Fler julkort! :-)

Hejsan!

I måndags fick jag ytterligare två jättefina julkort som jag känner att jag vill visa er för de är så fina. Det första kommer från Busan och hon har även gjort en jättesöt baksida på kortet.

Detta kommer från PysselInger och hon har även skrivit jättefint inuti kortet men det behåller jag som privat

Visst är de jättefina bägge två?!!

Tack så hjärtligt både Busan och Inger för de enormt fina julkorten som gjorde mig så glad! En jättefin start på en ny vecka!:-)  Måste också passa på att Tacka alla andra goa och jättesnälla vänner för era julkort och för era uppmuntrande, stödjande och glädjande kommentarer ni gett mig under det dryga året som jag ”varit med blogg”! Hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig detta när jag startade bloggen, att det skulle finnas så enormt många fina människor ”out there” som skulle bli så fina vänner och som skulle komma att stå mig så nära! Vill också Tacka er för allt jag fått såsom uppstämplade motiv som varit/är så värdefullt, för fina gåvor och alla jättevackra kort som alla fått en speciell plats hos mig. 🙂

TACK FÖR ATT NI FINNS OCH SKÄNKER MIG GLÄDJE OCH INSPIRATION!!!

7 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Gertrud
    Dec 30, 2009 @ 12:03:12

    Hej Sussie, hoppas det ordnar sig med ditt njurbesvär. Det låter kallt med -17 utonhus, vi i söder har -2 och det tycker jag är KALLT. Jag håller med dej om att det är fantastiskt med alla goa pysslare runt om i vårt land. Och tänk att vi är så många som har hittat varandra genom våra bloggar. Jag tvekade länge om jag skulle börja, dels för att jag inte är så datakunnig och man tycker alltid att det man själv skapar inte är något att visa. Men jag fick hjälp att komma igång och det har jag verkligen inte ångrat. Nu vill jag önska dej ett Gott Nytt År. Kram Gertrud

  2. Gertrud
    Dec 30, 2009 @ 12:14:57

    Jag igen, jag glömde stämpeln. Om du går in på http://www.northstarstamps.no/
    så hittar du flera fina ” killstämplar”. kramiz

  3. Busan
    Dec 30, 2009 @ 18:04:04

    Hej vännen och GOTT NYTT ÅR i förskott!!!! Tack för att du finns också och för din kommentar… det var jättekul att du gillade kortet också – fick den snöflingestämplen av min man och är min första från Inkidio men så lätt den var att stämpla med!!! WOW!!!
    Tänker på dig och hoppas du snart får hjälp. Håller med dig att Inger är duktig och det är du med!!!! Är så kul att titta in till dig också och se allt fint du gör och allt ögongodis så hoppas du snart får må bättre och får ett riktigt härligt pysselår 2010.
    Ja, jösses vad kallt ni har men nu är det -16 här och vi är ju inte lika vana… *rodnar* Förra vintern tror jag inte det var under -10 här någongång!!! Men sååå mycket snö som ni har då är det superfint men blir ju jätteproblem när inte plogning och så fungerar. Ja, jag gillar ju snön för det blir så ljust och fint men det räcker ju nästan med en decimeter.
    Ja, värken vet vi ju båda hur den är. Skickar massor med kramar till dig med och så hoppas vi att det blir ett riktigt bra 2010!!!
    Busan

  4. Lena B E
    Dec 30, 2009 @ 22:07:56

    Åh så jättefina kort du har fått av Busan och Inger, dom är sååå duktiga båda två!! Nu har jag uppdaterat min blogg också igen, om du är nyfiken kan du titta in. 😉 Vi hörs mer sen, men inte på det sätt som jag hade hoppats, tar nog mobilen istället för armarna värker som sjutton nu så jag kommer inte att orka hålla i den tunga klumpen som den gamla är. Vilket nummer är det billigast att ringa till? din mobil eller hemnr? Hör av dig om du ser detta. Kram Lena

  5. Lena B E
    Dec 30, 2009 @ 22:08:59

    Skulle ju önska ett GOTT NYTT ÅR också men det glömde jag som vanligt! 😆

  6. Lisan P
    Dec 31, 2009 @ 11:47:42

    Så många fina julkort du har fått. Visst är det skoj att öppna brevlådan och se alla underbara handgjorde kort.
    Vill passa på att önska dig ett Gott Nytt År!
    Hoppas vi ses mycket här på bloggen under nästa år med. Kramis från Lisan

  7. Lena B E
    Dec 31, 2009 @ 15:30:30

    Vill önska dig/er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Tack för babblandet igår, lika kul som vanligt! 😆
    Kramar från Lena

Kommentera

