Vinst!!!

Gokväll på Er!

Vet ni vad? Nä, hur ska ni kunna veta det?!! ;-)……….. Jag har VUNNIT i Tesa’s blogparty!!!!!! Jag har vunnit!!!!!!! Det hade jag aldrig vågat hoppas på, det är klart att man hoppas men jag kunde aldrig i min vildaste fantasi kunnat drömma om att det var jag som skulle ta hem vinsten!!! Av 16 bidrag så var det jag som vann med min ”Strong hearts”, Bröllopslayouten! (Layouten kan ni se här lite längre ned)

Här ser ni vad jag har vunnit och nu kommer jag att vakta brevlådan likt en hök!!!

Pris till Bloggparty_thumb

Gissa om jag LÄNGTAR tills vinsten är hos mig?!! Visst är det fantastiska saker och jag ser fram emot att få sätta händerna i allt det goda!!! Den MS-stansen har jag inte och den är superfin och för att inte tala om stämplarna och de söta små knopparna!

Det består av:

  1. Stämplar från Doodle Factory med Graviditet/Baby/Föräldrar som tema. A4, omonterade
  2. Edge Punch från Martha Stewart (och skulle du ha preeecis den här kan jag nog ordna så jag får byta)
  3. Blackboard album från Cosmo Cricket
  4. En liten bukett rosenknoppar (bara för att de är så himla sööööta!).

15 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena J
    Okt 06, 2009 @ 20:13:18

    Hej!
    Stort Grattis till dig. Jag är inte ett dugg förvånad att du vann. Din LO är fantastiskt fin, en av de finaste jag sett på länge. Nu får du vänta vid lådan, så roligt. Ha det bäst. Kram Lena

  2. Busan
    Okt 06, 2009 @ 21:06:15

    Ett STORT GRATTIS till dig!!!!!!!!! Oooooh så roligt att du vann – men jag är INTE förvånad – din bröllops LO var så fin!!!!!!!!
    Hoppas så att du får mycket glädje av dina fina vinster – WOW – det är du verkligen värd!!!
    Ha det så bra du bara kan och hoppas du haft det så bra du bara kan idag och har en mysig pysselstund.
    Varma höst-kramar Busan

  3. Anonym
    Okt 06, 2009 @ 22:53:31

    Tack för awarden. Jag hittar inte den;O)
    Är det en KAOS så väntar jag med spänning på brevbäraren.
    GRATTIS till din blogcandyvinst. Den är du väl värd *säger hon för hon just nu skriker av avunsjucka*
    Vi höres. Kram Karina

  4. Anonym
    Okt 06, 2009 @ 23:04:28

    Ser nu att den anonyma var jag Karina
    Kram Kram

  5. Anonym
    Okt 07, 2009 @ 12:37:29

    Grattis till din vinst!

    Det käns väl härligt att vinna, vilkan fina saker det var med. Men det var en fantastisk LO som du hade så jag förstår din vinst. Har det så bra häslar Lisan

  6. Anonym
    Okt 07, 2009 @ 12:38:51

    Oops denna gången var det jag Lisan som ar anonym på förra inlägget. F´låt

  7. Lena B E
    Okt 07, 2009 @ 16:20:46

    Stort GRATTIS vännen!! Du är BÄST!!! 😀
    Vilken underbar vinst du fick förstår att du är jätteglad nu!! 😀 Din bröllopslayout var ju superdupersnygg så du är helt klart värd första platsen & jag är inte alls förvånad att du vann heller, den var ju helt underbar!! Hoppas att allt är bättre nu med dig och att du mår skapligt iaf.?!
    Massor med kramar från Lena Skogstroll 😉

  8. ulrika_m
    Okt 08, 2009 @ 08:27:47

    Hej Susanne! Grattis till vinsten! Jag såg din LO hos Tesa och den är verkligen kanonfin. Och vilken underbar vinst du fick! 🙂
    Tack för din söta kommentar på min blogg, det är jättekul att du lagt till mig (och maken!) i din blogglista. Men du har väl sett att jag har en ny blogg? Den du besökte är min gamla så det kanske finns lite nytt att kika på om du vill i min nyare blogg … Kram och ha det så bra!

  9. Lilla pyssel Inger
    Okt 08, 2009 @ 10:46:27

    Å GRATTIS GRATTIS GRATTIS VÄNNEN VAD JAG ÄR SUPER GLAD FÖR DIN SKULD ÄR SÅ GLAD ATT DU HAR VUNNIT FÖR DET ÄR DU VÄRD SÅ HIMLA MYCKET:)
    Tack snälla vännen för din kommentar och din omtanke det värmer så himla mycket och betyder jättemycket ska du veta du är en så himla underbar och fin vän:) Det är fortfarande mycket hostigt men det går sakta och säkert framåt för varje dag igen så denna gång så hoppas jag verkligen att jag är KLAR!!! Jag är jo så himla rädd och nervös för att jag plötsligen ska bli av med en operationstid när det kommer för att jag inte är frisk nog att bli opererad det skulle vara en katastrof för mig!!!
    Tänker på dig massor också ska du veta vännen å hoppas hoppas att du nu mår mycket bättre att du har fått lite ork, lust och kräftor tillbaka igen jag håller alla tummar och tår för dig ska du veta:)
    Vad kul att du tyckte om mina förvarningar till mitt nya pyssel rum jag blev riktigt nöjd själv och det ska bli så himla kul när allt blir klart på rummet!!! Sen när du har tiden och orken så är jag säker på att du också får i hop mycket fin förvaring till dig själv:)
    Ha ha ha ha vad du är gullig tänka sig att du har börjat samla på tomma tejp rullar vad kul och vad roligt:) Ser fram i mot att se vad du gör med dina tejp rullar det blir kul:) TACK TACK TACK FÖR ATT DU ÄR EN SÅ HIMLA UNDERBAR OCH FIN VÄN Susanne DU ÄR BÄST:) Önskar dig en riktig fin dag och 1000 och åter 1000 och åter 1000 STORA VARMA BASE KRAMAR till dig från din lilla vän Inger:)

  10. Lena B E
    Okt 08, 2009 @ 14:49:24

    Joodu det skulle vara nåt det, om våra gubbar började scrappa. 😆 Undrar vad det skulle bli av det, nåt med tidningspapper kanske 😉 så mycket som dom klagar på oss när vi handlar. 😆
    Nu ska jag titta in till dina nyfunna bloggar. Vi hörs. Bauta Kramar från Lena

  11. Lena B E
    Okt 08, 2009 @ 14:54:17

    Snyggt, snyggt särskilt hans lo´s!!
    Tack för dina berömmande ord om mina senaste kort, det värmde verkligen.
    Hoppas allt är bra med dig vännen?! Ha det så bra.
    Kramar från Lena

  12. Annica H
    Okt 09, 2009 @ 08:57:57

    Men, men, men! Vilken lyckost du är! Inte för att jag är förvånad att du vann, för layouten är superfin! Stort Grattis!

    Kram

  13. Karina
    Okt 09, 2009 @ 22:27:37

    Hej min vän. Jag fick KAOSen igår men har inte hunnit och tacka för den föräns nu. Den var så fin. Jag älskar verkligen stilen och färgen.
    Jag är fortfarande väldigt avunsjuk på dig och din blogg vinst. Men du är värd den och tio till!!
    Has en riktigt trevlig helg.
    kramar Karina

  14. Busan
    Okt 12, 2009 @ 14:04:08

    Hej vännen! Bara en liten hälsning att jag hoppas att du har det så bra du bara kan och att jag tänker på dig. Hoppas din vinst har kommit så du kan njuta riktigt av den också!!! Hoppas också du får en go pysselstund snart.
    Varma höst-kramar Busan

  15. Erica
    Okt 13, 2009 @ 20:10:03

    Åhh Grattis. Förståe att du väntar för vinsten var jätte fin. Inte konstigt du vann din LO är jätte fin.
    Grattis igen 🙂

    Kram Erica

Kommentera

