Tystnad…

HEJ!

Min blogg har tyvärr varit tyst och tråkig nu ett längre tag. Ber om ursäkt för det till er som brukar kika in här regelbundet och till alla andra också!

Det har/är fortfarande lite jobbigt just nu främst gällande min hälsa där det händer mycket som inte är så bra och som jag tampas med just nu. Därför så har jag inte orkat engagera mig i bloggen på ett tag men hoppas att inspirationen kommer tillbaka snart för scraplusten har iallafall återvänt, inte fullt ut men så pass att jag gör lite alster nu och då och går på våra trevliga föreningsmöten med goa vänner. Kommer snart att visa lite eftersom, det jag har skapat.

Ni missar väl inte den roliga utmaningen som min goa vän LenaBE har just nu? Kika gärna in hos henne, jag ska iallafall vara med i den, så det blir kul. 🙂

 

Kortet är taget i höstas på ett av våra föreningsmöten i HCS

Pernilla/Pernol till vänster, jag i mitten och min dotter Elin till höger. Lyckades äntligen få med henne på en träff. 🙂 Hon är en jätteduktig kortmakare när hon väl har lusten men tyvärr händer det alltför sällan.

 

 

Önskar er alla en trevlig helg!

 

12 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lisa-olsi
    Mar 04, 2011 @ 15:06:58

    Kul att ”se” dig igen 🙂
    Hoppas du får bli piggare men
    kul att din scrapplusten återkommit.
    Ha det gott och en trevlig helg.

    Kram Lisa

  2. Lena J
    Mar 04, 2011 @ 17:02:59

    Hej på dig Sussie!

    Det är tråkigt att du inte mår bra. Hoppas att det blir bättre snart med dig. Vill önska dig en trevlig helg. Kram Lena

  3. Busan
    Mar 05, 2011 @ 00:10:16

    Hej vännen!
    Saknar dig här men förstår ju att du inte är bara så dålig som vi är på vintrarna utan att du är ännu sämre… vill du ska veta att du finns så ofta i mina tankar och jag undrar hur du har det och skickar en kram i tanken till dig. Är så glad för korten jag fått av dig… de hänger så jag ser dem hela tiden men julkortet måste jag väll snart ta ner… *rodnar* Alla de andra är undanlagda men ditt var bara tvunget att vara kvar uppe… *hjärta*
    Önskar så att du fick må bättre och hoppas att det kommer så småningom. Vi är ju framme i mars nu, tänk att det ändå går framåt för var dag som går.
    Var rädd om dig vännen min och ta väl hand om dig… finns ju bara en som dig. *hjärta*
    Ha det så bra du bara kan och hoppas du snart får en mysig pysselstund igen!
    Massor med krya på dig- och styrke-kramar till dig!
    Busan

  4. lene
    Mar 05, 2011 @ 12:55:55

    hej vännen! Åh så tråkigt att höra att du inte allas mår bra! hoppas det inte blir för långvarigt utan du snart blir bättre!
    Ha en trevlig helg och var rädd om dig!
    kram lene

  5. Pernol
    Mar 05, 2011 @ 16:30:30

    Hej vännen!

    Så tråkigt att du inte mår bra. Jag hoppas att din hälsa återvänder snabbt.

    Fint kort det där men vi ser lite allvarliga ut. Så där brukar vi inte vara. vi brukar ju skratta och ha kul. 🙂

    Krya på dig!
    kramis Pernilla

  6. Lilla pyssel Inger
    Mar 06, 2011 @ 12:41:36

    Hej på dig vännen:)
    Så himla tråkit att du inte mår bra jag håller tummarna för att du snart ska bli bättre och på G igen!!!
    Vet själv hur livet och orken går upp och ned har varit med ett par gånger!!!
    Det viktigaste är att du tänker på dig själv och tar väl hand om dig själv:) Jag/ vi på bloggarna finns kvar när du orkar att blogga igen!!!
    Forstår att du har det trevlig när du får träffa Pernol:)
    Sänder en massa med orka med och krya på dig kramar och tänker på dig:) Var rädd om dig från din lilla vän Inger:)

  7. Lena. BE
    Mar 06, 2011 @ 18:30:05

    Hej vännen!
    Kul att höra ifrån dig här på bloggen igen, har saknat dig! 🙂
    Åååh så roligt att få se er tre igen, visserligen på kort denna gång, men det är ju bättre än inget. 😉
    Tack så mycket för att du nämner min utmaning och lockar deltagare till den, det är så roligt att få in alla bidragen, så jag öppnar förväntasfullt både mailen och bloggen på dagarna, väntar på att få se något nytt och spännande där. hi hi 😀 Krya på dig min vän, och fortsätt kämpa med min utmaning, hi hi. Är så nyfiken på vad du och alla andra hittar på till den!! 😉
    Ha det så bra och ha en skön söndagskväll.
    ♥ Massor med bauta kramar ♥ från Lena skogstroll.

  8. Lilla pyssel Inger
    Mar 07, 2011 @ 07:16:27

    Hej igen på dig Susanne vännen:)
    Kan några ord skänka dig tröst och glädje så skriver jag jättegäran till dig vännen mer en gärna:)
    Så himla tråkit och ledsamt med oroande info från din doktor inte kul alls!!! Hoppas att dom undersöker dig ordentligen och hittar ut vad det är så att du kan få hjälp, SJÄLVKLART TÄNKER JAG PÅ DIG OCH HÅLLER TUMMARNA fattas bara!!!!
    Vet själv så allt för väl vad orklöshet och trötthet gör med en har varit där själv. Det är som du själv säger man tappar suget för allt och det är inte kul!!!
    Jag hoppas att du snart får både orken och lusten tillbaka och att du känner för och orkar att pyssla lite. För mig är det rena terapien att få skapa något och se det växsa fram en ren njutning när man blir nöjd själv:)

    Vad trevligt att du gillade mina vattenkannor och självklart så ska du testa på och göra en sådan till din kära mor här kommer länken till dom:) Lycka till:)
    http://www.splitcoaststampers.com/resources/tutorials/wateringcan/

    Tack snälla gulliga du vännen för dina ord om vita asken det var en hel del arbete på den men absolut värt det blev nöjd till slut:)
    Kul att jag kunde bjuda dig på lite ögongodis:)
    Hoppas att du orkar och får till en tjejdag med din dotter under sportlovet jag håller tummarna för det:)

    Se nu till att ta väl hand om dig själv och ha det bäst:)
    Massor med krya på dig kramar från din lilla vän Inger 🙂 Tänker på dig:)

  9. Lisan
    Mar 10, 2011 @ 16:48:44

    Hejsan, Så trist att höra att du inte mår bra. Ja hälsan verkar gå upp och ner för många av oss här på bloggarna. Ibland har vi alla lite uppehåll då och då. Det bästa med er alla här är att man vet att ni finns kvar när man har orken åter. Håller tummarna att du ska bli bättre snart. Skoj att du och Pernol kan träffas lite på träffar, även att dottern följde med. Jag ska på en träff nu den 2 april. Hoppas någon jag känner igen dyker upp där Känns lite ensamt annars. Nu kryar vi på oss och ses här när vi har ork och tid. Kramis från Lisan

  10. Lisan
    Mar 21, 2011 @ 13:26:33

    Ville bara kika in igen och säga hej och skicka över lite krya på dig kramar. Kramis frånLisan

  11. Daniela * Neliz
    Mar 21, 2011 @ 23:48:14

    Hej!
    Tyvärr är de stämplarna du ville ha redan tingade. :/

  12. Pernol
    Mar 22, 2011 @ 11:44:21

    Hej vännen!

    Så kul det blir att gå på Stora Pysselträffen! Jag längtar dit. Det var länge sedan vi träffades. Jag saknar dig också!

    Ha det bra!
    kramis Pernilla

Kommentera

