♥♥♥

VILL ÖNSKA ER ALLA EN UNDERBAR ALLA -HJÄRTANS DAG IDAG!

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena J
    Feb 14, 2011 @ 20:06:43

    Kram till dig!
    Lena

  2. Pernol
    Feb 14, 2011 @ 23:03:52

    Tack detsamma! kram Pernilla

  3. Lilla pyssel Inger
    Feb 16, 2011 @ 09:44:45

    Hej på dig Susanne vännen:)
    Hoppas att du hade en riktig trevlig Alla Hjärtans Dag:)
    Hoppas också att du har det bra och att du mår bra!
    Jag längtar och längtar efter våren fast jag får nog längta länge tyvärr här har det varit -21 och -23 dom sista dagarna och det har snöat i två hela dagar tyvärr…….

    Just nu har jag en liten påsk tävling skulle vara jättekul att du hade ork, lust och möjlighet att vara med:)

    Ha en toppen dag och var rädd om dig, massor med kramar från din lilla vän Inger:)

  4. Elzie
    Feb 17, 2011 @ 15:06:20

    Hej vännen! Hoppas allt är bra med dig. Själv har jag åkt på vinterkräksjukan igen, andra gången den här turen!!
    Hör gärna av dig.
    Kram Elzie

  5. Lena. BE
    Feb 17, 2011 @ 19:55:04

    Hej govännen min!
    Hur är det med dig? Jag hoppas du mår bra.
    Minns du att vi pratade om silent setter när du var hos mig sist??? :p
    Och vi undrade om dom överhuvudtaget finns längre.
    Nu har jag sett att den faktiskt finns hos Nettans, så nu vet du, om du är på jakt efter en sån?!
    Vad pysslar du med då?
    Jag håller på med några kort och sen tänkte jag kanske vara med i Ingers utmaning om jag hinner med. Jag hoppas det iaf. 😉
    Ha det så bra mitt skogstroll. 😀
    Och ha en jättetrevlig helg govännen.
    Kramar från Lena

  6. Lena. BE
    Feb 25, 2011 @ 20:00:36

    Hej trollvännen! 😉
    Tittar bara in för att önska dig/er en jättetrevlig helg. 🙂
    Hoppas du har det bara bra, att allt är bra och att det går bra med din hemlis!!! 🙂 Är sååå nyfiken på den och det ska bli såååå superkul att få se vad du hållit på med. 😉
    Ha det bäst!
    ♥ Massor med kramar från Lena skogstroll

  7. Lena. BE
    Feb 27, 2011 @ 20:53:25

    Hej min vän!
    Någon dag till veckan ska jag starta en utmaning sen kommer en till i mitten på mars.
    Det vore roligt om du ville vara med.
    Jag behöver nämligen en bloggpaus om jag ska hinna få så många julkort klara som möjligt till beställningen, dessutom så ska ju påskkorten göras och jag känner att jag inte hinner med något just nu, så en lång paus är vad jag behöver. Ha en trevlig fortsättning på helgen och ha det så jättebra.
    Massor med kramar från Lena

  8. Lena. BE
    Mar 03, 2011 @ 22:27:46

    Hej govännen!
    Hur är det med dig och övriga familjen? Har A piggat på sig nu?
    Jag hoppas få se din hemlis snart, är nyfiken så jag spricker. ha ha 😀
    Nu ska jag skynda mig att skära till lite cardstock, hoppas att jag hinner klart innan gubben kommer hem. Har städat lite här idag, får ju besök imorrn som du vet, hade varit kul om du kunde åkt med men tyvärr har dom ju fullt i bilen, och dessutom så ska dom ju vidare efter en snabb fika.
    Ha det så jättebra vännen, ville bara höra så allt var bra med dig. 🙂
    Vi hörs trollvännen. 😉
    ♥Många stora kramar♥ från skogstrollet Lena

Kommentera

