Plånbokskort och resa söderut :)

Halloj!

 Gör ett litet snabbinlägg innan jag åker iväg söderut, till ingen mindre än min goa och rara vän LenaBE! 🙂 Har sett fram emot den här resan länge nu och det ska bli sååå kul att få ses igen. 🙂 Som ni kanske vet så träffades vi i somras när hon var upp hit och vi åkte även iväg tillsammans med vår härliga vän Pernilla/Pernol upp till Nettan’s i Vännäs. Där var vi med på en härlig pysselträff och även shoppade en del. 🙂

 

Visar er ett plånbokskort som jag påbörjade då och som rara AnnicaH fick när hon fyllde år i september. Älskade verkligen att göra det för att det blev en hel del fack att stoppa i.

 

Plånbokskort

 

 

Nu kommer jag inte att tillbringa så mycfket tid vid datorn på ett tag så ni får njuta av de här fotona så länge tills jag är hemma igen. Åker med bussen imorrn eftermiddag till LenaBE efter att jag varit med vår son på sjukhuset på förmiddagen. Där ska han göra en gastroscopi för att se hur hans reflux och bråck ser ut eftersom han under en tid blivit sämre i sin refluxsjukdom och eventuellt blir det operation framöver.

Önskar er alla en härlig vecka så syns och hörs vi nästa vecka!

Stor vinterkram till er och tusen tack för alla goa och värmande kommentarer ni lämnar!

♥KRAM SUSANNE!♥

9 kommentarer (+lägga till din?)

  1. lene
    Nov 30, 2010 @ 10:34:31

    hej vännen!
    Vilket underbart plånbokskort! var hittade du mallen till detta?
    Ha en riktig trevlig resa till Lena och ha jättekul för det behöver Ni båda… önskar bara att jag kunde vara med!
    Kram lene

  2. Lena J
    Nov 30, 2010 @ 12:20:48

    Underbart kort Sussie. Ha det nu så trevligt med Lena. Jag har samma önskan som Lene!!!!! Ha det bra nu och njut av pysselstunder ni får. Kram Lena

  3. Busan
    Nov 30, 2010 @ 20:01:20

    Hej vännen!
    Håller alla tummar, tassar och tår för dig och sonen här imorgon… såg precis på nyheterna med vädert och allt så hoppas så det inte kommer mer snö nu förrän du är hemma igen!!! Vet ni kommer få jättekul… men ha det så bra ni bara kan ändå och tack för att du med finns… du är så duktig – vilket fantastiskt kort du har skapat – WOW!!!
    Hoppas det gått bra för puzzel nu också!!!
    Massor med kramar
    Busan

  4. Pernol
    Nov 30, 2010 @ 21:23:54

    Åh WOW vilket snyggt kort! Då måste Annica ha blivit glad. 🙂

    Ha så kul hos Lena! Nu när du tränat skrattmusklerna så går det väl bra. Ha,ha! *asg*

    Ha det bra!
    kramis Pernilla

  5. Elzie
    Dec 02, 2010 @ 20:17:17

    Vilken fin plånbok du gjort. Men var har du hittat den idén?

    Hoppas du hade en härlig tripp till Lena och att du kom hem ordentligt, utan en massa snö!

    Kram Elzie

  6. Lena. BE
    Dec 08, 2010 @ 15:31:24

    Hej govännen!
    Superfint kort du gjorde till Annica, så glad hon skulle ha blivit när hon fick det!! 🙂
    Vet du vad… Kjell hörde din Elin på radion i går när han var iväg till Iggesund en sväng. Hon önskade en bra låt i radion.
    Kom ihåg nu att lämna in kortet till Pojjos tävling. 😉
    Hoppas du mår bra och att du inte blev sjuk, jag mår inget vidare idag heller, rackarns ”flunsa”. 😦
    Saknar dig, det blev så tyst och tomt här när du for. Ingen att scrappa, skratta och surra med. 😦
    Ha det så bra vännen!
    ♥-liga Kramar från Lena

  7. Lilla pyssel Ingerl
    Dec 10, 2010 @ 10:57:30

    Hej på dig Susanne vännen:)
    Tusen tack snälla gulliga du för din hälsning och ditt besök hos mig det gjorde mig jätteglad och det värmer mycket:)
    Har saknat dig också ska du veta och även om jag inte har varit här så har jag tänkt på dig och alla andra underbara blogg vänner:)

    Å vad roligt att du tyckte om gåvan som jag gjort åt mitt barnbarn Isabelle, snart så ska jag få träffa henne å jag LÄNGTAR MASSOR MASSOR:)
    Åker till Norge redan nästa vecka den 15 december och det är samma dag som min kära pappa fyller år så det ska bli super trevligt:)

    Det var riktigt underbart skönt med värmen för mina värkande muskler skulle önska att vi hade Egypten väder här för alltid ha ha ha:) Då hade livet varit lite bättre tror jag! Det var jättetokigt med våra magar och vi har alla varit trötta och slappa men inte så konstigt när man inte får behålla något. Nu känns det som att alla har börjat må mycket bättre och att vi är på G igen så hoppas hoppas att det får vara så nu över julen.

    Jag är säker på att du hade ett underbart besök hos LenaBE vännen och sådant är så himla bra för själen. Man verkligen laddar på för fullt med glädje och energi som man kan leva länge på sen. Är så glad för din skuld att du fick åka att hälsa på Lena vännen:) Hoppas någon gång att vi alla kan få en möjlighet att träffas det skulle bli värdens bästa pyssel träff och jag är säker på att vi skulle ha det SUPER TREVLIGT:)

    Ha en underbar fredag och helg och var rädd om dig!
    Massor med vinter kramar till dig med och ha det bäst:)
    KRAMIS KRMIS från Inger vännen:)

  8. Lilla pyssel Ingerl
    Dec 10, 2010 @ 10:59:07

    Å dumma mig jag glömde jo säga att jag TYCKER JÄTTE MYCKET om ditt plånboks kort SÅ HIMLA SNYGGT, JAG GILLAR MASSOR:)
    Detta lyckades du verkligen bra med:)
    Kramar från lilla Inger vännen:)

  9. Monica A
    Dec 15, 2010 @ 12:51:43

    Hej igen!
    Jo,jag förstår vad du menar-men du blev fantastiskt fin på första kortet!
    Kram!

Kommentera

