Bröllopslayout

Hej på er!

Hoppas ni alla har haft och har en trevlig helg! Här har vi rensat ut det sista ur husvagnen för vinterförvaringen, så nu är det definitivt slut på sommaren. 😦

Har gjort min allra första bröllopslayout till det blivande bröllopsalbumet. Blev relativt nöjd med den. Kände att tiden var mogen nu och att jag vågade mig på att börja med bröllopsfotona. Den var riktigt rolig att göra och när jag får sitta i min lilla scraphörna alldeles ifred när de andra i huset sover och jag får lyssna till härlig countrymusik, då skapar jag som bäst! 🙂

Har även bidragit med den här layouten i Min vän Tesa’s bloggparty. Kika in där du också, finns jättefina priser att vinna! 🙂

Här är annonsen som man skulle få inspiration av,

Tesa's bloggpartyutmaning

Här är då mitt bidrag där jag inspirerades av det skira, ljuset och av det röda och gröna detaljerna,

Strong hearts

Bröllopslayout sept.-09

lite närbilder

Bröllopslayout sept.-09 (Närbild på fotot)

Bröllopslayout sept. -09 (Närbild på namnen)

Bröllopslayout sept. -09 (Närbild på fjärilarna på fotot)

Bröllopslayout sept. -09 (Närbild på stora blomman)

Bröllopslayout sept. -09 (Närbild på stora fjärilen)

Bröllopslayout sept. -09 (Närbild på datumet och blombården)

Det var så roligt att äntligen få tiden att göra en layout mellan alla kort och annat pyssel. Det var egentligen det som jag tänkt från början att göra, layouter. Men det var innan jag upptäckte hur kul det är att även göra kort och altra diverse saker. Tänk vad mycket det finns att göra, bara fantasin och tiden som sätter gränser för vad som är möjligt att skapa.

Vill också Tacka er alla för era goa och värmande kommentarer som ni lämnar hos mig och för all uppmuntran jag fått när jag inte mått så bra och inte orkat så mycket! Det värmer verkligen och gör att man känner att man får styrkan att orka med saker ändå och att det är okej att vila och ta det lugnt när kroppen signalerar om att nu är det nog för ett tag.

TACK FÖR ATT NI FINNS!!!

Ny signatur


6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena J
    Sep 27, 2009 @ 19:25:28

    Wow, vilken himla snygg LO du har gjort. Så fina färger och dekosar. Snyggt du har fått till pärlbandet vid blomman. För det är väl ett pärlband va? Supersnygg! Ha det gott. Kram Lena

  2. Lilla pyssel Inger
    Sep 27, 2009 @ 22:16:53

    TACK SNÄLLA FÖR ATT DU FINNS GULLIGA UNDERBARA Sussie:) Vilken otrolig underbar vacker LO du har skapat hur snygg som helst den var bara så fin och du måste vara jättenöjd med den:)
    Å dina värmande goa ord hos mig gjorde mig så himla varm om hjärtat du är en så himla underbar människa och vän Sussie TACK SNÄLLA:) Å jag lovar att du stämplade motiv till mig kommer jag använda det var så himla snällt av dig och jag sätter stort värde på att du gjorde det till mig. Vet jo att du har haft det jobbigt och tufft sista tiden och ändå gör så är en riktig fin gäst från din sida:) DU GÖR MIG RIKTIGT GLAD OCH JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD OCH TACKSAM FÖR ATT DU ÄR MIN VÄN:)
    Tack också för alla fina ord och kommentarer om mina nya alster du är en riktig trogen blogg vän vad skulle jag har gjort utan dig!!!!
    Önskar dig en riktig bra vecka och håller tummarna för att du ska få må TOPPEN, tänker på dig och sänder dig en massa massa stora värma goda kramar från din lilla vän Inger:)

  3. Busan
    Sep 28, 2009 @ 17:40:23

    Hej vännen! Vilken fin LO du har gjort – bröllopskortet är bara så vackert och du har fått till det så fint!!! Ska titta in till Tesas bloggparty så snart jag skrivit till dig och titta också… Tack snälla för dina kommentarer – de värmer som du också skriver och det känns bra att vila när ens vänner säger till en och kroppen så väl behöver det.
    Är så glad för min KAOS och allt uppstämplat – du har glatt mig så mycket och jag har till och med redan hunnit scanna in allt – det du… hi hi… jag som alltid brukar vara så lååångsam men nu fick jag äntligen tummarna loss ganska fort för en gångs skull!!! 😀 Du är så snäll som tänkte på mig med uppstämplat när jag har svårt för det själv. Jag stämplar upp de bra dagarna så jag kan dela med mig och har lite själv men sedan så går det lång tid i perioder mellan gångerna och då är jag så tacksam att ha så många fina att välja på som jag fått. *massor med tack-kramar till dig* Och du är så välkommen nästa gång du fyller så du kan få en kak-frukost också… kan säga att min man alltid är väldigt nöjd varje år när han får den… hi hi.. 😉
    Du är ju så fiffig som använde nitar till ögonen på ugglan – ja, vilken fantasi!!! Du inspirerar så och jag har fått glädje av den i helgen då jag lyckades pyssla lite på något jag ska visa i veckan. Det är så kul!!!! 🙂
    Måste kolla efter sån crackle accents för det blir så fint och förhöjer och blir en riktigt höjdare på just bokstäver och säkert många andra saker.
    Ha det så bra du bara kan och hoppas det blir många mysiga pysselstunder för dig under veckan!!! Hör jag inte av mig så ofta så vet du att du finns i mina tankar och att jag tittar in och njuter av allt fint du visar så fort jag har en chans.
    Varma höst-kramar Busan

  4. Lena B E
    Sep 28, 2009 @ 18:56:38

    Wow wow wow vilken kanonsnygg Lo!!! 🙂 Åååh Vilket vackert brudpar!! 🙂 Å jisses vad gulliga E & A är, sååå söta!!! 😀 Så många fina detaljer, blommor, fjärilar, spets, pärlor och bling mm. Superdupersnyggt!!! 😀 Så duktig du är vännen!! 🙂 Håller med Lena du har fått till pärlbandet så himla snyggt!! Hur har du lyckats med det? Jag tycker det är så svårt att få till det fint. Har tjuvläst det Busan har skrivit med, jahapp då vet vi vart vi ska åka när vi fyller år nästa gång eller hur? 😀 Vilken himla tur vi har!! 😉 Det ska bli supergott med en kakfrukost! 😆 Ha det så bra du bara kan min goa vän. Massor med kramar från Lena Skogstroll 😉 😆

  5. Annica
    Sep 28, 2009 @ 20:45:54

    Åh så vackert! Verkligen superfint!!! 🙂
    Fladdermössen på mitt kort är bara ihopvikta av en bit Cs. Jag kan visa dig vid tillfälle, om du vill? 🙂

    Kram Annica H

  6. TesaB
    Sep 29, 2009 @ 11:39:47

    Men ååhhh SUSS!!! Den är helt underbar!!! Vilken fantastisk detaljrikedome, och så mycket kärlek! Tack snälla du för ditt fina bidrag!

Kommentera

