Prickley Pear Sketch Challenge

Gokväll vänner!

Det här kortet har jag gjort till Prickley Pear’s underbara sketchtävling för december.

Själva stjärnan gjorde jag efter skissen men fick förstora den något. Fågeln och texten har jag skurit ut med min Slice och från Mistletoe kortet. Pappret är graphic 45 ”Deck the hall” från Christmas Past Collection, dubbelsidigt och jag gillade bägge sidorna av pappret så mycket att jag använde bägge sidorna. Embossade den mindre ljusare stjärnan med Cuttlebug embossingfolder och chalkade med creamy brown.  Glittrade till fågeln med stickles burgundy. Satte också dit lite blingstenar efter kanterna.

Här är det enormt fina priset man kan vinna

Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördagkväll och nu är det bara 4 dar kvar till julafton!!!

 

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Tesa/Therese
    Dec 20, 2009 @ 12:08:35

    Underbar stjärna, lycka till!! Kram

  2. Lena B E
    Dec 20, 2009 @ 12:08:44

    JISSES, Superfin blev din stjärna verkligen, jag gillar domherren och blinget jättemycket!! Snyggt bruden!! 😀 Nu är jag glad må du tro!! Freddy är hemma!!! 😀 Han kom hem vid halv 12 tiden igår kväll, han var helt slut, jag tror knappt han såg mig ens när han gick in, verkade som han hade tunnelseende när han gick raka spåret till matskålen, och därifrån till sängen. Så i natt har jag sovit gott som du förstår. Jag gjorde ju en anmälan till polisen, nu måste jag väl be dom om ursäkt. 😆 Fy vilket busväder vi har idag, brrr. I dag får katterna minsann vara inne vare sig dom vill eller inte, jag bestämmer och då blir det så!!! Hårda bud vet du. 😉 Ha det så bra.
    Massor med kramar från Lena

  3. Kamilla
    Dec 20, 2009 @ 12:28:10

    ÅÅÅh vilken vacker stjärna, sååå fin!
    Och TACK tack tack för det fina dekos paketet som jag fick, ojoj vad mycket det var, jag blev sååå glad, tusen tusen tack ❤
    kram kram och ha en härlig 4:e advent och en GOD JUL!!

  4. Pernol
    Dec 20, 2009 @ 14:16:27

    Ååå vilken vacker stjärna!!! =)

    Jag ska gå med i HSC nästa år. Jag kommer inte att glömma det! 🙂

    Jag vill passa på att önska dig en trevlig 4:e advent och en riktigt God Jul!

    Ha det gott!
    kramelikram Pernilla

  5. TesaB
    Dec 20, 2009 @ 14:23:51

    Men så underbart fint, Suss!!!! Jättefina papper, och fågeln är så snygg. Gillar alla blingiga detaljer. Lycka till!!

  6. Lisan P
    Dec 21, 2009 @ 11:51:27

    Lycka till med den fina stjärnan. Vill passa på att önska en god jul med om jag inte hinner tiltta in mer innan dess.
    Kramis från Lisan

  7. Lena B E
    Dec 22, 2009 @ 15:46:01

    Tusen TACK vännen för det superduperfina kortet som kom idag!! TACK så jättemycket! & TACK också för alla blommor mm. som var i påsen!! 😀
    Hoppas att du har det bra och att du fått sova ut nu!! Tack för allt tissel och tassel å babbel igår kväll!! 😆 Vill passa på att önska dig en riktigt God Jul & ett riktigt Gott Nytt År, bäst att göra det nu för imorgon lär det bli matlagning för hela slanten! 😉 HO HO HO!!!
    Många kramar från Lena

  8. Lena B E
    Dec 23, 2009 @ 09:50:00

    Klart vi ställer upp å stöttar, dom verkar ju inte riktigt riktiga när dom håller på så där. 😉
    Har du inte fått nåt från mej än???
    Var snäll och hör av dig om det kommer idag då!!
    Vill önska er alla en riktigt underbar GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR! 🙂
    Ge alla en kram från mej, inkl. sladdisarna! 😉
    Många kramar till dig min vän, Lena

Kommentera

