Hej!

Nu var det ett tag sen senaste inlägget och jag som skulle bättra mig på den fronten. Har haft mycket sista tiden och dessutom så har jag inte mått så bra och därmed inte orkat blogga runt som tidigare, sorry for that. Har varit enormt trött och haft mer värk i kroppen och tätare anfall med nackmigränen men förhoppningsvis blir det bättre snart. Har varit stressad över att inte hinna få iväg mina swapkort innan deadline som är imorrn, men nu ligger de färdiga och på lådan, så skönt. Man känner sig inte så inspirerad när man mår sämre, även om viljan finns så orkar man ändå inte, därför så har det gått så trögt med swapkorten den här omgången. Jag kan inte visa dem här ännu förrän de nått mottagarna men stilen den här gången blev lite åt Grunge-hållet. Använde mig av mina nyinköpta mistfärger och blandade dem lite sporadiskt bara, resultatet blev överraskande bra, så jag är ganska nöjd med dem. Kul att prova en annan stil emellanåt, vet inte om jag har nån speciell stil men det är kul att prova sig fram och testa olika tekniker. 🙂

Har under den här tiden fått ett helt underbart vackert KAOS kort av Lena, blev så glad för det! TACK snälla goa Lena!!!

KAOS-award från Lena J sept-09

Har också fått ett underbart kort av Gertrud fyllt med uppstämplade motiv, bl.a av den vackra Maribel-stämpeln som jag bara älskar! TACK snälla söta Gertrud, du är då för snäll och go! Det värmde verkligen och lyste upp min dag, både det Gertrud skickade och av den fina KAOSawarden av Lena. Tack bägge två för att ni är så snälla och goa!!!

Kort från Gertrud-09 (Njut av livet-stämpel)

Uppstämplade motiv från Gertrud-09 (Provdocka, Maribel, Almanacka)

Hoppas att ni också har haft en underbar sensommardag med sol och värme! Det har vi haft här idag och det ska visst fortsätta så några dar till, underbart! 🙂

KRAM på er!!!

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Gertrud
    Sep 14, 2009 @ 19:04:26

    Det är inte roligt att känna sig hängig. Och nu framöver blir vi väl många som skall drabbas. Jag blev glad över att kunna hjälpa dej och då får jättegärna höra av dej om jag kan göra något för dej. Tack för din snälla kommentar. Kram Gertrud

  2. Busan
    Sep 15, 2009 @ 14:44:59

    Ett STORT GRATTIS till dig vännen och du är värd alla KAOS:ar du får. När du har tid och ork och om du vill så behöver jag din adress så jag kan skicka min till dig – men ta det när du får ork för jag förstår så väl du inte mår bra. Mail adressen är: trottis88@hotmail.com och du behöver inte tänka på att ge den vidare – vill du ha den så ska du inte känna press att du måste göra och ge vidare men du var ett stort stöd när jag hade det tufft här och det är enda sättet jag kan säga ett litet tack till dig för det på.
    Är så glad du kunnat gjort klart dina SWAP-kort och att du blev nöjd själv. Det du gör är alltid så fint och visst är det kul att prova lite nya saker – speciellt när man själv blir överraskad att det blir så bra!!! 🙂
    Var rädd om dig och krya på dig så gott du kan – hoppas du kan vila massor och att du får lite lite ork över att pyssla för jag vet ju att du tycker det är så roligt och du är jätteduktig – därför är jag så glad att jag gjort en KAOS till dig med.
    Ha det så bra du kan så hörs vi när du får ork och tid!!!
    Varma höst-kramar Busan

  3. Pernol
    Sep 15, 2009 @ 16:54:11

    Jo just det! Jag ´har alldeles glömt att svara på din fråga. Det är klart att vi kan sitta tillsammans på Scrapträffen i oktober!! 🙂

    Hoppas att du känner dig bättre nu! Och att du blir bra till träffen.

    Ha det bäst!
    kjaaaaam Pernilla

  4. Lena B E
    Sep 15, 2009 @ 19:33:15

    Hej vännen!
    Åh så superfin kaos award du har fått av snälla & goa Lena!! Den är sååå vacker!!
    Jättefint kort du har fått av Gertrud också!! Åh så gulligt stämpelmotivet är med tjejen!!
    Och wow så fina stämpeltryck du fått!! Vilken tur du har! 🙂 Maribell stämpeln är jättevacker tycker jag med. 🙂 Tack för samtalet igår kväll!! Alltid lika kul att prata med dig!! 😀
    Tur du känner mej, eller otur kanske? hi hi… jag har ju lyckats glömma bort vad du sa att jag skulle titta på här. J*kla glömsk klant jag är!! *arg på mej själv* :mr green:
    Snälla ta det igen, skriftligt den här gången, så var det väl sjutton om det inte ska fastna i min skalle. 😆
    Hoppas migränen släppt på dig nu!! Krya på dig!
    Massor med kramar från Lena

  5. Lilla pyssel Inger
    Sep 16, 2009 @ 09:00:32

    JÄTTESTORT GRATTIS TILL DINA FINA UNDERBARA KAOS Awards som du är då väl värd min vän:) Är så ledsen för din skuld att inte inte har fått mått bra det är så tråkigt!!! Vet hur mycket ork och energi det tar av en när man är dålig å då finns det inte mycket energi och ork över till annat tyvärr ! Du behöver inte be om ursäkt snälla du för att du inte orkar hälsa på oss andra du ska tänka på dig själv och ta hand om dig själv gumman! Jag finns ALLTID kvar och jag vet det är många med mig som jätte gärna väntar på tills du har orken och energin att hälsa på oss igen. SÅ SNÄLLA VÄNNEN TÄNK PÅ DIG SJÄLV Å SE TILL ATT BLI BRA OCH MÅ BRA:)
    Själv så mår jag bättre nu har fortfarande en mycket jobbig hosta men förut så låg jag dekad med hög feber i flera dagar skitjobbigt. Jag bara låg där i sängen och orkade inget alls men det är inte så mycket att göra åt. Var hos läkaren i måndags och sedan min kropp redan är utsatt med skador sen förut så tar det mycket på att få en förkylning och annat. Jag fick husarrest i 14 dagar nu för att verkligen se till att bli så bra det bara går och bygga upp mig igen. Vistas jag med mycket folk så är infektions risken så stor för mig just nu. Sen så om jag skulle få en operajons tid nu så skulle det vara helt tokigt att jag inte blev opererad för att jag inte mår bra nu när jag har väntat så länge så länge!!!!!
    Är himla tacksam att jag har mitt pyssel så jag har något att bita i för annars så skulle det vara himla jobbigt och ensamt!!!! Vad roligt att du gillade mina KAOSár som jag gjort och Korsett väskorna du är ALLTID så himla gullig med mig:) TÄNKER MASSOR PÅ DIG OCH SÄNDER EN MASSA ORK OCH KRYA PÅ DIG KRAMAR Å HOPPAS ATT DU SNART MÅR MYCKET BÄTTRE:) Från din lilla vän Inger:)

  6. Lilla pyssel Inger
    Sep 18, 2009 @ 09:34:47

    Hej och god morgon på dig min vän:) Jag hoppas hoppas att du mår lite bättre och inte är helt ihjäl din stackare. Att du har fått lite ork tillbaka så du orkar vara med å göra något i alla fall. Jag hostar och hostar vill inte ge med sig riktigt en men snart så hoppas jag att det vill ge med sig:) Tänker massor på dig och sänder en massa ork och krya på dig kramar till dig:) Hoppas att solen skiner på dig i dag att du får en underbar dag och helg:) KRAMIS KRAMIS KRAMIS från din lilla vän Inger:)

Kommentera

