KAOS’ar och vinst!

GOKVÄLL PÅ ER ALLA GOA VÄNNER!

Äntligen ska jag få till en uppdatering här, en hel vecka sen sist! (*skäms*)    Jag vill visa er det jättefina  kortet som jag fick av snälla och goa Tesa tillsammans med vinsten som jag vann i hennes bloggpartyutmaning. Den fina vinsten kan ni se i förra inlägget.

Grattis-kort av Tesa för vinsten i hennes bloggpartyutmaning


Har nyss gjort färdigt min tredje omgång med KAOS’ar. Den här gången blev det i rosa/brunt som är en av mina favorit färgkombos istället för det gröna som varit på de andra KAOS’arna. Måste ju variera mig lite! 😉

Mina KAOS'ar till Tesa, Lisan, Lene (brun, rosa wellpapp)


De som får KAOS’arna denna omgång är:

Tesa, med motiveringen:  Du är en fantastisk duktig scrappare som behärskar de flesta tekniker och har en enorm fantasi till att få till de mest otroliga och vackra kort och layouter! Du ger mig stor inspiration, du är också en utmärkt värdinna i vår receptswap och en mycket god och kär vän!

 
Lene, med motiveringen:  Du är en underbar människa, omtänksam och snäll och en fin vän! Dessutom så gör du väldigt fina alster, både kort och altrat som ger mig mycket inspiration!

Lisan, med motiveringen:  Du är en otroligt duktig scrappare som ger mig så mycket inspiration och du är också en otroligt fin, omtänksam och snäll människa och även en go och fin vän!

TACK till er alla tre för att ni är så enormt snälla, goa och fina människor som ger mig energi och stor inspiration till att bli en bättre scrappare och för att ni vill vara mina vänner!!!

Nu är det nedräkning till helgens stora scrapträff här i Ö-vik!!! Ser fram emot att vara med på den då jag hittills inte lyckats vara med men nu så, nu är det dags! Hela lördagen från morgon till midnatt och söndag fram till 16.00 träffas 110 stycken glada scrappare för att skapa, tävla och umgås. Hoppas bara att jag orkar vara med så mycket och länge som möjligt och att inte min värkande kropp sviker mig nu, håll tummarna för mig!

Lokala scrapföreningen High Coast Scrap står som arrangörer för träffen.

Snart lördag!!!

♥KRAM Susanne♥




8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena B E
    Okt 14, 2009 @ 13:22:19

    Åh så jättefint kort du fått från Tesa!! 🙂
    Så kul att din fina vinst kommit till dig nu vännen!!
    Wow så häftiga KAOSar du har gjort!!
    Dom är jätteläckra!! 🙂
    Hoppas att allt är bra med dig?!
    Min rackarns kropp värker fortfarande som bara den, blä!! 😦
    Ha en toppenbra dag vännen!
    Massor med bautakramar från Lena Skogstroll 😉

  2. Lena J
    Okt 14, 2009 @ 15:34:25

    Hej! Här är inget skogstroll men väl en Lena,ha,ha. Jättefina KAOSar du har gjort. Det är snyggt med brunt och rosa ihop. Ha det gott. Kram Lena

  3. Lene Kristensen
    Okt 14, 2009 @ 19:05:16

    Man, men va skådar mitt öga! Ska jag få en av dessa vackra KAOS, tack snälla Sussie jag blir jätteglad. Motiveringen får mig nästan att gråta!
    Tack söta snälla rara du!
    Hoppas du mår bra och är rädd om dig!
    Kramizar från lene

  4. Lisan P
    Okt 15, 2009 @ 08:00:09

    Ojojojoj vad glad jag blir. Såå fina dessa KAOS är. Några liknande har jag aldrig sett. Jag ser verkligen emot att få ta del av en sådan fin KAOS. Tusen tack det värmer jätte mycket. Tack även för den fina motiveringen. JAg mailar min adress till dig så du får den. TAck och kramis från Lisan

  5. Lena B E
    Okt 15, 2009 @ 13:05:25

    Hej vännen! 🙂
    Förstår att du väntar och längtar tills i helgen när du ska på scrapträffen. Så roligt att du & Pernol ska gå dit tillsammans. 😀 Hoppas verkligen att du kan gå på den som du längtat efter så länge. Nu får du ta det så lugnt du bara kan dom dagar som är kvar så du inte äventyrar det hela! 😉
    Kom ihåg nåt efter jag mailat dig som jag glömde berätta, tror jag?, ja du vet senila jag Hm! 😦 det var att det var batteriet i tele som var urladdat det var därför det bröts, nu är det iaf. sagt. Nu får jag glömma det igen hi hi men då ger jag mej sjutton på att jag kommig ihåg det. 😉
    Massor med Bautakramar från trollet Lena 😉

  6. Lena B E
    Okt 16, 2009 @ 16:48:32

    Ha en jättetrevlig helg nu vännen och hoppas du får jättekul på scrapträffen! Kramar från Lena

  7. Åsa/asamia
    Okt 17, 2009 @ 09:26:26

    Vilka vackra kort!
    Ha en fin helg ♥

  8. Yad
    Okt 22, 2009 @ 21:32:38

    Hejsan!
    Du gör verkligen jättefina kort, håller själv på med scrapbooking men är inte alls lika duktig som du 🙂 Jag älskar verkligen din kalender som du har gjort och har faktiskt använt mig av den och tipsat om din blogg när folk har frågat var jag har fått den ifrån.
    Jag kände bara för att skriva dels för att du gör ett så bra jobb och dels för att min mamma har misstänkt fibromyalgi plus en massa andra tråkigheter och jag ser hur det tär på henne, så jag förstår vad du går igenom och ville bara säga att du är jätteduktig och en inspiration för andra som har samma sjukdom.
    Ta hand om dig.

Kommentera

