Long time no seen!

Hejsan!

Har inte gått upp i rök, även om det kan se så ut. Däremot så har vår dator gjort det, igen! Samma sak hände för nästan  exakt ett år sen. Precis som då så gick alla foton att rädda, det absolut viktigaste i datorn. Just nu sitter jag vid lånad dator och väntar på att allt ska ordna upp sig så jag kan återkomma till cybervärlden. Längtar efter att se vad ni alla har gjort och göra en stor blogrunda! Tänk vad beroende man är av datorn och dess värld, trodde väl aldrig att jag skulle sakna den, men det gör jag absolut efter att ha varit utan den i tre veckor.

Vill passa på att säga ett STORT GRATTIS till min goa vän ANNICAH som fyller år idag, GRATTIS vännen!!!

9 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Pernol
    Sep 16, 2010 @ 16:39:09

    Hej Sussie vännen!

    Så härligt att få höra nåt från dig i bloggen igen! Datorer kan vara ett elände. Jag hoppas det ordnar sig för er.

    Så snyggt du har gjort i bloggen! Jag trodde först att jag hade kommit fel. *fniss!* Men sen såg jag ju fotot på dig.

    Jag tror att stansarna från PYHobby har kommit. Det damp ner en avi med mailen att jag skulle hämta ett paket på Renens Livs. Hoppas hoppas att det är stansarna som vi beställt!

    Ha det gott!
    kramis Pernilla

  2. Busan
    Sep 16, 2010 @ 16:49:35

    Hej vännen! Härligt du är tillbaka och hoppas nu att det dröjer läääänge innan det blir något strul med nya datorn…. Ville bara titta in och säga hej och önska dig en trevlig helg lite väl tidigt men ändå! 🙂
    Ha det så bra du bara kan och hoppas du får en mysig pysselstund snart!
    Massor med höst-kramar
    Busan

  3. Ellis
    Sep 16, 2010 @ 22:15:56

    Hej!
    Hoppas det ska funka bra med datorn sen, tråkigt när sånt händer!
    Kram

  4. lene
    Sep 17, 2010 @ 13:41:57

    Åh va kul att du är tillbaka och så fint du har det i bloggen!
    Vill önska dig en trevlig helg!
    Kram Lene

  5. Kamilla
    Sep 18, 2010 @ 21:21:52

    Äsch då, rackarns datorer!! Hoppas du snart är tillbara i cyberspäjs snart 😀
    Kram kram…vi ses väl på Öviks mässan/träffen??

  6. Lilla pyssel Ingerl
    Sep 20, 2010 @ 08:57:04

    Hej på dig goa Sussie vännen:)
    ÅÅÅÅÅ VAD DET VAR LÄÄÄÄÄNGE SEN allt för länge sen tyvärr!!!!!
    Så himla tokigt med eran dator, jag är rädd att vår dator ska lägga av vilken dag som helst den låter inte bra när man sätter på den ………
    Har tänkt massor på dig ska du veta och hoppas att du mår bra min vän, hoppas också att snart ha dig tillbaka i cyberspäjs igen har saknat dig massor!!!
    Ha det toppen och var rädd om dig så hoppas att du snart är på banan igen, massor med hälsningar och kramar från lilla vännen Inger:)

  7. Lena. BE
    Sep 29, 2010 @ 12:16:41

    Hejsan vännen!
    Ha! äntligen kom jag in. Skam den som ger sig eller hur? 😉
    Ååååå vilken snygg blogg du har nu, men vart är din fina header??? Saknar den ju. :-O Kul att du är tillbaka igen 😉 Snaaart hoppas jag… har du fått det nya modemet nu? Förstår att du inte kan läsa detta just nu, (om du inte fått modemet förstås) men bara datorn funkar igen så ser du vad vi alla skrivit, och då har du läsning vill jag lova. Ha ha ha 😀 Du har väl miljoner mail vid det här laget i din inkorg, så mycket som det kommer varje dag. 😀
    Ha det bäst vännen så hörs vi av. 🙂
    ♥-Kramar från Lena

  8. Lena. BE
    Sep 29, 2010 @ 12:19:08

    Snygg stil det blir… men liten, får närapå plocka fram förstoringglaset. ha ha 😀 Kolla om du inte kan göra den lite större. 😮
    Kramisar från mig

  9. lene
    Okt 10, 2010 @ 08:07:50

    hej vännen!
    Så roligt att du snart kan börja blogga och lägga ut dina alster igen! Inte så kul när det strular!
    Ramkortet.. det finns en mall någon stans, men den jag har fick jag av Inger som gjort mallen lite bättre!
    Jag ska försöka hinna rita av den och skicka till dig!
    Ha en härlig dag min vän och välkommen tillbaka till scrapvärlden!
    Kram lene

Kommentera

