Titta vad jag fått!!!

HEJ PÅ ER!!!

Har ni sett vad fint jag fått av snälla  Lena och av goa Busan! TACK från djupet av mitt hjärta ♥, det värmer så att få så fina gåvor av så fina och underbara vänner, LOVE YOU ALL!!! Värmer extra mycket nu när jag inte mår så bra, därav de glesa inläggen här och att jag inte gjort mina blogrundor så ofta senaste tiden. Hoppas ni förstår, har inte glömt bort er utan jag tänker på er alla varje dag även om orken inte räcker fullt ut till allt jag vill göra.

Se här vilken vacker ask jag fått av Lena med fint innehåll!

Titta vilket supersött kort som anlänt från Busan, insidan är lika söt den med en sån fin hälsning från henne men den behåller jag för mig själv!

Kika in hos rara Lene och var med på hennes generösa blogcandy!

Skynda er att ta chansen att vara med i den här utlottningen av ett presentkort på hela 500.-! Men ni får vara snabba om ni vill vara med för det är sista datum idag!!!

Stort och varmt TACK Lena och Busan för gåvorna jag fått och av de gåvor jag tidigare fått av mina goa vänner!!! Kan inte tacka er nog känner jag och ni ska veta hur mycket jag uppskattar att ni tänker på mig nu när allt är så jobbigt med mina njurstenar! Ska försöka återgälda lite av er omtänksamhet bara jag får orken tillbaka att pyssla igen.  ♥KRAM på er!♥

Dras fortfarande med min ”svans”, den nefrostomi som jag haft nu i snart två månader för att avlasta njuren. Har iallafall haft kontakt med Urologen på Sundsvalls sjukhus för en operation för att avlägsna den största stenen som blockerar allt men det kan ta ytterligare några veckor innan jag får komma dit. Har haft några  mindre njurstensanfall och läckage från stomin den senaste tiden så det har varit ganska jobbigt. Var ju meningen att jag skulle slippa anfallen då de la in stomin men det är tydligen småstenar som lossnat från njuren och täpper till stomin. LÄNGTAR så tills allt det här är över!!!

Gissa vad jag ska göra nästa helg då?!!! Joo, jag ska nämligen gå på den stora scrapträffen som vår lokala scrapförening anordnar två ggr. om året, vår och höst och nu är det alltså time för det igen. Det är andra gången som jag är med och det ska bli sååååå himla roligt!!! LÄNGTAR!!!!!!!!!!! 🙂 Ska gå på den även om jag så har mina ”stensmärtor” och jag knappt kan gå, men jag ska vara där ändå!!!

Hoppas ni alla får en trevlig måndag och vecka och jag skickar en STOR KRAM till er alla och en särskild STOR KRAM till er som inte är friska och kämpar med värk mm.!

10 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Busan
    Mar 16, 2010 @ 11:55:11

    Hej vännen! Tänker på dig så och är så ledsen jag hör av mig så sällan till dig nu. Är inte så dålig som dig men har svårt att orka med ändå så är därför men du finns i mina tankar. Är så glad jag kunde få ihop ett kort till dig i alla fall. Är det enda kort jag gjort denna månaden. Har fått pyssel till det av Lisan så utan henne hade det inte blivit så fint. Hoppas så att det blir en lugn dag med dina dumma stenar när träffen är och att du får en så bra dag som det bara går. Förstår det är drygt och jobbigt och längtar också tills detta är över för dig. Asken du fått av Lena är så underbar – så romatisk och ja, helt underbar!!! Och tänk att det redan är sista dagen för Lenes bloggcandy – så fort det har gått!!! Ja, ville bara säga hej till dig och jag hoppas du har det så bra du bara kan idag. Var rädd om dig så håller vi alla tummar, tassar och tår att du SNART får tid till operation.
    Och tusen tack för dina värmande ord i min blogg – de värmer så. *hjärta*
    Massor med krya på dig-kramar och vår-kramar till dig!!! Busan

  2. Lena
    Mar 16, 2010 @ 19:14:44

    hej sussie
    tack för rara ord i min blogg. roligt att asken blev uppskattad och du är då väl värd den. Mina tankar går ofta till dig. Krya på dig. kram Lena

  3. Anonym
    Mar 16, 2010 @ 20:06:38

    Så fina gåvor du har fått!!! 🙂

    Ja, det ska bli såååå kul att gå på Scrapträff igen! Hoppas att du mår bättre då!

    kramis Pernilla

  4. Lene Kristensen
    Mar 18, 2010 @ 11:48:47

    hej vännen!
    Va kul att du är med i utlottningen av min candy!
    Hoppas allt är bra med dig!
    Kram lene

  5. Lena
    Mar 18, 2010 @ 12:54:42

    Hejsan!
    Ta en kik in i min B-logg. Kör en liten utmaning där.
    Hoppas du vill vara med. Kram Lena

  6. Lena B E
    Mar 18, 2010 @ 21:09:39

    Hejsan govännen! 🙂
    Åååååh så superfin ask du fått av snälla och goa Lena och sååå superfint kort du fått av snälla och goa Busan!!
    Helt underbara gåvor du fått vännen!! Och med en liten uggla på också du. 😆
    Åh så kul att du och Pernol ska gå på träffen tillsammans, jag hoppas sååå att du blir bättre tills dess och att ni får roligt!! 😀
    Krya på dig vännen, hoppas du får operera bort eländet snart och slipper vänta så länge, nu har du väl ändå plågas nog. Jaa fy, stackars dig!! 😦
    Massor med bauta stora gokramar från Lena

  7. Lena
    Mar 19, 2010 @ 11:08:24

    Hej Sussie!
    Tack för att du vill vara med i min utmaning. Klart att ditt kort gillas! jag har lagt ut det i min blogg nu. Så ska du få bauta stor go kram av denna lena med. Krya på dig.

  8. Lena
    Mar 19, 2010 @ 11:23:58

    Antar att du menar fjärilstansen. Den har jag köpt hos Pysseltagen. den är kanonfin tycker jag. Du får pyssla för mig med på träffen,ha,ha och ha det så kul. hälsa pernol. Kram Lena

  9. Busan
    Mar 19, 2010 @ 14:13:30

    Hej vännen! Tusen tack för dina värmande kommentare – tänker på dig mycket och hur det går för dig. Hoppas du får tid till op snart!!!
    Är så glad att ni ska på träff i helgen och vi kommer hålla alla tummar, tassar och tår för er att ni får riktigt kul tillsammans. Vet du har det så tufft men, ja, hoppas det blir så bra det bara går för dig!!!
    Ja, visst fick jag många fina kort när jag fyllde – var i november och är en evighetsedan men de fotona jag la ut då var så dåliga och dessa var inte heller bra men bättre i alla fall… att det ska vara så svårt att få bra foto!!! Har fått bra tips från Lena BE så det blir bättre men nöjd det är jag inte. Vilket i-lands problem!!! *rodnar*
    Vad roligt att du med har broderat mycket förr! Jag började ju med scrappingen när jag lärde känna Lisan som höll på och då kunde jag inte brodera just då. Men nu fungerar det med mindre broderier och det är ju så kul det med!!! Och nu är det lättare så jag får vara glad jag har så många intressen så man kan skifta mellan dem efter vad man kan göra. 🙂
    Hoppas så ni med får vår snart. Fast när jag tittar ut är det inte precis vår här heller men det kommer regn istället för snö och är hela +6,5 grader så snön rinner bort fort nu. Längtar tills det blir så hos er med som bor längre uppåt landet.
    Tänker på er i helgen!!!
    Massor med krya på dig-kramar
    Busan

  10. Lisan P
    Mar 22, 2010 @ 15:25:30

    Hejsan, Hoppas att du är bättre igen och att du slipper alla njurbesvär och kunnat vara på er efterlängtade scrapp helg. Ser fram emot att se vad ni gjorde för skoj på träffen. Grenen till rosen på min sida finns ingen mall på. Det är att forma lite ståltråd till en gren som man själv vill ha den. Sen lindade man en grön lite elastiskt och själv häftande band utnafå i tunnt lager. Ska kolla vad det heter. Sen satt man bara rosorna utanpå. Skoj när man kan gör själv i olika storlekar.
    Dom är jätte dyra och köpa. Hoppas att våren börjat komma hos er med. Ha det så bra, kramis från LIsan

Kommentera

