Blogcandy!

HEJ PÅ ER!

Hoppas allt är bra med er och att ni får tid över för att scrappa! Själv så har jag haft en riktig pestdag idag då IBS’en och nackmigränen gjort sig påmind! Började med att jag sov till 12 och det är inte ofta det händer så bara det var en signal om vad som komma skulle. Åt lite sen frukost men efter en stund så var det kört med fruktansvärda magplågor och en bra stund på toan, usch!!! I dom stunderna så undrar man vad man gjort för ont för att förtjäna detta och att det vore mycket bättre att få somna för alltid. Det är en smärta som inte går att beskriva för nån som inte upplevt vad IBS innebär! Att föda mina två underbara barn var lätt i jämförelse med detta och den här smärtan får man ju dessutom inget gott utav som man får när man föder barn. På köpet så kom nackmigränen också så nu är jag totalt slut och orkar nästan ingenting, inte ens att scrappa! Men morgondagen är säkert mycket bättre så jag får se fram emot den istället och kanske jag orkar fortsätta med de KAOS’ar jag har kvar, och… ja, jag har inte glömt bort dem, de kommer sakta men säkert.

Kika in till Lene så kan ni vara med i en alldeles fantastisk blogcandy! Det tänker iallafall jag göra, LYCKA TILL!

Lenes blogcandy 002

Visst ser den härlig ut?!!

Ny signatur

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena J
    Sep 30, 2009 @ 21:18:02

    Hej på dig!
    Tack för alla goa kommentarer jag får av dig. Du undrar om villavagnarna. Den vi hyrde var nästan sprillans ny och kostade 1400 kr för en helg.Vi var 4 ,så per person blev det inte särskilt dyrt. Ha det gott och Krya på dig. Kram Lena

  2. Lena B E
    Sep 30, 2009 @ 21:50:00

    Å NEJ, IBS & nackmigrän på en och samma gång, fy fadderullan!! 😦 Det är som dom säger att en olycka kommer sällan ensam!! :O Stackars dig vännen! Jo tack, jag mår skapligt förutom mer värk i kroppen pga. vädret och tandvärk + ilningar i den nylagade tanden. Blä!! 😦 Släpper det inte snart så måste jag väl dit igen, suck å pust!! Har absolut ingen lust att gå dit en gång till så jag väntar och hoppas det ska ge med sig. 😉
    Idag har jag inte scrappat nåt, hade ingen lust helt enkelt och då är det lika bra att strunta i det.
    Tack själv för surret!! Det är alltid så superroligt att surra med dig! 😀 Hur gick det med beställningen du gjorde, genomförde du den? Jag har beställt lite i dag från en annan shop, och jag har 2 till som jag vill handla ifrån men det får bli senare nångång. Ha det så bra nu & framförallt… Krya på dig! Massor med varma kramar från Lena

  3. Lilla pyssel Inger
    Okt 01, 2009 @ 09:36:18

    Men gumman vad jag blir jätteledsen för din skuld att höra att du mår så himla pyton. Inte kul alls skulle önska det var något som jag kunde göra eller något jag kunde hjälpa dig med. Jag finns här i alla fall om du behöver en vän att prata med och jag tänker på dig å hoppas att du snart får må mycket mycket bättre. Är verkligen ledsen å vet inte om det kan hjälpa så mycket vad jag en säger till dig. Men när jag har mina värsta värsta dagar när jag känner som du säkert gör nu att man inte vill mera och inte orkar mera då vet jag att jag behöver kraft å det hämtar jag på följande sätt. Tänker på mina barn å vilken tur jag har som har dom. Mitt underbara härliga barnbarn, min älskade sambo och alla underbara vänner som jag har. Jag brukar läsa kort som är riktig fina minnen för mig , titta på bilder se på filmer som är underbara minner å allt detta påminner mig om och gör så att jag orkar i alla fall. Jag har jo så himla mycket att vara tacksam för och leva för även om smärtan å allt det onda i bland tar över. Tänk på ALLA som älskar dig och som tycker så mycket om dig det är alltid värt att kämpa för å att forsöka övervinna smärtan med. MASSOR MASSOR med STORA BAMSE OCH KRYA PÅ DIG KRAMAR och hoppas hoppas att du snart får må mycket mycket bättre:) Från din lilla vän Inger:)

  4. Anonym
    Okt 01, 2009 @ 18:45:24

    Huvva vilken dag! Hoppas att du mår bättre nu!
    Kram Annica H

  5. Busan
    Okt 01, 2009 @ 19:01:55

    Krya på dig massor vännen och hoppas det snart är bättre!!! Tänker på dig och hoppas så du kan ta det lugnt med dina KAOS och att du tar dem i din takt när du är dålig. Fick själv en ny idag men får vänta att ge vidare lite för tiden och orken räcker inte heller här så som jag önskar. Förstår du haft jätteont och är helt slut och bara hoppas att dagen imorgon är mycket bättre!!! Vi håller alla tummar, tassar och tår för dig och hoppas du får sova ordentligt i natt också.
    Massor med styrke och krya på dig-kramar till dig
    Busan

  6. Lene
    Okt 02, 2009 @ 07:57:01

    hej vännen!
    Hoppas du mår bättre nu, inte kul att vara dålig!
    Jag önskar dig lycka till i min blogcandy!
    var rädd om dig min vän!
    Kram lene

Kommentera

