Ännu ett blogcandy!

Gokväll på er!

Tack för alla gulliga och omtänksamma kommentarer ni lämnat, det betyder oerhört mycket att veta att ni finns här när jag har sämre dagar och att jag finns i era tankar! Även om jag inte orkar så mycket emellanåt så vet jag att ni ändå finns kvar, det är riktiga vänner. Vet inte hur jag skulle klarat mig annars om jag inte kunnat gå in här och läsa allt fint och uppmuntrande som ni skriver, ni är bara bäst, TACK!!!

Idag har jag iallafall mått lite bättre, kramperna i magen är fortfarande kvar men betydligt mindre än de var igår. De brukar inte sitta i mer än samma dag men den här gången var de ordentliga så det tar nån dag extra att hämta sig. Tack och lov så är nackmigränen iallafall borta. Så morgondagen kommer förhoppningsvis att bli ännu bättre än idag.

Har kunnat pyssla lite med mina KAOS’ar i omgångar idag så det har varit upplyftande och rogivande, man får något annat att tänka på en stund och det känns så himla bra. Kan jag bara pyssla imorrn så blir min andra omgång KAOS’ar färdiga att skickas iväg, men vilka som ska få dem denna omgång måste jag fundera på nån dag till. Men den som väntar på nåt gott…. väntar alltid för länge, hehe! 😉

Under tiden får ni hålla till godo med denna fina blogcandy hos Hanna, ta chansen ni också!

Blogcandy

Många kramar till er alla!

Susanne

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Busan
    Okt 02, 2009 @ 10:31:18

    Hej vännen och hoppas så du mår bättre idag. Förstår att du har det jättejobbigt när du blir så dålig och det är ju hur tufft som helst och hoppas så du är så bra att du kan pyssla lite idag på dina KAOS:ar – vet ju att det är balsam för själen när man haft tuffa dagar att få börja komma tillbaka och göra något som är roligt igen.
    Tusen tack snälla goa vännen för att du vill stämpla upp mer om jag skulle behöva – du är ju bara så omtänksam och snäll!!!! Kan erkänna att jag faktiskt nu tagit mig i kragen och igårkväll ”unnade” mig att använda ett av dina stämpelmotiv till ett kort jag började på och jag kan bara säga att jag tycker det är sååå fint… var hur kul som helst att börja färglägga ett nytt motiv och ja, jag hade jättekul!!! Kan inte visa det än på ett tag men det kommer…
    Krya nu på dig massor och tusen tack för din kommentar – det värmer så!!! Nervsmärtan har hållit sig på en så dräglig nivå att jag inte behövt använda bedövningssalvan än men undrar om det inte är fibro-värken i huden som bara blev också blev värre för något år sedan när jag fick kramperna och förlamningarna. Sitter liksom i ytterhuden som på den ena typen av fibro-smärta bara det att den blir mycket intensivare på ett område – oftast i ansiktet och under ena armen – inte på ovansidan som skulle varit mycket praktiskare – utan på undersidan så det ju ligger emot kroppen och skaver… visst är det typiskt ibland!?! *rodnar* Har du inte så?
    Var rädd om dig och hoppas du får någon liten mysig stund i helgen i alla fall fast du är så dålig och skickar massor med krya-på dig kramar också till dig!!!
    Varma höst-kramar också från Busan

  2. Lena B E
    Okt 02, 2009 @ 17:29:54

    Hej goaste troll-vännen!
    Klart jag tänker på dig och undrar hur det är, det gör jag alltid. Hoppas att du blivit lite bättre nu och att det går över snart, skönt att nackmigränen har släppt iaf. det är illa nog med magen, det är hemskt att ha magplågor det vet ju jag med, även om jag inte har samma fel som dig i ”lilla” maggen. 😉 Tack för länken som jag fick av dig, har tittat där nu och sparat ner några skisser på datorn + att jag sparat länken så klart, kan ju vara bra att ha flera gånger. 😉 Hoppas du får en jättebra helg nu, men dom sa på vädret igår att det skulle bli uruselt i helgen blä, men bara det inte kommer snö så får man vara nöjd eller hur? 😉 Ha det så jättebra & massor med krya på dig kramar från mej till dig min govän!

  3. Ulrica
    Okt 03, 2009 @ 12:44:04

    Hej vännen!

    Jag om ngn förstår precis hur du har det! Å så mkt kan jag säga att du precis som jag frsöker säkerligen att vara positiv & hålla humöret uppe på alla tänkbara sätt! =) Men tyvärr så faller man igenom ibland å det är inte så lätt att se ngt ljus just då, fördelen är att men egentlgen veta att det kommer att bli lättare om ett tag. Det går i vågor upp & ner…jag tänker massor på dig & vill du prata så kan du alltid maila till mig & ”tjata” av dig lite! 😉 Jag är en god lyssnare.

    Har ngt till dig i min blogg för att muntra upp dig lite & om du inte orkar så behöver du inte nominera ngn nu…

    Ha en fortsatt trevlig helg & massor med styrkekramar från mig! =)

Kommentera

