Namnskylt & blogcandy

Gokväll på Er!

När vi var på Ö-viks stora scrapträff så ville de att vi hade gjort namnskyltar som vi skulle ha på oss under träffen. Så här blev min.

Namnskylt

Namnskylt gjord för HCS's stora scrapträff okt.-09

När ni ändå är i farten och surfar så kan ni passa på att ta en titt på underbara Lena’s roliga blogcandy!

Lenas Utlottning


8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena J
    Okt 25, 2009 @ 10:41:24

    Vilken snygg namnskylt du har gjort, kanonfin! Ser fram mot att få se dina swapkort, säkert superfina. Ha en bra söndag. Kram Lena

  2. ztina
    Okt 25, 2009 @ 11:56:48

    Tack för din goa kommentar!! Så mycket fint du har i din blogg – nu ska jag skynda mig att kika vidare på allt det fina!
    kram ztina

  3. Lisan P
    Okt 25, 2009 @ 12:47:09

    Fin namnskylt du hade gjort. Vilken bra idé att låta alla göra sin egen.
    Nu ska jag sätta mig och göra sista grejen på swapen så dom kommer iväg imorgon.
    Kramis Lisan

  4. Lena B E
    Okt 25, 2009 @ 13:36:25

    Oh så snygg skylt du har gjort vännen! Den är kanonfin!! 🙂 Ska bli så kul att se dina swapkort sen, hoppas det gick bra med receptet du fick och att det löste sig med namnet?! 😀 Vad var det för film som du såg i går kväll och som jag missade? Jag tyckte det var mest sk*t på tv´n igår kväll, förrutom körslaget då som jag såg på. Annars hittade inte jag nåt sevärt, tyckte bara dom visade filmer som man har sett en massa gånger förr. Ha det så bra idag och ta det lugnt med nacken!! Jag ska scrappa idag har jag tänkt, gubben jobbar och katterna är ute så då är det bäst att passa på. Kramar från Lena trollet / hugs

  5. Lena B E
    Okt 25, 2009 @ 16:10:33

    Varför inte… men vad är det för utmaning? Det vill jag veta först innan jag bestämmer mej. 😉
    Jag sitter och scrappar för glatta livet, tänker passa på när gubben är borta hi hi…
    Det är så lugnt och skönt här hemma idag sååå!!! *skrattar* Kramar till dig mitt goa troll

  6. sussies
    Okt 25, 2009 @ 16:19:14

    Tänkte det skulle vara kul att ha en utmaning om att göra julkort i andra färger än de traditionella och inte använda färgerna rött och grönt, men vitt är okej. Tänkte avisera det här om det finns intresserade. Vinnaren får en liten RAK av mig. Vad säger du? Hör med dig först om du tycker det verkar intressant. Isåfall drar jag igång nån gång i november. Vad sägs? Är det fler som vill hänga på så hör av er. 🙂 Gör ett inlägg om det senare.
    Kram Susanne

  7. Kamilla
    Okt 25, 2009 @ 22:06:46

    ÅÅÅH den är jättevacker!!!
    Jag hade med mig min gamla dammiga…men använde den aldrig …
    Så, nu ska jag göra en ny 😀

    Gelantinbladen finns i vanliga mataffärer, på samma ställe som bakgrejorna 😉
    Visst är det otroligt vad snygga saker det finns i bakhyllorna *ler*

    Kram kram

  8. Lena B E
    Okt 26, 2009 @ 22:24:22

    Självklart, jag är med!!! 😀 Det låter jättekul!!! 😀
    Såklart jag vill vara med på det här vännen! 😀 Jag är ju med på allt tok som du vet. 😉 😆
    Vad säger du om blått då, är det tillåtet eller? Det börjar ju bli en ganska vanlig färg det med även om den inte är traditionell. 😉
    Jag är säker på att fler vill vara med på det här, skrik ut det i din blogg eller i andras bloggar tycker jag så dom vet vad som är på gång, och kan säga om dom vill vara med eller inte. Vill du att jag ska hjälpa till att ”annonsera” ut det? Så säg bara till. Ha det så bra ikväll vännen, nu orkar inte jag mer för idag så nu bommar jag igen datorn för ikväll å sätter mej vid tv´n. Massor med kramar till mitt go-troll från Lena

Kommentera

