Ännu ett blogcandy!

Gokväll alla goa vänner!

Hoppas allt är bra med er alla! Här hos oss har vi fullt upp med badrums/tvättstugerenoveringen efter  vattenskadan. Det går sakta men säkert framåt med en enormt duktig snickare som under arbetets gång knäckt några riktigt kluriga problem. Nu kommer det att stå stilla några dar pga att han måste på ett annat projekt och vi måste ändå vänta på att alla grejer ska komma hem. Skönt med lite tystnad dagtid så jag förhoppningsvis kan få scrapinspirationen tillbaka. Har inte blivit så mycket av pysslande den senaste veckan pga renoveringen. Har varit tvungen att finnas till hands med kaffeservering och för att kunna hjälpa snickaren och de andra hantverkarna med diverse funderingar, men det har varit roligt oxå då jag aldrig varit med om en så pass stor renovering och där jag fått vara med och bestämma precis hur det ska bli. Jättekul men ändå jobbigt om ni förstår hur jag menar.

Under tiden då jag inte har något eget att visa upp så tipsar jag er om den här candyn istället, en helt otrolig candy. Ta chansen att vinna allt detta ni oxå!

Blogcandy

Vill oxå passa på att säga stort GRATTIS till Petra/Peu som har blivit mormor för första gången!!! Detta firar hon med en blogcandy, kika in hos henne ni oxå.

Blogcandy hos Petra

Stor KRAM till Er alla!!!

Susanne

15 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lisan P
    Nov 12, 2009 @ 16:20:10

    Låter skoj med lite renovering. Nja kanske inte under tiden men sen när resultatet är klart så är det underbart. Hoppas ni ska få till det som ni vill ha det.
    Du skämmer väl inte bort dina hantverkare för mycket med kaffe o bullar..Är det därför min gubbe börjar få en lite kula på magen…han är ju snickare..hmm..skämt åt sido.
    Roligt med lite olika blogcandy..får kolla på det sen. ha det så bra. Kramis från Lisan

  2. Kattis
    Nov 13, 2009 @ 09:28:39

    Tar gärna en lott och hoppas på turen 😉
    Kram

  3. Petra/peu
    Nov 13, 2009 @ 12:11:27

    Haha, redan 738 stycken som kommenterat den blogcandyn, skulle inte tro chansen är sååå stor att man vinner där.
    Ha en skön helg och lycka till med renoveringen. Jobbigt när man är mitt i det men kul när det är klart.
    Kram
    Petra

  4. Lena B E
    Nov 13, 2009 @ 15:15:32

    Hejsan vännen! 🙂 Näää jag undviker att vara på FB (facebook) tycker det är så rörigt därinne, så tacka vet jag bloggen. 😉 Nu i några dagar har en barndomsgranne babblat med mig en väldans massa, hon verkar då vara väldigt pratsjuk!! Hi hi… 😉 Kul men också tidskrävande om du förstår hur jag menar. Förstår att du har fullt upp med kaffekokningen åt gubbarna, brukar vara så när dom jobbar i hemmen. 😛 Jobbigt är det men desstoroligare när allt är färdigt, eller hur?!! 😀 Jag har fått en till beställning på julkort så här gäller det att lägga på ett stort kol om jag ska hinna med alla till denna jul. 😉 Hoppas du får jättekul på scrapträffen på lördag och att du hinner med mycket pyssel. 😀
    Ha det så bra trollvännen! Ha en trevlig helg!
    Bautastora trollkramar från Lena Skogstroll 😉

  5. Pernol
    Nov 14, 2009 @ 10:00:45

    Hej vännen!

    Nu har jag lagt ut julkort till din utmaning. 🙂

    Ja, det är inte kul när man är mitt uppe i en renovering. Men desto roligare när det är gjort!!! Jag vill gärna komma hem till dig o pyssla när allt är klart. Jag har tyvärr ingen bil. Men jag kan ju ta bussen.

    kramelikram Pernilla

  6. Busan
    Nov 14, 2009 @ 17:17:05

    Hej vännen! Hoppas så det blir riktigt bra och att ni snart har fått färdigt och fint igen. Tänker på dig och förstår dig så väl med allt jobb med att ha hantverkare. Det är inte bara inte och man bli ju ofta avbruten hela tiden. Så hoppas det snart är färdigt så du kan få lite hus-ro igen.
    Är nu äntligen färdig med utmaningen – blev ingen sol så har tagit foto som inte blev det bästa för har varit molnigt så länge här nu. MEN jag hoppas jag uppfyller kriterierna och att du ser lite hur det ser ut i alla fall så jag får vara med. Det var svårt men riktigt roligt!!! 🙂 Tusen tack för att du ordnar detta – det fick mig igång med mina julkort!!! 🙂
    Ha det så bra du bara kan och hoppas du får en riktigt mysig pysselstund och scrappträff!!!
    Varma höst-kramar Busan
    PS. Boken är riktigt bra!!! 😀

  7. Lene Kristensen
    Nov 15, 2009 @ 20:14:05

    Hallo min vän!
    ja då har även jag lagt upp några kort i bloggen till din utmaning!
    Jag har pysslat hela helgen, det har varit skit skoj att göra de olika utmaningar! Bidragen kommer så småningom att läggas ut!
    Ha en skön vecka vännen!
    Kram lene

  8. Busan
    Nov 16, 2009 @ 18:39:33

    Hej vännen! Vill bara skicka en liten hälsning att jag hoppas du har det så bra du bara kan och att du snart får en mysig pysselstund igen.
    Varma höst-kramar
    Busan

  9. Lene Kristensen
    Nov 16, 2009 @ 23:16:12

    Godafton min vän!
    Tack snälla för dina ord om mina kort! Ja, jag vill delta i utmaningen med båda två!
    Sov gott!
    Kram lene

  10. Lena B E
    Nov 18, 2009 @ 19:37:10

    Hejsan vännen! Har inte hört av dig på ett tag så nu hoppas jag att du inte är sjuk eller så?
    Eller är det gubbarna som har lagt beslag på dig? Då får du säga åt dem att ska ni ha kaffe då får ni minsann koka själv!!! Åsså ryter du i som bara den!!! 😆 Nää jag tokar mig som vanligt. 😆 Lite roligt måste man väl få ha va? Hoppas allt är bra och att du inte glömt bort oss alldeles. 😉
    Ha det så bra trollvännen! Ha en trevlig vecka!
    Bautastora trollkramar från Lena Skogstroll 🙂

  11. Lena B E
    Nov 18, 2009 @ 19:38:02

    Pst. Har du sett mitt sista kort till din utmaning?
    Kram igen min vän.

  12. Ellis
    Nov 19, 2009 @ 00:02:55

    Hoppas det går bra med renoveringen!
    Ska se om jag kan hitta på nåt fler kort till utamaningen sen! =)
    Ha det så bra!
    Kram Elenor

  13. Lena B E
    Nov 19, 2009 @ 00:43:15

    Hej vännen! Kul att höra att du lever! 😀
    Lussekatterna har jag köpt av en tjej som också finns inne på Marits forum, hon heter Patricia, jag kan leta upp bloggadressen hennes om du vill, men jag orkar inte nu ikväll. Fast jag tror inte hon har fler till salu heller. Men hoppetossa skulle visst göra hon med så försök med henne. Har du inte bloggadressen så står den i min blogglista (till höger?) på min blogg. Ha det så bra govännen! & gonatt å sov gott! Kramar från Lena

  14. Lena B E
    Nov 19, 2009 @ 15:58:05

    Hej igen min vän! 🙂 Nu har jag letat upp adressen till Patricia här kommer den, http://pysseldags.blogg.se/ Men som sagt du har nog större tur att hitta några hos hoppetossa. Sen har jag sett att några butiker har dom som knappar, i nån mini storlek. (1x2cm tror jag) Kolla hos Marit, tror det var där jag såg dom. Idag har jag gjort en beställning från Ö-vik, tänkte nästa kryssa i att det skulle betalas i butiken ;), men jag antar att du inte har lust att betala för mina prylar. 😆 Så det var väl bäst att ta det på förskottsbet. hi hi… Jag hittade en stämpel som jag väldigt gärna vill ha så nu är jag lycklig må du tro! 😀 Vi hörs vänne, ha det så bra.
    Kramar från troll Lena 😉

  15. Busan
    Nov 20, 2009 @ 14:30:05

    Vill bara önska dig en trevlig helg och att jag hoppas det går bra med renoveringen och att du har det så bra du bara kan. Är så kul att se alla kort som så många har gjort till din utmaning – det är en jättekul idé och så mycket kreativitet den har skapat – massor!!! 😀
    Hoppas du får en go pysselstund snart!!!
    Varma höst-kramar
    Busan

Kommentera

