KAOS’award

Hej alla goa vänner!

Hoppas att ni haft en trevlig vecka och att ni fått må bra och haft tid och ork över för scrapping! Själv så har jag vilat mycket och verkligen tagit era goda råd på orden, tack för er uppmuntran och omtänksamhet! Det gör gott att veta att man har så goa blogvänner som verkligen bryr sig, det värmer långt in i hjärteroten och bara det gör att man mår lite bättre, TACK för att ni finns!!! Har inte scrappat nånting alls efter förra helgens ”swapmaraton” för att hinna få klart mina swapkort till deadline vilket gjorde mig helt tom i skallen och slut i kroppen, men idag hittade jag inspirationen igen och började så smått med att göra mina 15 KAOS’ar, jättekul! De tre första blir likadana och går i grönt/brunt, mina färger just nu och jag känner mig riktigt nöjd med dem. Har använt mina absoluta favoritpapper för tillfället, men vilka det är får ni se senare… den som väntar på nåt gott…, hihi! De blir förmodligen färdiga imorrn.

Under tiden så måste jag visa er vad jag fått av kära BUSAN, Tack vännen för den enormt söta KAOS’awarden!!!

KAOS-award från Busan

Ha nu en riktigt skön helg!

Kram Susanne

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena J
    Sep 19, 2009 @ 07:37:11

    Hej hej!
    Jättesöt KAOS du har fått. Jag har en lika vacker som jag tittar ofta på här.Hon är duktig Busan. Önskar dig en trevlig helg. Kram Lena

  2. Busan
    Sep 20, 2009 @ 17:20:26

    Hej vännen och vad glad jag blev att KAOS:en kommit fram!!! 🙂 Är så nyfiken på att få se dina KAOS:ar och jag hoppas så att du får lite tid att vila mer också så du hämtar dig igen. Kämpar med samma här och har svårt att vila men går lättare när andra säger det till mig… vad konstigt det är!!!
    Du är så väl värd alla KAOS:ar och jag är så glad att du tyckte om den för du är så duktig!!!
    Var rädd om dig och ha det så bra du bara kan!!!
    Varma höst-kramar Busan

  3. Lena B E
    Sep 21, 2009 @ 10:33:19

    Hej vännen! Hoppas du mår bättre nu?!
    Mmmm supersöt kaos du fått av snälla Busan!!
    Du är så väl värd den!!
    Jag har också en lika fin att titta på här med. 🙂
    Ååå så nyfiken jag är på att se dina kaosar!! 😮
    Visst är dom roliga att göra?
    Här skiner solen idag men det är kallt, brrr. höst!!
    Ha det så bra vännen och vila nu så du blir piggelin igen! Massor med kramar från Lena

  4. Pernol
    Sep 22, 2009 @ 02:32:21

    Vilken fin KAOS du har fått av Busan!!! Du är så väl värda dem!!! Nu blir jag ju supernyfiken på dina KAOSar med! 😀

    Ha det bäst!!!
    kjaaaaam Pernilla

Kommentera

