Hejsan!

HEJ PÅ ER!

Äntligen ett livstecken här från mig och från ett ännu vintrigt Norrland! Här ligger tyvärr snön fortfarande kvar i drivor och det är minusgrader de flesta dagar. Vissa vårtecken har kunnat skönjas men i det stora hela så känns det fortfarande som vinter.

Varför jag varit frånvarande från bloggvärlden ett tag har fler orsaker men den främsta är att vi haft dataproblem, igen. Var längesen vi hade en dator som inte krånglade, men nu har vi köpt nytt program så vi får hoppas att det hjälper annars blir nog nästa steg en ny dator. Just nu använder jag en lånad dator så jag kan inte visa nåt av allt jag gjort men det kommer sen, jag lovar, har en del att visa er. Vi har ju haft den stora scraphelgen här nyligen och då fick jag tre layouter gjorda på lördagen och en på söndagen. Tyvärr så fick jag nackmigrän på lördagkvällen och sov bara ett par timmar natten till söndagen så jag hade inte mycket till ork att göra så mycket på söndagen men är ändå nöjd med den layout jag gjorde.

Har snurrat runt lite här på bloggarna men inte lämnat så mycket spår efter mig då jag har mycket värk just nu i nacke och armar och inte kunnat skriva så mycket men jag har ändå sett en del av allt fint ni gjort, ni är så duktiga allihop. 🙂

Nu kan jag inte skriva mer pga. värken men hoppas att ni alla har en underbar dag och att ni får många underbara pysselstunder!

STOR KRAM!

Susanne

16 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Pernol
    Apr 04, 2011 @ 16:50:43

    Hej Sussie!

    Så tråkigt att du har mycket värk. 😦 Jag hoppas att du kan få till stunder då du kan scrappa ändå.

    Ja, va kul vi hade det på träffen! Du gjorde så himla fina LOs!!! 🙂 Det märktes då inte på söndagen att du hade en massa värk. Du kämpade på bra.

    Hoppas du kan fara på träffen imorgon. Jag ringer dig!
    Ha det bäst!
    kramis Pernilla

  2. Lena
    Apr 04, 2011 @ 17:04:41

    Hejsan Sussie!
    Tråkigt att läsa att du inte mår så bra och dessutom har datorproblem. Hoppas att det löser sig med båda delar snart och att vi snart får njuta av dina fina alster. Kram Lena

  3. Lisa-olsi
    Apr 05, 2011 @ 02:04:53

    Hej!
    Kul att ”se” dig igen 🙂
    Hoppas det löser sig med värken.
    Kram Lisa

  4. mia
    Apr 05, 2011 @ 06:23:14

    Så tråkigt att du inte mår så bra!!
    Men roligt att se dig här igen!
    Hoppas värken blir bättre nu när våren kommer!
    Var rädd om dig!!//mia

  5. lene
    Apr 05, 2011 @ 09:10:21

    hej vännen!
    Allt tar sin tid så också att komma över sin värk. Hoppas det blir bättre när värmen kommer!
    ta hand om dig det är det viktigaste!
    Kram lene

  6. Annica
    Apr 05, 2011 @ 11:34:13

    Kul å se dig blogga igen! 🙂
    Ha så trevligt på träffen ikväll! Jag är på kurs, så jag kan inte komma! 😦

  7. Smuulan
    Apr 06, 2011 @ 06:39:07

    Hej! Tack för sällskapet igår! Trevligaste kväll jag haft på länge! Nu längtar jag redan efter nästa träff! Vad tråkigt att du har besvärligt med värk, hoppas att det blir bättre snart!
    Kramis från Sandra

  8. Pernol
    Apr 06, 2011 @ 18:45:12

    Hej vännen!
    Tack för sällskapet igår! Det var ju himla kul. Kul också att Sandra följde med. Jag ser fram emot att få se hur ditt påskägg blev. 🙂

    Ha det bäst!
    kramis Pernilla

  9. Lena. BE
    Apr 08, 2011 @ 16:58:28

    Hejsan govännen! 🙂
    Jaa jag vet att du har försökt förklara för mig men du vet… ibland tar det lååång tid innan polletten ramlar ner. ha ha 😀
    Funderar du på att köpa TH diesen med fågel och bur, så vet jag nu av en tjej som vill sälja sin, jag skulle ha köpt den av henne om jag bara hade vetat av att hon ville sälja sin.
    Hoppas du har det bra vännen, här var det ett förskräckligt blåsväder igår och jag hade värk som 17 naturligtvis, idag är det lite bättre men det blåser rätt så kraftigt i bland, och med värken är det ”så där”. 😦 Det regnar inte idag iaf. som det gjorde igår. Fast det är lite kyligt tycker jag. Skrutt väder! Nåväl, nån gång kommer väl våren hit upp med. 😉
    Vad håller du på med för pyssel nu då, har du nåt pågång eller?
    Så kul att du fått fart på bloggen igen. Ser fram emot att se vad du pysslat med vännen. 🙂
    Ha en jättetrevlig och underbar helg!
    ♥ Massor med kramar från Lena

  10. Lilla Pyssel Inger
    Apr 11, 2011 @ 14:24:14

    Hej på dig Susanne vännen:)
    Tänka sig att jag inte hade sett din kommentar först vilken katastrof men nu känns det bra igen när jag fick med mig den:) Blev jätteglad att du har hälsat på det uppskattas jättemycket ska du veta:)
    Hoppas att det går framåt för dig inte kul att inte orka och inte få må bra känner allt för väl igen det:) Håller tummarna för dig vännen:)
    Å du är så välkommen att vara med i Maja Design Fika utmaningen men snälla stressa inte min vän. Prioritera dig själv och om du har ork, tid och lust så blir jag super glad för ditt bidrag:)
    Å krånglade ”datorer” kan jag en hel del också om vi fick jo köpa ny i julas för då gav vi upp bekantskapen med vår gamla dator:) I början var det jätte läskigt med ny dator innan jag blev bekant med den men nu är jag såååååå GLAD och tacksam för att vi har en ny det fungerar så himla bra:)
    Å du får svara du har all rätt till det när det hela tiden ska krånglas och ställas till elände förstår mycket väl att du blir helt uppgiven!!!
    Har tänt massor på dig också vännen och hoppas att du har det bra och får må bra:)
    Ha det bäst och var rädd om dig och STORT TACK för ditt trevliga besök så himla trevligt att höra i från dig:) Det uppskattades mycket ska du veta:)
    Massor massor med STORA BAMSE KRAMAR från din lilla vän Inger:)

  11. Ida H
    Apr 12, 2011 @ 19:36:41

    Hej, vad jobbigt med din värk- hoppas verkligen att det ger med sig!
    Men det är också fantastiskt roligt att du vill vara med på min cabdy!
    JAg har nu lagt i 2 lotter i hatten för din räkning så nu är det bara att hålla tummarna…
    Hoppas att du får en fin vecka & att jag ska kunna inspirera dig med mitt bloggande…
    Kram Scrappida

  12. Lena. BE
    Apr 18, 2011 @ 12:49:59

    Hej vännen!
    Hur är det med min govän då? Hoppas du är piggare nu! 🙂
    Kan du tänka, snart är all snö borta här och det är såå härligt underbart! 😀
    Även scillan har börjat titta fram. 😀
    Hur är det hos dig då, har du mycket snö kvar?
    Tänkte höra om du hunnit köpa tidningen åt mig än? Har du redan köpt den så är det jättebra, men om du inte hunnit så kan du strunta i det, jag hittade den nämligen på press stop så då kan jag ta den därifrån istället sen. Om du tycker att det är nåt att ha, och tror att jag kommer att gilla den.
    Kan du tänka? jag har gjort en till layout, inte illa va för att vara mig? Ha ha 😀 Ska snart börja på ännu en till tävlingen hos Nettan.
    Ha det så jättebra så hörs vi sen vännen.
    ♥Massor med bauta stora kramar♥ från Lena

  13. Lena. BE
    Apr 18, 2011 @ 14:09:38

    Hej igen min vän! 🙂
    Åååååh tack så jättemycket!!! ♥ Idag kom ju tidningen, toppen, hurra!!♥ 😀
    Jag har inte hunnit titta i den än bara bläddrat väldigt snabbt! Och det lilla jag hann se så gillade jag mycket, kanonbra verkar den hittills iaf. Tack snälla du för att du köpte den åt mig. Imorgon får jag pengar och då kan jag sätta in dom på ditt konto om jag får ditt kontonr, men då måste jag också få veta vad du vill ha för disen?! Tack för dom med min goa vän!! 🙂 ♥Love ya♥
    Tusen tack för allt så länge, och tala om hur mycket du vill ha för diesen + ditt kontonr. Så räknar jag ihop det och betalar in det jag är skyldig. 😉
    Jag vill önska dig en rikgtigt glad påsk vännen, det är inte säkert att jag hinner in hit nåt mer innan helgen så det är säkrast jag gör det nu på en gång. Ha en underbar dag, vecka och påskhelg! 🙂 Hälsa alla andra tvåbenta och mina fyrbenta kompisar! 🙂
    ♥Massor med kramar♥ från Lena

  14. Busan
    Apr 19, 2011 @ 16:52:07

    Hej vännen!
    Tittar bara in till dig för att se om du har gjort något nytt men ser att du precis som mig inte fått ut något på ett tag… blir så ledsen när jag läser du haft nackmigränen mer igen… känner med dig och hoppas du snart mår bättre igen! ♥♥♥
    Och vi sess väll på blåkulla!? 😉 Tänk om man kunde gjort så på riktigt… hi hi… vilket tjej-kalas det hade blivit… hi hi… Ja, jag får hålla tillgodo med vår svarta katt och de andra två tokiga kill-katterna… hoppas att allt är bra med er puzzel och andra goding också. ♥
    Ha en riktigt fin påsk och var rädd om dig!
    Massor med kramar
    Busan

  15. Lena J
    Apr 19, 2011 @ 18:39:08

    Hej på dig Sussie!
    Tittar in för att önska dig en riktigt GLAD PÅSK! Hoppas det är någolunda med dig. Kram Lena

  16. Lilla Pyssel Inger
    Apr 22, 2011 @ 13:05:12

    Hoppas att du har det bra och mår bra min vän:)
    Tänker på dig och hoppas på allt det bästa för dig:)
    Vill önska dig en jättetrevlig och GLAD PÅSK:)
    Tänker på dig och saknar dig, massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Kommentera

