Utmaning mm.

Hej på er!

Måste börja med att be er som är med i utmaningen om ursäkt att den inte är avgjord ännu. Anledningarna är flera såsom sjukdom, datorstrul, mycket annat runt i kring som jag absolut inte hade räknat med, men sånt är livet ibland. Hade ju lovat att jag skulle visa en bild på vinsten och tröstpriserna. Skulle göra det igår men överföringen från minneskort till dator funkade inte och jag vet fortfarande inte vad som är felet och i nuläget så kan jag tyvärr inte visa det, är ledsen för det. I helgen kommer vinnaren att utses och även två stycken som får varsitt dekorationskit som tröstpris. STORT TACK till er som varit med och för att ni har tålamod med mig, ni är fantastiska allihopa! TACK oxå för alla helt underbara bidrag, det blir absolut inte lätt att utse vinnare!

Lite uppdatering angående badrumsrenoveringen så har det satt fart igen efter ett kort uppehåll. Igår lades golvvärmen och imorrn (fredag) kommer golvet att flytspacklas och till veckan sätts det igång med kaklingen, äntligen! Förhoppningsvis är det färdigt till jul. 🙂

TACK alla vänner för att ni finns och är så goa!

KRAM till er alla från Susanne!

 

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Petra/peu
    Dec 04, 2009 @ 08:52:58

    Ta det lugnt vännen, vi fortsätter vänta med spänning.

    En liten undran bara, har min post till dej kommit fram ordentligt?

    Ha en skön helg, sjukdomarna till trots.
    Jag åker till Sthlm idag för att gosa lite
    med min lilla goding. Är ju en hel månad sen sist.
    Kram
    Petra

  2. Lena B E
    Dec 04, 2009 @ 13:21:16

    Hejsan vännen! 🙂 Ingen bild på vinsten gör ju att det blir lite mer spännande, eller hur? Så för min del gör det inget att vi inte får se vinsten, men det kunde ju vara kul att få se den någongång, och det finns det ju tid till. Så ta det lugnt du! 😉 Tänk vad allt ska krångla jämnt, jag menar att… en olycka kommer sällan ensam, stämmer ju till punkt och pricka. Så fint det snöar här på din blogg nu, så bra att det snöar nånstans iaf. 😉 Ute är det frostigt och vitt, men ingen snö är det här än. Så man får ingen adventsstämmning.
    Lycka till med att kora en vinnare, det ska bli så kul att få se vem det blir!
    Ha det så bra nu trollvännen å ha en mysig helg!
    Många varma trollkramar från Lena!

  3. Busan
    Dec 04, 2009 @ 16:18:46

    Hej vännen! Tror alla som är med i utmaningen skriver under på att vi förstår och att vi bara vill du tar det lite manjana – vi förstår att det inte går som man vill alltid och blir bara ännu mer spännande när vi får vänta lite längre!!! 🙂

    Och hoppas du tar det med ro med dina KAOS:ar du har kvar – det finns ett liv efter jul också och då är vintern ganska trist kan jag själv tycka i januari-februari så – kan väll vara kul att ha dem då!?! 🙂

    Tänker så på dig och hur tufft du har det just nu med alla som varit sjuka och datorn och att du är så dålig själv men hoppas du får det så mysigt i helgen som du kan och att du snart orkar med en liten mysig pysselstund igen.

    Är lite sämre här efter vaccinationen men det går ju inte nöd på mig. Har ju bara mig själv och gubben och katterna så vi kan ju ta det lite mer i vår takt utan så många måsten. SÅ det går riktigt bra för har Magnolia tidningen också att titta i när jag vilar – var så mycket fint i den!!!

    Ha det så bra du bara kan och var rädd om dig!!!
    Varma vinter-kramar
    Busan

  4. Lene Kristensen
    Dec 04, 2009 @ 20:05:34

    vet du vännen! Inget är som väntans tider… så ta det lugnt och var rädd om dig, allt annat ordnar sig!
    Kram lene

  5. Pernol
    Dec 05, 2009 @ 08:05:52

    Inget är som väntans tider. Det blir mer spännande då! Allt kommer att ordna sig! Ta det bara lugnt och ta hand om dig!

    Ha det gott!
    kramelikram Pernilla

Kommentera

