MIDSOMMAR!

HEJ!!!

VILL ÖNSKA ER  ALLA EN RIKTIGT TREVLIG OCH GLAD MIDSOMMAR!

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Busan
    Jun 29, 2010 @ 14:35:20

    Hoppas så att din midsommar blev fin!!! Har själv haft några sammanhängande dagar som blivit de jag varit som bäst på flera år… och då gjorde jag det jag helst av allt längtat efter – cyklade för första gången i år och enda till sjön där vi badade. Idag är allt som vanligt igen men längtar tills nästa gång jag är så bra och hoppas det inte ska dröja så länge. Vår lilla katt Smulan är sjuk och det är därför jag inte är så aktiv på bloggen och att hälsa på. Tänker på dig ofta och hoppas så att du då har det bra, att du gör något roligt och hämtar krafter efter det tunga året som du haft. Har hållit alla tummar, tassar och tår att ni ska kunna låna någon husvagn eller så, så att ni ändå kan få semester och komma ut. Vet ju så väl själv hur mycket det betyder och hur det tär på en att vara hemma mycket. Ja, vi fortsätter hålla alla tummar, tassar och tår för er här att ni ska komma iväg på någon semester ändå och önskar en glad midsommar så här i efterhand.
    Ha det så bra du bara kan!!!
    Massor med sommar-kramar
    Busan

  2. Pernol
    Jun 30, 2010 @ 15:15:08

    Hoppas att du hade en trevlig Midsommarhelg!

    Det är ju snart träff igen. Ska du dit?

    Ha en fortsatt trevlig vecka!
    kramis Pernilla

  3. Lena. BE
    Jul 01, 2010 @ 20:59:02

    Hejsan!
    Hur har du det?
    Hoppas du har det bra i solen och värmen?!
    Har du hunnit titta på mitt mail nåt? Fast du kanske inte har sett det än. 😉
    Igår åskade det här så idag har inte min dator funkat så bra, knappt alls med andra ord. 😦 Men nu verkar det ok igen. 🙂 Hurra! 🙂
    Håll tummarna att det funkar nu när jag ska kommentera hos dig. 😉
    Ha det så jättebra.
    ♥ 1000-Kramar till min govän från Lena

Kommentera

