Blogcandy!!! :-)

Har ni sett sån stor och fantastisk blogcandy som Scrapbooking4you har just nu för att fira hela otroliga 100000 besökare till deras blogg, visst är det fantastiskt med så många besök?!!!

GRATTIS TILL ER!!!

bloggcandy-nettans-nov09-med-text

Ta chansen ni också till detta otroliga blogcandy, LYCKA TILL!!!

KRAM Susanne

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lilla pyssel Inger
    Nov 09, 2009 @ 06:48:10

    Hej på dig själv vännen:) Å vilken underbar bloggcandy den som vinner den kommer bli SUPER GLAD:) Tack snälla för jättetrevligt besök och fina ord inne hos mig ALLTID lika trevligt:) Man blir så GLAD och det värmer jättemycket när du och andra tycker om det som jag visar och gör TACK SNÄLLA vännen:) Du behöver inte alls säga förlåt till mig gumman för att du inte har varit och hälsat på den sista tiden. Du är min goa blogg vän och kommer alltid att vara det och i bland så hälsar vi på mycket hos varandra och i bland så blir det mindre men det gör inget för vi tycker jo om varandra jättemycket i alla fall så är det i alla fall för mig:) Det är som du själv säger att även om jag inte hälsat på så tänker jag på dig också varje dag. Ni är några stycken som har funnits från första början och som är med mig och som jag tänker på varje dag hur det är med er och vad ni gör och så vidare 🙂
    Å vad kul med nytt badrum men inte så kul då ni har haft otur med en vattenläcka vilken otur men hoppas hoppas att det slutar KANON:)
    Forstår mycket väl att du längtar och ser fram i mot att bli klar men det blir säkert underbart för er:)
    Jag har mina vanliga plågor med värk, sömnsvårigheter och krämpor men dom andra problemen med jättehög feber och en konstant hosta som jag trodde skulle ta livet av mig är borta!!!! Det är så himla skönt men jag lovar det tok hela fem veckor fram och tillbaka och två kortsån kurar och en penicillin kur så det satt i kroppen hårt.
    Jag mår okej som jag brukar göra fysik men just nu är jag ett nerv vrak psykiskt tyvärr!! Ska berätta en hemlis har inte velat lägga ut det på bloggen en men det kommer någon gång nu i veckan. Nu på torsdag om ca tre dagar så kommer jag få min första operajon och jag är självklart JÄTTEGLAD för det men är så himla rädd för själva operajonen. Är så rädd när dom söver mig att jag inte ska vakna upp igen och att något ska gå fel under operajonen att jag ska bli ännu värre och ha mera ont sen en nu för det skulle jag inte orka med!!! Vet att jag måste tänka positivt och att det självklart kommer att gå bra men klarar inte att bli av med känslan så dagarna nu fram till torsdag kommer bli fruktansvärda!!! Men men denna veckan så börjar i alla fall mitt nya liv och förhoppningsvis längre fram ett mycket bättre liv utan lika mycket smärtor och krämpor så håll tummarna för mig snälla!!!!
    Jag hoppas att jag hinner med att vara med i din Julkorts utmaning men om jag inte gör det så hoppas jag att du förlåter mig har annat i huvudet just nu tyvärr….
    Om jag inte hör av mig på en stund nu för det kommer bli en paus i mitt skapande, bloggen och att hälsa på hos dig och andra så önskar jag dig ALLT GOTT och lycka till med allt du gör under tiden vännen. Kommer att få ligga ca fem dagar på sjukhuset efter operajonen och sen orkar jag nog inte så mycket på ett tag men lovar att höra av mig när jag orkar och kan igen!!!
    Massor med STORA BAMSE KRAMAR till dig vännen från din lilla vän Inger:)

  2. Busan
    Nov 09, 2009 @ 14:36:16

    Ville bara skicka en liten hälsning till att jag tänker på dig med alla hantverkare idag och hoppas du inte är helt slut. Ha det så gott du bara kan!!!
    Varma höst-kramar Busan

  3. Pernol
    Nov 10, 2009 @ 06:22:06

    Hej Sussie!

    Vad mycket gott Nettan bjuder på i sin bloggcandy!

    Du har nåt att hämta i min blogg. 😉

    kramelikram Pernilla

  4. Ellis
    Nov 12, 2009 @ 00:27:00

    Fin candy, har dock inte ork att tävla om en till, anmält mig till två andra redan ikväll! =)
    Kram

  5. Danne
    Nov 19, 2009 @ 09:41:09

    Lycka till med renoveringen!

    Tänk så skönt sen när det e klart!!!

Kommentera

