Layout från stora scrapträffen

Gokväll på Er!

Visar en av de två layouterna jag gjorde på den stora scrapträffen som var här i Ö-vik i helgen. Den här layouten hade jag med i scrapkitstävlingen där alla fick lika material att utgå från och så här blev min. Tänk att så många människor kan göra så olika alster utifrån likadant material, det är verkligen fascinerande!


Modelltjejer

Layout på Elin & Jira som modelltjejer okt.-09

Känner mig inte helt nöjd med den men än så länge får den duga så här då jag inte riktigt vet vad det är som känns fel/fattas. Fotona är på vår dotter Elin som blir 17 år om en månad och en av våra små fyrfota älsklingar, Jira. Har använt glimmer mist, marshmallow i nedre vänstra hörnet, var tänkt att det bara skulle vara under texten men tyvärr så blev det lite på fotona också, men det får duga ändå. Tagen har jag skurit ut med min Slice och från weddingcard.

TACK för att ni kikade in och ni får gärna lämna spår efter er så jag kan besöka er också!:-) ♥

KRAMIS!!!


9 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Pernol
    Okt 21, 2009 @ 06:18:43

    LOn blev ju jättebra!!! 😀 Du har verkligen lyckats! Så snygga foton på dottern med!

    kjaaaaam Pernilla

  2. Lena J
    Okt 21, 2009 @ 08:10:48

    Jag tycker också att du har fått till din LO jättebra. Jag gillar skarpt pappret du använt. Ett av mina favvosar. Söta foton är det med, så allt är kanon! Du behöver inte känna dig missnöjd över denna. Ha det bra. Kram Lena

  3. Lena B E
    Okt 21, 2009 @ 10:40:34

    Vilken jättesnygg Lo!!! 🙂 Fotona och tagen är ju superfina!! Och lilla Jira såklart!! 😀 Blommorna har du placerat så himla snyggt tycker jag, superfint!! Gillar metallblomman också å charmsen!! 🙂
    Usch idag har vi minusgrader, brrr va kallt!!
    Men det har väl ni med?
    Ha en underbar dag vännen!
    Massor med kramar från skogstrollet Lena

  4. Lene Kristensen
    Okt 21, 2009 @ 13:56:54

    Underbar LO och härliga färger! Den lyckades du jättebra med!
    Va kul Ni måste haft det på träffen, men jag förstår att du fick ont efteråt.
    Ha det bäst!
    kram lene

  5. Gertrud
    Okt 21, 2009 @ 17:34:06

    Hej Sussie, ja det är synd att du har långt till Gtb. Men du hade ju också en trevlig helg när du var på scrapträff. Snyggt jobb du har gjort, jag gillar den mörka bakgrunden. Fina blommor och foton. Ha det jättebra och var rädd om dej. Kram Gertrud

  6. ScrapKia
    Okt 21, 2009 @ 19:00:26

    Åhh Susanne, ni verkar haft det superroligt på träffen!!!

    Superfin layout!! 🙂

  7. TesaB
    Okt 22, 2009 @ 13:17:30

    Superfin layout, Suss! Såna utmaningar är verkligen UTMANINGAR, men jättekul också! Ni ser ut att ha haft en riktigt riktigt härlig helg!!!

  8. Busan
    Okt 22, 2009 @ 16:21:46

    Hej vännen och tusen tack för de fina bilderna du visar från er scrappträff – så kul det ser ut och jag förstår du var trött och att det blev stressigt ibland men – så roooligt ändå!!!! 😀
    Ni verkar så goa båda två så förstår ni hade hur kul som helst ihop och hoppas det blir fler gånger för er.
    Tusen tack för dina ord och för din hjälp med spikmatta och nackmigrän. Nu fattar jag ju!!! Ja, det är så många olika begrepp osv när det gäller huvudvärk så är svårt att hänga med i allt men tack vare snälla vänner som dig så lär jag mig. Har inte sådan nackmigrän själv men lider med er som har det. Låter jättejobbigt och förstår att det är det också. 😦 Ja, gott spikmattan hjälper dig lite och vi tittade på en sådan på nätet och blir nog att vi köper en nästa gång vi är till en sportbutik för det är verkligen värt att prova. Både jag och min man har ju fibro så det är ju mycket möjligt att det kan lindra. Har förstått att det är korta stunder man ska börja med så är svårt att skylla på att jag inte har tid heller då… *rodnar* Är så glad att ha såna goa vänner som dig som har tålamod med mig! Det värmer att veta att ni finns där ute än om jag tar det lugnare med bloggen och pysslet i mellanåt. Njuter desto mer av allt fint ni visar när inte orken/tiden räcker till här. Ska ju inte gnälla för att jag inte hinner/orkar med pysslet/bloggen är ju faktiskt för jag är bättre så jag kan orka börja städa igen och orka med vanliga saker… men det känns ju inte så när man saknar er och pysslet men hoppas så det ska gå framåt FORT!!! 😀
    Hoppas du får en härlig och mysig helg och att du har det så bra du bara kan.
    Har inte skrivit något om din LO och så men för min del tycker jag inte det fattas något – den är så fin och de fina fotona din vackra dotter och er hund kommer fram så fint så hade jag varit dig hade jag varit jättenöjd med den LO:n. Stilren och vacker som jag tycker den är.
    Ha det så bra du bara kan och var rädd om dig!
    Varma höst-kramar Busan

  9. Elzie
    Okt 22, 2009 @ 17:11:41

    Jättesnygg lo. Och jag tycker dottern är lik sin mamma!
    Hoppas du har en bra kväll vännen.
    Kram Elzie

Kommentera

