel Inger
    Sep 11, 2009 @ 19:17:14

    Hej på dig min vän:) Hoppas att du inte är helt ork lös och att du tar hand om dig själv vilar å piggar på dig:) Ville att du skulle veta att jag tänker på dig och håller tummarna för dig min vän:) Har själv haft en riktig taskig vecka men nu är jag på gång i igen å det är skönt:) Önskar dig en toppen helg och allt det bästa, massor med stora bamse kramar från din lilla vän Inger:)

  14. Lene Kristensen
    Sep 13, 2009 @ 08:40:54

    Tittar in för skicka en liten hälsning denna söndag morgon!
    Må gott vännen!
    Kram lene

  15. Busan
    Sep 13, 2009 @ 17:12:09

    Hej vännen! Vill bara skicka en massa krya på dig kramar till dig så du vet jag tänker på dig!!! Hoppas du har det så bra du kan men förstår ju att du är dålig när du inte bloggar. Var rädd om dig och vila så mycket du kan!!!
    Varma höst-kramar Busan

Kommentera

