KAOS!

Hej på Er!

Äntligen är 3 av mina 15 KAOS’ar färdiga! Men vad kul det var att göra dem och snabbt går det också, nåt nytt för mig som är en riktig slowscrapper, hehe! De papper och färger jag använt på dessa är mina för tillfället absoluta favoriter, kanske liten blandning av höst och 70-tal färgmässigt. *nostalgi*

De som får dem den här gången är min kära och goa vän Lena BE, min nya goa och snälla blogvän Busan och lilla PysselInger som har kommit att blivit en mycket god vän. Det är ni alla tre och otroligt duktiga scrappare som har gett mig otroligt mycket inspiration och stöttning under tiden jag känt er. KRAM till er alla tre!!!

KAOS’ar

KAOS'awarder (Uggla) till Busan, Lena, PysselInger -sept.-09

Ha en fortsatt trevlig tisdag och sköt om er!

KRAMIS!

11 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena J
    Sep 22, 2009 @ 16:21:14

    Hej på dig!
    Supersöta KAOSar du har gjort, mmmm. Hoppas allt är bra med dig. Kram // Lena

  2. Lena B E
    Sep 22, 2009 @ 16:59:55

    Wow så fina KAOSar!! Å så söt ugglan är, supergullig!! Så nyfiken som jag är på vad du gjort så måste jag ju rusa in i din blogg på momangen!! 😆 Tusen tusen TACK för att du ger en av dessa godingar till mig, du är väl för snäll du!!! 🙂 Så himla GLAD jag blir för den!! 😀 Jag ska vakta postlådan som en hök, det kan du lita på!! 😉 Hoppas du och Elin hade roligt i lördags, det hade jag iaf. jag for iväg en sväng på puben och träffade lite folk, det har ju varit dåligt med det nu under tiden jag varit dålig så jag behövde komma ut en stund kände jag. Ha det så superbra min underbara vän! Tack åter en gång för den jättefina kaosen! Massor med kramar till dig från Lena

  3. Busan
    Sep 23, 2009 @ 11:10:44

    TUSEN TACK vännen vad glad jag blir!!! 😀 Sååå fina de är och så duktig du är – de är verkligen lite 70-tal och jättefina färger!!! 🙂 Och visst var KAOS roliga att göra – längtar tills jag ska göra fler som ligger och väntar…. Tack snälla också för din kommentar och motivering – känner inte jag är så duktig alls som Lena BE och Inger men ja, jag lär så smått och hoppas jag ska bli bättre. Tar det jättelugnt nu så gott jag kan och lagt pysslet åt sidan just nu några dagar. Min man fyller år imorgon så idag har vi bakat drömmar och en halv sats mockarutor men nu får jag vila resten av dagen känner jag. Men var så kul att baka!!!! Gillar verkligen att baka de få gånger orken räcker till!!! 🙂
    Tack snälla igen för KAOS:en och all stöttning – jag blev så jätteglad och du gjorde verkligen min dag idag. Längtar så tills den kommer med posten och kommer vakta postis nu!!! 😉
    Massor med kramar till dig och ha det så bra du bara kan!!! Tänker på dig än om jag kanske blir dålig att höra av mig nu ett tag. Busan

  4. Lene Kristensen
    Sep 23, 2009 @ 12:29:50

    Snygga KAOS, jag älskar färgen!
    Hoppas allt är bra med dig vännen!
    Kramizar från lene

  5. Busan
    Sep 24, 2009 @ 12:35:33

    Hej vännen och TUSEN TACK för den så fina KAOS:en och allt uppstämplat!!! Känns nästan som det är jag som fyller år idag och inte min man… hi hi… 😀 Det är så fint och jag är så glad och stolt och blev så berörd av din motivering. Känner alltid att jag aldrig räcker till för dig och de andra goa vännerna så blir så glad när jag kan finnas till om så bara så lite för dig!!! Ja, jag har så mycket glädje av dig och fast vi inte känt varandra mer än kort tid så har du en speciell plats i mitt hjärta. Du är själv så förstående och dina kommentarer är alltid så omtänksamma och varma. Hoppas du snart blir ännu bättre efter förkylningen och att du har en bra dag idag. Här ska vi fira min man idag en liten stund men vi tar det så lugnt så vi orkar med. Tar verkligen till mig när du säger jag ska vara rädd om mig och försöka vila och märker att jag känner att jag faktiskt har ”rätt” till det när du och de andra tjejerna skriver det. Tack snälla igen för KAOS:en och hoppas du har det så bra du bara kan!!!
    Varma höst-kramar
    Busan

  6. Lena B E
    Sep 24, 2009 @ 14:49:52

    Tusen TACK för den fina KAOSen som jag fick idag!! Tjohooo!! 😀 Du har gjort min dag min goa kära vän!! 😀 Tack även för allt det uppstämplade, så fiiina motiv. 🙂 Har fotat dom men inte hunnit lagt ut dom på bloggen än då jag fick främmande, ska även uppdatera bloggen med dina superfina ord om mej, ååååå dom är alldeles för fina! jag blev riktigt rörd när jag läste dom 😥 Tusen tack så jättemycket min kära vän. :kiss: Ha en underbar dag. Massor, massor med kramar från din trollvän 😉

  7. Lilla pyssel Inger
    Sep 25, 2009 @ 12:34:25

    TUSEN TUSEN TUSEN TACK UNDERBARA GOA VÄN JAG ÄR SÅ HIMLA TACKSAM, GLAD OCH HEDRAD SKA DU VETA:) STORT GRATTIS TILL Lena BE och Busan också som fick så fina KAOS Awards av dig också är säker på att dom är SUPER GLADA som jag:) Orden som du skrivet värmde rakt in i hjärtroten och jag tar till mig dom och njuter ut av dom ska du veta min vän:) Jag fick KAOS Awarden i min brevlåda i går och blev så himla GLAD och jag bara äskar den Sussie så himla fina färger du har verkligen fatt till det GRATTIS:) Å TACK SNÄLLA också för alla SUPER fina stämpel tryck så himla gulligt och snällt av dig. Jag lovar att visa min KAOS Award när jag uppdaterar bloggen nästa gång:) Snälla du behöver inte alls säga förlåt till mig för att du inte har halsat på lika mycket som förut. Det viktigaste är DU Sussie att du mår bra att du tar hand om dig själv och att du orkar med. Bloggen tar man hand om och hälsar på när man har tid, ork och energi. Det går upp och ned för mig med vissa dagar eller veckor orkar jag mera och andra dagar och veckor så orkar jag inget alls. Det är som det är och du hälsar på hos mig när du har tid, lust och ork för jag finns där alltid och forsvinner inte!!!!! Det samma gäller för mig nu har jag inte haft tiden eller orken att blogga å hälsa på hos andra som jag skulle ha velat denna veckan men det är som det är!!!! Jag tänker på dig ofta och du är med mig å du är en underbar vän som jag inte vill vara utan bara så att du vet:) Blev jätteglad att du tyckte om mitt första DT uppdrag Julstruten vad kul:) Hoppas att du får må bra nu och att du får orken och energin tillbaka så du orkar göra det du vill göra!!! Sänder en massa med krya på dig och ork /energi kramar å hoppas att det hjälper 🙂 Ha en underbar dag och helg, massor massor med höstkramar tillbaka till dig med från din lilla vän Inger:)

  8. Busan
    Sep 26, 2009 @ 11:59:04

    Hej vännen!
    Vill bara säga hej och att jag hoppas du har det så bra du bara kan. Är så glad för KAOS:en – den är så fin och allt uppstämplat med. Blir så glad när jag bara tänker på det!!! 🙂 Tusen tack vännen!!!!
    Ha det så bra du kan och krya på dig om du är dålig – tänker på dig!!!
    Varma höst-kramar Busan

  9. Kamilla
    Sep 26, 2009 @ 20:01:27

    Oooh dom är så underbart snygga!!!
    Jag gilla ugglan, har du klippt ut den från ett papper?
    Kram kram

  10. Annica
    Sep 26, 2009 @ 22:40:17

    Men gudars så gulligt! Ugglorna är ju bara underbara! 🙂

  11. Lena B E
    Sep 27, 2009 @ 11:34:23

    Hej trollvännen! Nä tack och lov behöver jag inte gå till tandläkarn å laga nåt mer på länge 😀 men om inte ilningarna går över efter sista lagningen så måste jag dit en snabbis. Det ilar som sjutton i tanden jag lagade i fredags och det brukar det inte göra, det brukar åtminstone inte vara värre efter en lagning än innan. Konstigt är det! Har du fått mitt mail då som jag skickade i torsdags? Vad gör ni i helgen då? 😉 Här så händer inget speciellt, Kjell jobbar nätter och jag scrappar och ser på tv. 🙂 Tittade ni på kändisdjungeln? Det var ett bra program tyckte jag fast lite äckligt ibland, uff!! Underhållande var det då, synd att det är slut nu. 😦 Bra att Karl-Petter vann, han är ju så charmig den killen!! 😛 Hoppas verkligen det blir nåt nytt roligt å se på, här är mitt liv är ju så himla tråkigt, en massa babbel bara. Ha det så bra nu goovännen!! Kramar från Lena

Kommentera

