Stora scrapträffen

HEJSAN!

Oj, vilken helg det har varit!!! Vi var hela 130 scrappare som träffades och vi har scrappat, skrattat, umgåtts, ätit gott och haft det helt underbart i två hela dagar!!! Jag är ingen snabb scrappare men jag slog ändå mitt eget rekord med en layout mer än vad jag åstadkom på storträffen i höstas, som också var den allra första jag nånsin varit på! Jag gjorde ett kort i snabbutmaningen och hela tre layouter!!!! Ja ja, jag vet att många andra hinner med bra mycket mer än vad jag har gjort, men det tar sig nog för varje gång ska ni se. Min utmaning till mig själv får bli att försöka åstadkomma ett alster mer på nästa träff till hösten, längtar redan! Vad jag skapade får ni se nästa gång då jag inte hunnit fota dem ännu. Tre butiker var på plats så en hel del handlande blev det ju förstås också, hehe!!!

Jag hade äran att få sitta och pyssla tillsammans med ett gäng härliga kvinnor, bl.a Pernol, Annica och Camilla, alla tre är jätteduktiga scrappare! Var så upptagen av att pyssla så jag hade inte en tanke på att ta fram kameran under hela helgen förrän precis på slutet när alla plockat ihop och många redan åkt hem. Lyckades dock fånga dessa två härliga (tre, hihi!) tjejer på bild precis innan de lämnade lokalen, något trötta men lyckliga. 🙂

Som sagt, återkommer i nästa inlägg med de alster jag gjorde på träffen som jag för övrigt blev ganska nöjd med.

Till dess, sköt om er och scrappa lugnt!

 

7 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marie
    Mar 22, 2010 @ 16:02:58

    Tack själv. Fast det kändes dock som vi mest satt och stirrade på varandra du och jag. Vi satt så bordet blev så långt… Fattade aldrig då att du köpt kit av mig. Tokigt! Trevligt var det i alla fall!

  2. Anonym
    Mar 22, 2010 @ 22:48:10

    Tack själv. Ni ser oförskämt fräscha ut med tanke på att ni har suttit och scrappat i två hela dagar. *skratt* Jag var dödstrött då jag kom hem och sov nästan tolv timmar på söndag natt. Snacka om att jag var slut på!

    Ha det bäst!
    kramis Pernilla

  3. Annica H
    Mar 23, 2010 @ 01:43:02

    Zzzzzz… Jag sover än… 😉
    Skämt åsido, tusen tack för sällskapet under helgen! Supertrevligt! 🙂

    Kram Annica H

  4. Lene Kristensen
    Mar 23, 2010 @ 14:58:30

    hej min vän!
    Åh så kul att åka på scrapträff!!! Att få träffa sina blogvänner är ju så kul!
    Jag tycker du varit duktig, det finns ju så mycket att titta på och sånt man vill lära sig, så scrappa blir oftast inte så mycket!
    kram lene

  5. Lena B E
    Mar 23, 2010 @ 15:49:44

    Hej vännen! Verkar som ni haft supertrevligt och roligt ändå utan mig hi hi, jag visste väl att ni skulle klara det själv!! 😆
    Vad duktig du varit som hunnit med så mycket på träffen, bra jobbat bruden!! 😀
    Denna veckan ska vi hämta biljetterna till folkan. Så kul vi ska ha eller hur?
    Ha det så jättebra govännen så hörs vi nåt. Nu måste jag redigera lite foton, pust. 😉
    Massor med kramar från Lena

  6. Lena
    Mar 23, 2010 @ 16:02:11

    Hej Sussie!
    ser ut som ni har haft en trevlig pysselträff. Det förstår jag att det måste vara. Ska bli roligt att se vad du har gjort sedan. Ha det så jättebra och krya på dig. Kram Lena

  7. Cattis
    Mar 23, 2010 @ 22:43:35

    Hej Susanne..

    Såg att du varit inne hos mig och lämnat ett avtryck, vad roligt 🙂
    Har knappt inte varit ute på bloggen nu på några dagar så jag såg det inte förrän igår när jag kikade in en snabbsväng.
    Du undrade om mallen på babyskorna, om du mailar din mailadress till mig så skickar jag den gärna till dig..Tror själv att jag fick den av Busan faktiskt…
    Ha det så gott, kikar gärna in här igen.
    Kram kram

Kommentera

