KAOS & Bloggparty!

Hej på er!

Nu har jag till slut blivit klar med min andra omgång med KAOS’ar! Den här gången gjorde jag dem efter en layoutskiss och det blev lite av en utmaning då allt blir förminskat till 10×15 cm, men det gick bra till slut och var riktigt roligt. Jag brukar nästan aldrig följa en skiss men det blir absolut fler gånger.

I och med att jag samtidigt är med i ett bloggparty hos Lilo så visar jag bara ett av KAOS’korten då de är i princip likadana alla tre och dessutom så hinner jag inte lägga ut alla här just nu då det är sista dagen med bloggpartyt idag och jag inte har hunnit lägga upp det hos Lilo ännu.

KAOS'award okt.-09 grön o brun efter skiss

Bokstäverna är utskurna med Slicen och från mitt nya memory card, Wedding, med många fina blommor mm. Den bruna ”ramen” på blomman har jag lagt dit Glossy accents på och på den nedre cirkeln har jag satt dit en medaljong som är taget från ett armband jag köpt på rea på Indiska för nåt år sen just med tanke på att jag skulle använda det till scrappingen. Sen har jag satt dit svarta ministenar i kanterna på remsorna.  Nu måste jag snabbt kila in till Lilo och anmäla mig till hennes tävling.

Ha det gott så länge!!!

Kramis!!!!

7 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lilo
    Okt 03, 2009 @ 18:03:12

    Oj vad tjusigt du skapat! =) Jättefint!

  2. Lene Kristensen
    Okt 04, 2009 @ 08:00:05

    Godmorgon vännen!
    Vad gör man en kall blåsig morgon när alla andra sover i vårt avlånga land? Jo man skickar en hälsning till sina vänner och undrar om allt är bra?
    Ha en underbar dag min vän!
    kram lene

  3. Busan
    Okt 04, 2009 @ 11:21:59

    Så fina dina KAOS:ar blev – vilka härliga färger du har här med och ja, det var så fint med alla detaljer. Blommar blev ju toppen liksom bokstäverna är jättefina. Du har lyckats igen!!!
    Håller tummar, tassar och tår för dig här att du vinner i tävligen och hopps du har det så bra du bara kan och att du mår ännu bättre. Har tänkt på dig mycket och hoppats din mage är bättre för lät så tufft för dig.
    Ha det så bra du bara kan och hoppas du får en mysig pysselstund idag!!!
    Varma höst-kramar Busan

  4. Pernol
    Okt 04, 2009 @ 12:55:00

    Åååå så fina KAOSar du har skapat!!! 😀 Slicen verkar användingsbar!

    Jag fick ditt mail och jag ringer till dig några dagar innan träffen.

    kjaaaaaam Pernilla

  5. Lena B E
    Okt 04, 2009 @ 14:58:13

    Wow så snygg KAOS!! 🙂
    Hoppas allt är bra med dig vännen?! Och att du har en härlig & bra helg. + att du blivit lite bättre i magen nu. Tack för länken, tyvärr funkade den inte, och i det första mailet var det inte ens nån med. 😆 Hur står det till egenligen? 😉 😆 Retas bara lite med dig, förlåt!! 🙂 Vet ju hur lätt det är att glömma infoga en länk, jag gör ju samma tabbe stup i kvarten! 😆 Jag har inte hunnit varit in till butiken du tipsade om än, fattar inte varför allt ska ta så lång tid. Jag hinner så lite tycker jag. 😦 Ha det så bra. Kramar från trollet Lena

  6. Lena J
    Okt 06, 2009 @ 07:16:08

    Ja, ååååå, vilka fina Kaos du har gjort. Och en sådan ska jag få då! Super, super glad Sussie, Tack snälla du. Jag tycker med att det är jätteroligt att använda skisser. Det är ett sätt för mig att komma ifrån mitt vanliga upplägg lite, när jag skapar något. Ha det bäst. Stor Kram Lena

  7. Lilla pyssel Inger
    Okt 12, 2009 @ 05:29:38

    Hej på dig vännen:) Du tycker att mina sista KAOS´ar var fina men du har lyckats lika bra med dina min vän:) DIN KAOS SOM DU VISAR HÄR ÄR SUPER FIN OCH JAG GILLAR MASSOR:) Underbara höst färger som jag bara älskar har du också använt dig ut av du är så himla duktig vännen. Tråkigt att läsa hos mig att du fortfarande har ont och inte mår bra jag hade hoppats att du hade piggat på dig och mådde mycket bättre! Men jag håller tummar och tår för att det blir mycket bättre denna veckan istället man får aldrig slutas att hoppas vet du vännen:)
    Jag har inte pysslat i helgen alls jag har som du inte heller varit helt på G, kroppen har varit så konstig på det sista. Trött, sliten, ork lös och sen denna förkylning och hostan som sliter så himla mycket som fortfarande inte har givet med sig helt. Men det är bara att hoppas på att det blir bättre å ta en dag i tagit eller hur! Tänker på dig vännen och önskar dig allt det bästa å hoppas att du får en toppen dag och vecka nu!!!! Även om jag inte pysslat i helgen så lägger jag ut nytt på bloggen har saker som jag pysslat förut men som jag inte visat 🙂 Så titta in när du har ork, lust, tid och möjlighet:) MASSOR MED KRYA PÅ DIG KRAMAR FRÅN DIN LILLA VÄN Inger:)

Kommentera

