God Jul!

HEJSAN!

Vill önska er alla en riktigt  GOD JUL!!!

Hoppas ni alla får en riktigt mysig och härlig jul och kör försiktigt ni som ska ut i trafiken!

Tusen Tack för alla fina julkort jag fått!

Tack också för alla goa och värmande kommentarer!

Ta hand om er och varann!

18 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ellis
    Dec 24, 2010 @ 16:26:52

    Ha en underbar jul! =)
    Kram Elenor

  2. Tesa/Therese
    Dec 26, 2010 @ 17:16:58

    God fortsättning:)
    Kram Tesa

  3. Maritha
    Dec 27, 2010 @ 20:47:23

    Så fantastiskt fina blommor du gjort, vore kul om man kunde göra så fina blommor själv. Har du två hundar? Blev så nostalgisk när jag fick se Puzzel. Nu önskar jag att du får ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Kram
    Maritha

  4. Lisan
    Dec 28, 2010 @ 21:00:38

    Hoppas din jul varit bra och att du får en super bra nyårsafton. Ja en god fortsättning med förstås.
    Usch ja, det här med stress, att det kan slå ut en så totalt. Minsta lilla extra och man blir liggande. Jag har haft lite jobbigt med att planera flytten, operation och julen. Så det har mest blivit en liten jul i år. Men det var lagom för mig. Det blir jul nästa år igen vid samma tid. Julkorten tyckte jag att ja påbörjade i tid. Sen vips min OP o flytt mitt i allt som kom hastigt o lustigt. Så ja, julkorten va inte som ja planerat alls. Hade en annan mall i huvudet som det då inte blev utan mest ett mellanting. Men jag har försökt ta det lilla lugna och fira lite ändå. Ja du vet, hälsan får komma först. Hoppas att du klarade dig utan att bli för kass. ta vara på dig och ha en underbar nyår. Många kramisar från Lisan

  5. Anétte Svahn
    Dec 29, 2010 @ 23:41:42

    God fortsättning!
    Vicka snygga blommor du gjort =) om du har gjort såååå många, så hur många har Pernilla gjort då 😉
    Krrraaammm Hoppas vi ses snart!
    Anétte

  6. Busan
    Dec 30, 2010 @ 12:55:39

    Hej vännen och TUSEN TUSEN TACK FÖR DET UNDERBARA JULKORTET SOM KOM IDAG!!! Du är så duktig!!!
    Vilket arbete du har lagt ner och så vackert det blivit!!! Helt UNDERBART och så glad jag blev idag när posten kom och jag tycker det känns trist med ett nytt år snart… försöker motivera mig att det är kul och intala mig det men nä, tycker bara det känns så prestationskrävande alltid. Precis som måndagar… men NU, NU känns det mycket bättre när jag har detta vackra att titta på!!!! 🙂 TUSEN TACK FÖR ATT DU FINNS!!!

    Hinner inte skriva mer nu men vill tacka dig för dina värmande ord och kommentarer – de betyder så mycket och värmer. Tänker på dig och Puzzel ofta och hoppas så att er jul var fin och att ni får en mysig nyårsafton utan smällare om de är känsliga för det och hoppas du får ett riktigt
    GOTT NYTT ÅR!!!

    Och tusen tusen tack för kortet igen!!!
    Massor med nyårs-kramar!!!
    Busan

  7. Lena J
    Dec 30, 2010 @ 17:56:21

    Hej på dig vännen!
    tusen tack för det urtjusiga kortet som kom idag. Hoppas ni får ett bra slut på detta året och att nästa blir så positivt som möjligt. Tack och kram Lena

  8. Lena. BE
    Dec 30, 2010 @ 19:12:49

    Hej vännen!
    Tack så ♥-ligt för ditt superduperfina julkort som kom idag!! 🙂
    Tusen tack!
    Ha en riktigt riktigt trevlig nyårsafton med vovvarna så ska jag ha det med katterna! 😉 Gubben har köpt det vi pratade om nu. hihi *blink,blink* 😉
    Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År och hoppas att ditt nya år blir fyllt av en massa roliga pysselstunder!! 🙂
    Massor med bauta kramar från Lena

  9. Lisa-olsi
    Dec 31, 2010 @ 02:08:59

    Hej Suss!
    Tack för titten 🙂
    Hoppas du får en trevlig nyårsafton
    och en god början på det nya året.
    Kram på dig gumman //Lisa

  10. lene
    Dec 31, 2010 @ 12:48:20

    hej vännen!
    tack snälla för det fina julkortet!
    Vill önska dig Ett Riktig Gott Nytt År!
    Massor av kramar från Lene

  11. Elzie
    Dec 31, 2010 @ 18:26:37

    GOTT NYTT ÅR SUSSIE. Vi hörs framöver.
    Kram Elzie

  12. Busan
    Jan 07, 2011 @ 17:01:42

    Hej vännen!
    Tänker på dig och Puzzel så och hoppa så att ni är okej. Har ni fått ny tid till op för henne eller blir det senare i januari eller minns jag helt fel nu!?
    Ja, hoppas ni haft det så bra ni bara kunnat i helgerna. Här har det varit så bra det kunnat under förutsättningarna och imorgon är det en månad sedan lilla Smulan fick somna in. Vi är ganska vilsna än här allihopa men det går bättre och vi börjar hitta tillbaka igen. Att en sådan liten katt kan ta så stor plats i en familj!!! Ja, det har varit en lycka att få ha henne de åren i alla fall och dina ord tröstade mycket vännen – tusen tack för att du hjälpte så. *hjärta*
    Har du hunnit/orkat pyssla något? Här går det långsamt men det går framåt i alla fall med lite födelsedagskort och så. Är skönt med ett nytt år och jag har kommit igång och visa lite julkort på bloggen till sist – bättre sent än aldrig! *rodnar*

    Ditt julkort är så vackert… tittar på det så mycket och är så glad för det… du har fått det att matcha och stämma så himla superbra… ja, du är så duktig!!! Vilket arbete du lagt ner på det också!!!
    Nä, nu ska jag försöka pyssla lite på ett kort och sedan är det lets dance som börjar ikväll… ska du titta? Jag kan ju bara inte missa Anders Bagge… undrar om han kan lära sig dansa… han ser ju lite stel ut… men vem vet!?
    Önskar dig en trevlig helg vännen och skicka massor massor med kramar till dig för dina värmande ord och för att du finns!!! *hjärta*
    Massor med kramar
    Busan

  13. Busan
    Jan 10, 2011 @ 11:11:12

    Hej vännen!
    Tänker på er idag och håller alla tummar, tassar och tår att det går bra!
    Hör av mig mer när jag är lite piggare!
    Håller så med dig i allt du skrivit och hoppas du har det så bra du bara kan… snart är våren på gång…. snart bara 1,5 månad kvar på själva vintermånaderna enligt almanackan! 🙂
    Massor med kramar till er och lycka till!!!
    Busan

  14. Lilla pyssel Inger
    Jan 10, 2011 @ 15:33:31

    Hej på dig vännen:)

    ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR TILL DIG:)

    TUSEN TUSEN TACK SNÄLLA GULLIGA DU FÖR DET JÄTTEFINA KORTET SOM JAG FICK AV DIG, VERKLIGEN JÄTTESNÄLLA AV DIG:)

    Hoppas att Julen och Nyår har varit bra för dig och din familj och att du har fått må bra:)
    Jag är supernöjd med min Jul i Norge det var helt toppen:) Svårt att lämna farmor´s tjej, sonen och alla andra i Norge men så är livet! Jag fick i alla fall en underbar tid och underbara minnen som är viktiga. Sen hoppas jag att sonen, barnbarnet och sonhustrun kommer hit till sommaren så slipper jag att längta så jättelänge:)

    Blev strul när jag kom hem med vår kära gamla dator som sa upp vår bekaskap tyvärr:) Nu sitter jag här med en ny dator som säker är jättebra men vi är inte kompisar en!!! Är en hel del som jag inte forstår mig på med den nya datorn och får inte till allt som jag vill hmmmm…..
    Jag hoppas att vi blir kompisar så småningom och att den gör som jag vill ha ha ha:)

    Hoppas att detta nya året kommer bjuda på mycket bra för dig och din familj, tänker på dig och håller tummarna för dig ska du veta:)

    Allt det bästa till dig min vän och var rädd om dig, kramar i stora lass från lilla vännen Inger:)

  15. Lilla pyssel Inger
    Jan 18, 2011 @ 10:41:33

    Hej på dig vännen:)
    Å vad jag blir glad att du gillade mina skor det var lite pill att göra dom men blev nöjd med resultatet till slut:)
    Självklart så fixar jag så att du får mallen till skon o klacken behöver bara lite tid på mig. Håller på med en del presenter och en vinst till en utmaning/tävling som jag ska ha på min blogg i sammarbete med Mita Altheasmix. Hoppas att du vill vara med sen när jag har utmaningen:)
    Vad snällt av dig att skriva at du saknat mig har saknat dig också vännen:)
    Jag och nya datorn bekantar oss hela tiden och jag gillar den mycket bättre nu börja och bli van och lära mig alla nya saker:) Det ser nog ut som att vi kan bli riktig goda kompisar i alla fall ha ha ha:)
    Hoppas att du hade det supertrevligt när du var i väg på din månadsträff med din scrapförening:) Å att få träffa gulliga Pernilla måste också ha varit jättetrevligt:)
    Ser fram i mot att se vad du hittar på för fint:)

    Ha en riktig underbar dag och vecka och var rädd om dig:) Massor med kramar från lilla vännen Inger:)

  16. Lisan
    Jan 18, 2011 @ 21:57:34

    Hejsan, Jag har helt missat att tacka för ett superfina julkortet som ajg fick av dig. Tusen tack! Det va jätte gulligt och super fint. Hoppasa att allt är bra med dig. Ser att du precis som jag inte varit aktiv på bloggen sedan innan jul. Hoppas du inte ligger i influensan. Den va inte skoj alls och är väldigt efterhängsen. Här i Skåne är det tö och nästan all snö har smält bort nu i dagarna, nja inte snö vallarna efter plogbilen. Men gräs och åkrar är bara igen. Ha det så bra och va rädd om dig. Kramis från Lisan

  17. Busan
    Jan 19, 2011 @ 15:30:08

    Vill bara titta in och se hur det är med dig!? Gick det bra hos vet med lilla Puzzel? Här går det sin gilla gång. Tänker på dig ofta och hoppas ni har det så bra ni bara kan! Vi börjar hämta oss och det går framåt. Har kunnat vara med och pyssla och vann en utmaning hos Lis-Olsi, Snojbi och Onkis!!! Ja, det är så roligt!!!
    Har lyckats plocka ner julsakerna nu och väntar på våren. Hoppas att allt ska bli en vardag snart igen och idag har solen lyst lite. Pysslar lite smått och har börjat brodera lite små stunder och är så glad att det går. Har ju två tavlor kvar sedan innan jag blev sämre för några år sedan som jag så gärna skulle vilja brodera klart… och skam den som ger sig… hi hi…
    Hoppas du har det så bra du bara kan idag vännen! Är så glad och tacksam för det underbara julkortet – de får stå uppe ett tag till och höst-kortet hänger i matrummet… gillar det också så och du är så duktig!!!!
    Massor med kramar
    Busan

  18. Busan
    Jan 21, 2011 @ 12:43:04

    Hej vännen!
    Tittar in för att önska dig en trevlig helg! Hoppas så att du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund igen! Tänk att vi snart har våren här!!! Veckorna springer så fort just nu känner jag och just nu gör det ingenting, tänk om tiden kan stå stilla en fin sommar-dag istället! 🙂
    Ha det så bra du bara kan och hoppas du får lite sol i helgen!
    Massor med kramar
    Busan

Kommentera

